Konserwacja starego koryta rzeki Nil oraz konserwacja rowów melioracyjnych w msc....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja starego koryta rzeki Nil oraz konserwacja rowów melioracyjnych w msc. Kolbuszowa Dolna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00105988
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja starego koryta rzeki Nil oraz konserwacja rowów melioracyjnych
w msc. Kolbuszowa Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172271333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja starego koryta rzeki Nil oraz konserwacja rowów melioracyjnych
w msc. Kolbuszowa Dolna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a9ef962-de50-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi remontowe: - czyszczenie rowów melioracyjnych, konserwacja koryta rzeki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu platformy
zakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem
https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piekarska 15
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 424
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl

1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Konserwacja starego koryta rzeki Nil oraz konserwacja rowów melioracyjnych
w msc. Kolbuszowa Dolna:
Zadanie nr 1 - Konserwacja starego koryta rzeki Nil (odcinek przy ul. Tarnobrzeskiej
Zadanie nr 2 - Konserwacja starego koryta rzeki Nil (odcinek przy ul. Wiejskiej)
Zadanie nr 3 - Konserwacja rowów melioracyjnych w msc. Kolbuszowa Dolna
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.42.2021
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także
w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Konserwacja starego koryta rzeki Nil (odcinek przy ul. Tarnobrzeskiej)
1. Przedmiotem zamówienia (zadanie nr 1) są usługi konserwacyjne starego koryta rzeki NIL posadowionego na działce gminnej ozn. nr ewid. 1287/11 – obręb Kolbuszowa Dolna wraz
z udrożnieniem dwóch obiektów towarzyszących (przepustów).
2. Działka ozn. nr ewid. 1287/11 - obręb Kolbuszowa Dolna, ewidencja gruntów: Ws, Ps
3. Parametry cieku na ww. działce: długość 363 metry, szerokość koryta cieku zmienna na poszczególnych odcinkach: 1 m.- 9 m., głębokość 1.2-2.4 m., przepust Ø 120 cm o długości 5 m oraz przepust Ø 150 cm o długości 5 m. Ze względu na teren bezpośrednio przyległy zabudowany budynkami jednorodzinnymi uniemożliwiający wjazd i zastosowanie sprzętu mechanicznego usługi konserwacyjne na odcinku 255 metrów winny zostać przeprowadzone ręcznie. Posadowienie odcinka cieku wraz z określeniem odcinka objętego konserwacją ręczną określono w załączniku nr 3.
4. Zakres usług konserwacyjnych na działce ozn. nr ewid. 1287/11 – obręb Kolbuszowa Dolna obejmuje:
1) Koszenie roślinności miękkiej tj. traw i chwastów wraz z wygrabieniem w obrębie skarp oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp.
2) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego na skarpach cieku wodnego
oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp, o średnim obwodzie 10-35 cm mierzonym 5 cm od powierzchni gruntu w liczbie ok. 30 sztuk.
3) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego na skarpach cieku wodnego
oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp, o średnim obwodzie 35-49 cm mierzonym 5 cm
od powierzchni gruntu w liczbie ok. 20 sztuk.
4) Wydobycie namułu o grubości do 60 cm wraz z rozplantowaniem poza skarpami cieku wodnego.
5) Usunięciu i wydobyciu z dna roślin korzeniących wraz z systemem korzeniowym.
6) Usunięcie z dna innych zatorów i zanieczyszczeń uniemożliwiających swobodny spływ wód.
7) Udrożnienie przepustu Ø 120 cm o długości 5 m. zamulonego do 1/2 średnicy.
8) Udrożnienie przepustu Ø 150 cm o długości 5 m. zamulonego do 1/4 średnicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 10% (zadanie nr 1, nr 2, nr 3) , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców
(Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zadania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (zadanie nr 2) są usługi konserwacyjne starego koryta rzeki NIL posadowionego na działkach gminnych ozn. nr ewid. 1282, 1147/30, 1143, 1094/3 – obręb Kolbuszowa Dolna wraz z udrożnieniem obiektów towarzyszących (przepustów) i częściowym umocnieniem skarp kiszką faszynową. Posadowienie cieku wraz z określeniem odcinków cieku wodnego, konserwacją ręczną oraz odcinkami wskazanymi do wykonania opasek z kiszki faszynowej określono w załączniku graficznym nr 4, nr 5, nr 6.
2. Działka ozn. nr ewid. 1282 - obręb Kolbuszowa Dolna, ewidencja gruntów: W
3. Parametry cieku na ww. działce: długość 198 metrów, szerokość koryta: 1 m.- 1.8 m., głębokość 1.5-2.5 m., przepust Ø 150 cm o długości 5 m. Ze względu na teren bezpośrednio przyległy zabudowany obiektami przemysłowymi uniemożliwiający wjazd i zastosowanie sprzętu mechanicznego usługi konserwacyjne na odcinku 138 metrów winny zostać przeprowadzone ręcznie.
4. Zakres usług konserwacyjnych na działce ozn. nr ewid. 1282 – obręb Kolbuszowa Dolna obejmuje:
1) Koszenie roślinności miękkiej tj. traw i chwastów wraz z wygrabieniem w obrębie skarp oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp.
2) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego w obrębie skarp oraz pobocza 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp o średnim obwodzie 10-35 cm mierzonym 5 cm od powierzchni gruntu w liczbie ok. 15 sztuk.
3) Wydobycie namułu o grubości do 40 cm wraz z rozplantowaniem poza skarpami rowu.
4) Usunięciu i wydobyciu z dna roślin korzeniących wraz z systemem korzeniowym.
5) Usunięcie z dna innych zatorów i zanieczyszczeń uniemożliwiających swobodny spływ wód.
6) Udrożnienie przepustu Ø 150 cm o długości 5 m zamulonego do 1/3 średnicy.
7) Wywóz i zagospodarowanie przez wykonawcę we własnym zakresie porostów, gałęzi, roślinności twardej.
5. Działki ozn. nr ewid. 1147/30, 1143, 1094/3 - obręb Kolbuszowa Dolna, ewidencja gruntów: Ws, Bz, Ps. Zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5, odcinki cieku wodnego oznaczono symbolami R1, R2, R3.
6. Parametry cieku na ww. działkach:
1. Odcinek R1
Długość: 336 metrów, szerokość koryta: 1 m.-1,8 m., głębokość: 1.5-2.5 m., przepust Ø 100 cm
o długości 5 m., ze względu na brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem mechanicznym, prace konserwacyjne na początkowym odcinku o długości 90 metrów winny zostać wykonane ręcznie.

2. Odcinek R2
Długość: 225 metrów, szerokość koryta zmienna: 1,2 m.-4,4 m., głębokość: 1,2 m.-2,5 m., przepust okularowy Ø 200 cm o długości 7 m. pod drogą gminną.

3. Odcinek R3
Długość: 652 metry, szerokość koryta cieku zmienna: 1,2 m.-8,0 m., głębokość: 1,5 m.- 2,5 m., przepust przy wylocie do rzeki Nil Ø 80 cm o długości 8 m. Ze względu na teren zabudowany trybunami sportowymi pobliskiego stadionu, prace konserwacyjne na odcinku o długości 125 metrów winny zostać wykonane ręcznie.
7. Zakres usług na działkach ozn. nr ewid. 1147/30, 1143, 1094/3 - obręb Kolbuszowa Dolna obejmuje:
1) Koszenie roślinności miękkiej tj. traw i chwastów wraz z wygrabieniem w obrębie skarp oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp.
2) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego na skarpach cieku oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp, o średnim obwodzie 10-35 cm mierzonym 5 cm od powierzchni gruntu w liczbie ok. 100 sztuk.
3) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego na skarpach cieku oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp, o średnim obwodzie 35-49 cm mierzonym 5 cm od powierzchni gruntu w liczbie ok. 30 sztuk.
4) Wydobycie namułu o grubości do 80 cm wraz z rozplantowaniem poza skarpami cieku.
5) Usunięciu i wydobyciu z dna roślin korzeniących wraz z systemem korzeniowym.
6) Usunięcie z dna innych zatorów i zanieczyszczeń uniemożliwiających swobodny spływ wód.
7) Udrożnienie przepustu okularowego Ø 200 cm o długości 7 metrów zamulonego do 1/3 średnicy.
8) Udrożnienie przepustu Ø 80 cm o długości 8 metrów zamulonego do 2/3 średnicy.
9) Wywóz i zagospodarowanie przez wykonawcę we własnym zakresie porostów, gałęzi, roślinności twardej.
10) Odtworzenie z wykorzystaniem materiałów naturalnych uszkodzonych fragmentów skarp zdegradowanych wskutek naturalnych procesów dynamiki spływu wód.
11) Wykonanie zabezpieczenia skarp przed erozją w postaci kiszki faszynowej na długości 500 metrów (250 metrów x 2 strony skarp), zgodnie z dołączoną mapą zasadniczą, która stanowi załącznik nr 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 10% (zadanie nr 1, nr 2, nr 3) , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców
(Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zadania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Konserwacja rowów melioracyjnych w msc. Kolbuszowa Dolna
1. Przedmiotem zamówienia (zadanie nr 3) są usługi konserwacyjne rowu melioracyjnego przy ul. Wiejskiej posadowionego na działce ozn. nr ewid. 1183, 1184, 1187/3, 1187/8, 1187/8 – obręb Kolbuszowa Dolna wraz z odmuleniem 8 istniejących przepustów Ø 40-60 cm o długości 5-15 m. zamulonych do 3/4 średnicy oraz obniżenie o 15-40 cm posadowienia 7 istniejących przepustów Ø 40 cm o długości 5-7 m. Posadowienie rowu melioracyjnego wraz z przepustami określono w załączniku nr 7.
2. Parametry rowu na ww. działkach: długość 767 metrów, szerokość rowu: 1 m.- 1.8 m., głębokość 1.5-2.5 m. Ze względu na zbyt wysokie posadowienie 8 przepustów względem dna rowu, powstają zatory w naturalnym spływie wód, co powoduje powstawanie rozlewisk wodnych i podtopień pasa drogowego ul. Wiejskiej oraz posesji prywatnych.
3. Zakres usług na działkach ozn. nr ewid. 1183, 1184, 1187/3, 1187/8, 1187/8 - obręb Kolbuszowa Dolna obejmuje:
1) Koszenie roślinności miękkiej tj. traw i chwastów wraz z wygrabieniem w obrębie skarp oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp.
2) Karczowanie drobnej roślinności twardej podszycia gęstego na skarpach rowu oraz 1 m. od zewnętrznej krawędzi skarp.
3) Wydobycie namułu o grubości do 40 cm wraz z rozplantowaniem poza skarpami rowu.
4) Usunięciu i wydobyciu z dna roślin korzeniących wraz z systemem korzeniowym.
5) Usunięcie z dna innych zatorów i zanieczyszczeń uniemożliwiających swobodny spływ wód.
6) Udrożnienie 8 przepustów Ø 40- 60 cm o długości 5-15 metrów zamulonych do 3/4 średnicy.
7) Obniżenie posadowienia 7 przepustów Ø 40 cm o długości 5-7 metrów od 15 cm do 40 cm względem niwelety rowu.
8) Odtworzenie stanu istniejącego wjazdów na posesje prywatne na 7 przekładanych przepustach.
9) Odtworzenie z wykorzystaniem materiałów naturalnych uszkodzonych fragmentów skarp zdegradowanych wskutek naturalnych procesów dynamiki spływu wód.
10) Wywóz i zagospodarowanie przez wykonawcę we własnym zakresie porostów, gałęzi, roślinności twardej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 10% (zadanie nr 1, nr 2, nr 3) , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców
(Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zadania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
b) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.

4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w przedmiotowym zakresie.

b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
- minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu prac w zakresie melioracji wodnych
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia
w UZP.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
b) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie,
że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
b. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt a i b składa każdy z wykonawców osobno.
c. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie
z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
d. Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiar (Rozdział III SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa
w sytuacji gdy:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób,
3) Konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem zmian wprowadzonych w:
a) umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną
(w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie)
b) ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy;
4) Zaistnieje możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,

Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 455 PZP.

2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych, numerów NIP, REGON, PESEL
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej dotyczącej stron Umowy,
5) zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego przewidzianego w Umowie.
6) Wynikające ze zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
4. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej.
5. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI