III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zdolność techniczna: W zakresie części 1, 3, 5, 6 zamówienia: - Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada laboratorium budowlane posiadające odpowiedni sprzęt (zgodny z PN) oraz personel do wykonywania badań laboratoryjnych wymaganych w specyfikacji technicznej oraz w niniejszym zamówieniu. Należy wykazać, że wskazane laboratorium wykonało przynajmniej 2 pełne usługi (na dwóch inwestycjach) badań kontrolnych dla nadzoru inwestorskiego. Jako zakończenie realizacji usługi należy rozumieć doprowadzenie nadzorowanej inwestycji do oddania przez Wykonawcę i odebrania jej przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wykonawca opiera się na potencjale laboratorium zewnętrznego, nie będącego własnością wykonawcy należy przedstawić dokument z którego będzie wynikało, iż dany podmiot zgadza się wykonywać usługę opisaną w niniejszym zapytaniu na rzecz wykonawcy (np. zobowiązanie, porozumienie). Zdolność zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w Załącznik nr 2, 2a do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: W zakresie części 1 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie obiektu o wartości co najmniej 500 000 zł brutto. - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości 75 000 zł brutto. - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynku i na zewnątrz budynku o łącznej wartości 50 000 zł brutto. - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do nadzorowania i kierowania budową drogi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Utwardzenia terenu o wartości 15 000 zł brutto. W zakresie części 2 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie obiektu. - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynku i na zewnątrz budynku. - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do nadzorowania i kierowania budową drogi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Utwardzenia terenu. W zakresie części 3 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych linii oświetleniowej. - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do nadzorowania i kierowania budową drogi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Utwardzenia terenu. W zakresie części 4 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych W zakresie części 5 i 6 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do nadzorowania i kierowania budową drogi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. przebudowy i budowy drogi. W zakresie części 7 zamówienia: - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letni doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy realizacji minimum jednej pomyślnie zakończonej i odebranej przez inwestora inwestycji dot. Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych linii oświetleniowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wyłącznie dla części 1: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 3 oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dla wszystkich zadań objętych zamówieniem: a) Wykaz osób, wraz z załączonymi uprawnieniami skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznik nr 2, 2a. w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), w tym w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. b) Zmiana terminu wykonania Umowy: - na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, - na skutek konieczności zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 2) Zmiana w składzie osób wykonujących umowę o których mowa w § 5 ust. 2 umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty. 3) Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 4) Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-21, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych na potrzeby obiektów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych na potrzeby obiektów” kultury , które obejmują w szczególności: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dębowcu- dz. ew. nr 96 Dębowiec Przebudowa obejmuje roboty polegające na przebudowie istniejącego budynku z wykorzystaniem części istniejących fundamentów przeznaczonych do wzmocnienia, dociepleniu części istniejących posadzek na gruncie, przebudowie i rozbudowie istniejących ścian, wymianie stropów i więźby dachowej oraz warstw wykończeniowych przegród. Dodatkowo zakres prac obejmuje rozbiórkę części budynku, budowę podjazdów dla osób niepełnosprawnych, budowę opasek wokół budynku. Zakres i rodzaj prowadzonych prac: - rozbiórka poszycia dachowego oraz więźby dachowej, - rozbiórka ścian konstrukcyjnych i stropu, - częściowa rozbiórka fundamentów. - wzmocnienie części fundamentów przez podbicie, zgodnie z projektem konstrukcyjnym, - budowa nowych łat i ścian fundamentowych, - budowa nowych ścian i stropów, - wykonanie nowej więźby dachowej, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody „lekkiej- mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zew., - dach, - dobudowa niewielkiego tarasu wraz z zadaszeniem od strony zachodniej, - zmiana lokalizacji głównego wejścia do budynku wraz z dobudową nowych schodów i pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie opaski wokół budynku, - roboty wewnętrzne, - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacja wodociągowa, - instalacja centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja przyłącza kanalizacyjnego, - instalacje elektryczne, - inne roboty wynikające z technologii robót, - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. Parametry budynku po przebudowie: Wysokość budynku: 7,41m Pow. Zabudowy- 168,90 m2 Pow. Całkowita – 230,36 m2 Pow. Użytkowa- 130,73 m2 Kubatura całkowita – 669,43 m3. Szczegóły prac dostępne na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=176&p1=szczegoly&p2=1269633 Przebudowa świetlicy wiejskiej w Wereszczynie- dz. ew. nr 409 i 410. Zakres robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, - wymiana pokrycia dachowego, - wzmocnienie więźby dachowej poprzez dodanie jętek, płatwi oraz słupków drewnianych, - dobudowa szybu windowego od strony południowej, - wykonanie opaski wokół budynku, - roboty wewnętrzne- wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych, męskiej, damskiej, - montaż kopuły obserwacyjnej, - inne roboty wynikające z technologii robót, - wentylacja pomieszczeń według opracowania branży sanitarnej, - montaż instalacji solarnej i fotowoltaicznej, Parametry budynku po przebudowie: - powierzchnia zabudowy- 267,20 m2, - powierzchnia całkowita- 534,35, - powierzchnia użytkowa – 361,88, - kubatura całkowita – 1408,27. Przebudową i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby fili biblioteki publicznej w Woli Wereszczyńskiej- dz. ew nr 164 i 166/1. Zakres planowanych prac: - rozbiórka konstrukcji dachu budynku przeznaczanego do rozbudowy, - rozbiórka ścian budynku przeznaczonego do rozbudowy, - sprawdzenie stanu fundamentów, - wzmocnienie fundamentów istniejących, - wzmocnienie ścian istniejących, - wykop pod nowe ławy fundamentowe, - wykonanie ław fundamentowych, - wykonanie izolacji poziomej na fundamentach, - wykonanie ścian parteru, - wykonanie ścian działowych na parterze, - wykonanie wieńca na ścianach konstrukcyjnych, - wykonanie konstrukcji więźby dachowej, - montaż poszycia dachu wraz z obróbkami, - wykonanie izolacji termicznej poddasza nieużytkowego, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej i elektrycznej, - montaż paneli fotowoltaicznych, - prace wykończeniowe obejmujące: powłoki ścienne, posadzki – zaprojektowano: 3 rodzaje- klinkierowa, terakota, betonowa, sufity – podwieszane. Parametry projektowanego budynku: Powierzchnia zabudowy- 350,86 m2, Powierzchnia całkowita 648,98 m2, Kubatura 2287,63 m3. Nadzór inwestorski obejmuje wszystkie trzy zadania oraz całość robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, która dostępna jest siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków publicznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Zwiększenie efektywności energetycznej budynków publicznych”, które obejmują w szczególności: 1. Termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Andrzejów zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 27,85 m, - szerokość budynku – 11,63 m, - wysokość części nadziemnej- 7,39 m, - powierzchnia zabudowy – 323,91 m2. 2. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Nowe Załucze zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 27,97 m, - szerokość budynku – 12,36 m, - wysokość części nadziemnej- 7,80 m, - powierzchnia zabudowy – 345,71 m2. 3. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wereszczyn zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją, Parametry budynku: - długość budynku- 22, 28 m, - szerokość budynku – 11,31 m, - wysokość części nadziemnej- 10,14 m, - powierzchnia zabudowy – 251,99 m2. 4. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wincencin zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 10,31 m, - szerokość budynku – 11,71 m, - wysokość części nadziemnej- 5,20 m, - powierzchnia zabudowy – 120,73 m2. 5. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wólka Wytycka zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją, Parametry budynku: - długość budynku- 15,62 m, - szerokość budynku – 11,60 m, - wysokość części nadziemnej- 3,85 m, - powierzchnia zabudowy – 142,07 m2. 6. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zabrodzie zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 13,94 m, - szerokość budynku – 10,28 m, - wysokość części nadziemnej- 6,76 m, - powierzchnia zabudowy – 143,30 m2. 7. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawadówka zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 24,37 m, - szerokość budynku – 11,24 m, - wysokość części nadziemnej- 7,12 m, - powierzchnia zabudowy – 273,92 m2. 8. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wola Wereszczyńska- szkoła zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 21,34 m, - szerokość budynku – 17,49 m, - wysokość części nadziemnej- 10,68 m, - powierzchnia zabudowy – 306,89 m2. 9. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wytyczno- szkoła zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - pow. Zabudowy- 567,48 m2, - wysokość – 9,9 m, - długość- 46,14 m, - szerokość- 12,75 m. Szczegóły prac dot. termomodernizacji i przebudowy dot. w/w budynków dostępne są na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1280765 Natomiast szczegółowy zakres prac dot. branży sanitarnej w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin” - Infrastruktura ul. Krótkiej które obejmują w szczególności: - budowa linii oświetleniowej nn 0,4 kV- 133,00 m - montaż 5 słupów oświetleniowych z oprawami typu LED, Szczegółowy zakres prac dostępny na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1289758 - wykonanie odpowiedniej podbudowy z kruszywa oraz podsypki cementowo- piaskowej 405,50 m2, - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni obrzeżami betonowymi 8x30- 286,00 m, - utwardzenie działek kostka betonową gr. 8 cm (kolor i kształt do ustalenia z inwestorem 405,50 m2), Szczegółowy zakres prac dostępny na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1289758
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin” - kanalizacja sanitarna i deszczowa, które obejmują w szczególności: - przebudowa i budowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur sztucznego tworzywa o średnicach DN 400, DN 200, DN 250 i przewidywanych długościach: - kanały grawitacyjne z rur DN 400 o długości ok. 214 m, - kanały sanitarne grawitacyjne DN 200 o długości ok. 189 m, - kanały sanitarne grawitacyjne DN 250 o długości ok. 26 m. Szczegóły prac w ramach zadania dostępne na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1275627 - przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej w Urszulinie- długość przebudowywanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PE DN 250 wyniesie ok. 50 mb. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zostanie wykonana z rur ze sztucznego tworzywa PCV, z wydłużonym kielichem z fabrycznie zamontowanymi uszczelkami, o sztywności obwodowej 8 kN/m2 i średnicach PVC 0,25 (250x7,3). Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowiec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowiec” obejmuje swoim zakresem przebudowę drogi gminnej nr 104351L na łącznej długości 300 m (od 0,00 do 0+300) i w całości znajduje się w pasie drogi gminnej będącym własnością Gminy Urszulin dz. Nr 169 Dębowiec. -.główne dane wyjściowe przebudowy drogi gminnej: Kategoria drogi – gminna. Klasa drogi – „D” Prędkość projektowa Pp= 30 km/h Kategoria ruchu - KR1 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 5,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. Szerokość poboczy - 0,75 m. Rodzaj nawierzchni poboczy - tłuczniowe. - zakres prac niezbędnych do wykonania inwestycji: rozbiórka istniejących elementów infrastruktury drogowej na odcinku objętym opracowaniem w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów. wycięcie i wywiezienie drzew w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów. wykonanie korekty przebiegu drogi gminnej oraz dróg podrzędnych z uwzględnieniem budowy lub przebudowy zjazdów indywidualnych oraz przebudowę włączeń dróg gminnych do drogi powiatowej w zakresie terenu objętego opracowaniem. wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem, wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na drodze gminnej, wykonanie poboczy (na odcinku objętym opracowaniem) o nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowa dokumentacja i zakres prac dostępny w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Grabniak. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Grabniak” Główny ciąg komunikacyjny drogi gminnej obejmuje odcinek od km 0+000 (zbliżenie do jezdni drogi powiatowej administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie) do km 0+300 według założonego lokalnie kilometrażu przebiegu drogi dz. Nr 85/1 Główne dane wyjściowe przebudowy drogi gminnej: Kategoria drogi – gminna. Klasa drogi – „D” Prędkość projektowa Pp= 30 km/h Kategoria ruchu - KR1 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 5,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. Szerokość poboczy - 0,75 m. Rodzaj nawierzchni poboczy - tłuczniowe. Zakres prac niezbędnych do wykonania inwestycji: rozbiórka istniejących elementów infrastruktury drogowej na odcinku objętym opracowaniem w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów. wycięcie i wywiezienie drzew w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów. wykonanie korekty przebiegu drogi gminnej oraz dróg podrzędnych z uwzględnieniem budowy lub przebudowy zjazdów indywidualnych oraz przebudowę włączeń dróg gminnych do drogi powiatowej w zakresie terenu objętego opracowaniem. wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem, wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na drodze gminnej, wykonanie poboczy (na odcinku objętym opracowaniem) o nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego”, - budowę oświetlenia przy ciągu pieszo- rowerowym w wsc. Jamniki gm. Urszulin Zakres prac obejmuje budowę linii oświetleniowej kablem YAKY 4x 25 mm2 o łącznej długości L=962m/1158 m do zasilania projektowanych slupów oświetleniowych. - montaż 12 słupów oświetleniowych z oprawami typu LED, Prace będą prowadzone w drodze powiatowej nr 1624 L Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: