Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec ( K-466)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojsko
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec ( K-466)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0a0b79-9e98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawcy w związku z wykonywaniem zadania zostaną udostępnione dane pracowników do kontaktów roboczych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy w związku z wykonywaniem zadania zostaną udostępnione dane pracowników do kontaktów roboczych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 07/W1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec (K-466)”C PV:45000000-7 Roboty budowlane45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczneZakres przewidzianych robót przewiduje;A. Roboty remontowo - budowlane- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.- Częściowa wymiana okładzin ściennych.- Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach. z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni.- Likwidacja zacieków na sufitach.- Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi — głęboko penetrującymi.- Wykucia i zamurowania otwórów.- Wymiana częściowa drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą stałą i narożną.- Częściowa naprawa posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej.- Częściowe odtworzenie izolacji z folii — pozioma, pod posadzkowa.- Częściowe odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 8 cm.- Odnowienie powłok malarskich farbami lateksowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów.- Wykonanie lamperii w technologii „Gramaplast.- Częściowa wymiana parapetów z konglomeratu.- Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych.- Częściowa wymiana pokrycia dachowego.- Częściowa wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.- Przemurowanie kominów z cegły klinkierowej- Częściowa wymiana czapek kominowych.- Częściowa wymiana tynków zewnętrznych III Kat. Cern-wap.- Częściowa wymiana drabinek wejściowych na kominB. Roboty instalacyjne elektryczne:- Wymiana i remont skrzynek natynkowych i tablic rozdzielczych.- Częściowa wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.- Wymiana rozdzielni i złącza kablowego.- Częściowa wymiana zabezpieczeń. .- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.- Częściowa wymiana instalacji odgromowejC. Roboty instalacyjne sanitarne:- Częściowa wymiana instalacji wod.—kan. i armatury- Wymiana pionów instalacji wody zimnej ciepłej i cyrkulacji oraz podejścia dopływowe do armatury z rur PP.- Wymiana leżaków kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych wraz z przyłączem do studni rewizyjnej zewnętrznej.- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej wraz z wywiewką oraz podejść odpływowych z rur żeliwnych na PCV jednouchwytową- Montaż urządzeń sanitarnych umywalka trzy-stariowiskowa ze stali kwasoodpornej.UWAGA:Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne