Konserwacja i remont budowlany zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i remont budowlany zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91 (kuchnia) wraz z ruinami zbiornika przy ścianie południowej i B-141 (latryna) usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II - Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626693-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626693-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Konserwacja i remont budowlany zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91 (kuchnia) wraz z ruinami zbiornika przy ścianie południowej i B-141 (latryna) usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II - Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Przeprowadzenie niniejszego postępowania Zamawiający, powierzył pełnomocnikowi tj. PROZAM Pieprzyca Sornek Klekotko Adwokaci Sp. k., ul. Staromiejska 7/402B, 40-013 Katowice, adres do korespondencji w postępowaniu: 43-100 Tychy, ul. Trzy Stawy 5A.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 27601500000000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia  20 , 32-603  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (URL): www.auschwitz.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,312496,2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,312496,2019.html

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Adres:
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, Budynek Administracyjny, Dziennik podawczy, pokój 1.8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i remont budowlany zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91 (kuchnia) wraz z ruinami zbiornika przy ścianie południowej i B-141 (latryna) usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II - Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace konserwatorskie i roboty budowlane wraz z badaniami archeologicznymi zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91 (kuchnia) wraz z ruinami zbiornika przy ścianie południowej i B-141 (latryna), usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II - Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu. 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składają się w szczególności dokumenty szczegółowo opisane w pkt 3.5 do 3.9 SIWZ (Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), Szczegółowe wymagania względem przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 3. Zamawiający informuje, że załącznik nr 14 do wzoru umowy (Wytyczne dotyczące bezpieczeństwa dla stolarki drzwiowej w barakach B-91 i B-141), stanowi informacje niejawne. Z uwagi na powyższe, dostęp do tego załącznika udostępnionego na stronie internetowej został zabezpieczony hasłem (kod dostępu). Hasło dostępu do załącznika nr 14 do wzoru umowy otrzymają Wykonawcy po przesłaniu do Zamawiającego podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres tychy@prozam.pl. Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo CEiDG i adres poczty elektronicznej, na który zostanie przesłany kod dostępu do plików, ewentualnie pełnomocnictwo, udzielone w formie właściwej dla złożenia oświadczenia, które upoważnia do złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności. Po otrzymaniu oświadczenia Zamawiający prześle Wykonawcy drogą mailową kod dostępu, który umożliwi pobranie dokumentu ze strony internetowej.

II.5) Główny kod CPV: 45212314-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92522100-7
92522200-8
71351914-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  30   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 30 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1.1. w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: 1.1.1. co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), z których każde dotyczyło budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3.000,00 m³, wpisanego do rejestru zabytków, a w ramach każdego z zamówień (umów) wykonano prace konserwatorskie i roboty budowlane, w tym: (1) w ramach prac konserwatorskich wykonano konserwacje nawarstwień malarskich na podłożu mineralnym o powierzchni min. 50m2 oraz prace konserwatorskie przy wątku ceglanym o powierzchni wątku ceglanego nie mniejszej niż 200 m2, (2) wartość ogólna wykonanych prac konserwatorskich wynosiła nie mniej niż 400 000,00 zł brutto, (3) wartość ogólna wykonanych robót budowlanych wynosiła nie mniej niż 2 000 000,00 zł brutto; 1.1.2. co najmniej 1 (jedno) zamówienie (umowa) obejmujące zakresem wzmocnienie konstrukcyjne drewnianej więźby dachowej lub historycznych drewnianych elementów konstrukcyjnych w budynku drewnianym wpisanym do rejestru zabytków. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunku opisanego w punkcie 1.1.2. powyżej (5.1.2.1.2. SIWZ) w ramach jednej z robót opisanych w pkt. 1.1.1. powyżej (5.1.2.1.1. SIWZ). 1.2. dysponował co najmniej (kluczowy personel): 1.2.1. jedną (1) osobą – Kierownikiem budowy, spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania: 1.2.1.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 1.2.1.2. kwalifikacje i doświadczenie określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 1.2.1.3. posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach tj. po uzyskaniu kwalifikacji, o której mowa w pkt. 1.2.1.2. powyżej (5.1.2.2.1.2 SIWZ) doświadczenie zawodowe (liczone jako suma przepracowanych miesięcy) w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie. 1.2.1.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga! Najpóźniej w dniu podpisania umowy i na zasadach szczegółowo opisanych w § 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie wskazać Zamawiającemu jedną dodatkową osobę spełniającą minimalne wymagania dla kierownika budowy, określone w pkt 1.2.1. powyżej (5.1.2.2.1. SIWZ) (warunek udziału ) oraz legitymującą się co najmniej takim samym doświadczeniem zawodowym co osoba zastępowana (w przypadku przyznania dodatkowych punktów, w ramach kryterium nr 3), która będzie mogła czasowo lub stale zastępować kierownika budowy w przypadku jego absencji na placu budowy. 1.2.2. jedną (1) osobą – Kierownikiem robót elektrycznych, spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania: 1.2.2.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.2.2.2. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -liczone jako suma przepracowanych miesięcy) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.2.2.3. posiada doświadczenie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zdobyte w trakcie co najmniej 1 realizacji robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji, 1.2.2.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 1.2.3. jedną (1) osobą – Kierownikiem robót sanitarnych, spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania: 1.2.3.1. posiada uprawnienia budowlane do, kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1.2.3.2. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -liczone jako suma przepracowanych miesięcy) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1.2.3.3. posiada doświadczenie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zdobyte w trakcie co najmniej 1 realizacji robót budowlanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji. 1.2.3.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 1.2.4. dwoma (2) osobami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) ciesielskie przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji; 1.2.5. czteroma (4) osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu robót ogólnobudowlanych przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji. Osoby wymienione w pkt. 1.2.4. oraz 1.2.5. powyżej (5.1.2.2.4 oraz 5.1.2.2.5 SIWZ) utworzą tzw. zespół realizujący roboty budowlane 1.2.6. jedną (1) osobą wykonującą dokumentację fotograficzną posiadającą minimum 12- miesięczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie w wykonywaniu fotografii o charakterze dokumentacyjnym. 1.2.7. Jedną (1) osobą Kierownikiem badań archeologicznych: 1.2.7.1. posiadającym uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami , tj.: badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), oraz 1.2.7.2. posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) liczone od momentu uzyskania uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych, oraz 1.2.7.3. posiadającym 12-miesięczne doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) liczone od momentu uzyskania uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych w samodzielnym prowadzeniu nadzoru lub kierowaniu pracami ziemnymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem o konstrukcji ceglanej lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z okresów wojen nowożytnych. Uwaga! Najpóźniej w dniu podpisania umowy na zasadach szczegółowo opisanych w § 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie wskazać Zamawiającemu jedną dodatkową osobę spełniającą minimalne wymagania dla kierownika badań archeologicznych, określone w pkt 1.2.7. powyżej (5.1.2.2.7. SIWZ) (warunek udziału) oraz legitymującą się co najmniej takim samym doświadczeniem zawodowym co osoba zastępowana (w przypadku przyznania dodatkowych punktów, w ramach kryterium nr 3), która będzie mogła czasowo lub stale zastępować kierownika budowy w przypadku jego absencji na placu budowy. 1.2.8. Jedną (1) osobą - kierownikiem prac konserwatorskich: 1.2.8.1. posiadającym tytuł zawodowy magistra uzyskany w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych, konserwacji rzeźby lub konserwacji malarstwa oraz 1.2.8.2. kwalifikacje i praktykę określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz 1.2.8.3. co najmniej 5 letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych i praktyki wskazanej w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w nadzorze lub kierowaniu pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie, oraz 1.2.8.4. co najmniej 12 miesięczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi dotyczącymi obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, gdzie konserwacji podlegały materiały mineralne (cegła lub nawarstwienia na podłożu mineralnym). Uwaga! Najpóźniej w dniu podpisania umowy i na zasadach szczegółowo opisanych w § 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie wskazać Zamawiającemu jedną dodatkową osobę spełniającą minimalne wymagania dla kierownika prac konserwatorskich, określone w pkt 1.2.8 powyżej (5.1.2.2.8. SIWZ) (warunek udziału ) oraz legitymującą się co najmniej takim samym doświadczeniem zawodowym co osoba zastępowana (w przypadku przyznania dodatkowych punktów, w ramach kryterium nr 3), która będzie mogła czasowo lub stale zastępować kierownika prac konserwatorskich w przypadku jego absencji na placu budowy. 1.2.9. Dwoma (2) osobami dyplomowanymi konserwatorami: 1.2.9.1. posiadającymi tytuł zawodowy magistra uzyskany w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych lub konserwacji rzeźby oraz 1.2.9.2. co najmniej 2-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w zakresie dotyczącym konserwacji wątku ceglanego. 1.2.10. Dwoma (2) osobami dyplomowanymi konserwatorami: 1.2.10.1. posiadającymi tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki oraz 1.2.10.2. co najmniej 2-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to w przypadku każdej z ww. osób obejmuje co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w zakresie dotyczącym konserwacji nawarstwień na podłożach mineralnych lub drewnie. Osoby wymienione w pkt. 1.2.9. oraz 1.2.10.powyżej (5.1.2.2.9 oraz 5.1.2.2.10 SIWZ) utworzą tzw. zespół dyplomowanych konserwatorów 1.2.11. trzema (3) osobami realizującymi prace konserwatorskie, z których każda: 1.2.11.1. posiada co najmniej roczne doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w zakresie dotyczącym konserwacji cegły lub betonu. 1.2.12. Jedną (1) osobą realizującą prace konserwatorskie, posiadającą co najmniej roczne doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w zakresie dotyczącym konserwacji nawarstwień na podłożu mineralnym. Osoby wymienione w pkt. 1.2.11. oraz 1.2.12. powyżej (5.1.2.2.11 oraz 5.1.2.2.12 SIWZ) utworzą tzw. zespół pracowników technicznych 1.2.13. Zamawiający nie dopuszcza wskazywania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko wskazane w pkt 1.2. powyżej (5.1.2.2. SIWZ) za wyjątkiem łączenia funkcji fotografa (osoby opisanej w pkt. 1.2.6. powyżej (5.1.2.2.6. SIWZ) oraz jednaj z osób wchodzącej w skład zespołu dyplomowanych konserwatorów pkt. 1.2.9 i 1.2.10 powyżej (pkt. 5.1.2.2.9 i 5.1.2.2.10. SIWZ). 1.2.14. Uprawnienia budowlane, o których mowa w niniejszej SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 1.2.15. Za osoby posiadające ww. kwalifikacje uznaje się również osoby, które nabyły ww. uprawnienia przy zabytkach nieruchomych we wskazanym wyżej zakresie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykształcenie i tytuły zawodowe, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie zawodowe, może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14 a ust 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 1.2.16. Wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 1.2.1. - 1.2.12. powyżej (1.5.1.2.2.1. – 5.1.2.2.12. SIWZ) muszą posługiwać się językiem polskim zarówno w mowie jak i piśmie tj. w sposób umożliwiający realizację obowiązków wynikających z umowy lub w przypadku braku znajomości języka polskiego w powyższym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. 1.2.17. Wymieniony w pkt. 1.2.1. - 1.2.12. powyżej (5.1.2.2.1. – 5.1.2.2.12. SIWZ) skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. 1.2.18. Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 6.4.5.1., 6.4.5.2. oraz 7. SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 4. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, 5. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP, 6. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 8.1. w pkt. 1 powyżej (6.4.1.1. SIWZ), składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) PZP. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2. w pkt. 5. powyżej (6.4.1.5 SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.3. w pkt. 6 i 7 powyżej (6.4.1.6. – 6.4.1.7. SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dalsze uregulowania w zakresie podmiotów zagranicznych zawarto w pkt. 6.4.3. i 6.4.4. SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy roboty budowlane wykazane ww. wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4. SIWZ. 3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, o której mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ – informacja ta winna być wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) PZP oraz art. 24 ust. 1 pkt 16)-20) PZP lub ust 5 PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 1.1. W okolicznościach wskazanych w pkt 1 powyżej (pkt 6.2. SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia pkt. II p.pkt 2) oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ oraz do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 1 powyżej (pkt 6.2. SIWZ). 1.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody, o których mowa w pkt. 1 powyżej (pkt. 6.2. SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,312496,2019.html) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej (https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,312496,2019.html) wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. 3. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ (jeżeli dotyczy), 4. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium nr 3 (Doświadczenie wybranych osób skierowanych do realizacji zamówienia) na podstawie art. 26 ust 2 f Ppz Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 0/100), zgodnie z pkt 9 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 16,00
Doświadczenie wybranych osób skierowanych do realizacji zamóienia 24,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone w §24 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 1.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1.1.1. Administratorem danych osobowych jest: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, tel. +48 033 844 80 03, e-mail: sekretariat.muzeum@auschwitz.org. 1.1.2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@auschwitz.org. 1.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Konserwacja i remont budowlany zabytkowych baraków murowanych o numerach inw. B-91 (kuchnia) wraz z ruinami zbiornika przy ścianie południowej i B-141 (latryna) usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II - Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu” 1.1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, art. 96 ust. 3 PZP, art. 96 ust 3 lit. a), art. 96 ust 3 lit b) PZP. 1.1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia. 1.1.6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.1.7. Wykonawca posiada: 1.1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 1.1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia przekazanych danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, prawo do sprostowania lub uzupełnienia przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 1.1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), oraz z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 1.1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie przekazanych danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 1.1.8. Wykonawcy nie przysługuje: 1.1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.1.9. Dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI