Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja dróg leśnych w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chopina 12
1.5.2.) Miejscowość: Resko
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-315
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48913951400
1.5.8.) Numer faksu: +48913951401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: resko@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://resko.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zarządzający mieniem Skarbu Państwa - nadleśnictwo
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja dróg leśnych w roku 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d510df15-acb6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_resko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciuPlatformy SmartPZP, adres https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_resko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi byćzgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Szczegóły określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Instrukcji Obsługi Platformy SmartPZP.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotycz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż Administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Resko z siedzibą w Resku, ul. Chopina 12, 72-315 Resko, tel. 91 39 51 400, fax: 91 39 51 401, e-mail: resko@szczecin.lasy.gov.pl (dalej jako: Administrator).Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych panią Karolinę Kaczmarek - w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie +48 91 432 87 12.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.Pozostałe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynnościkonserwacyjne przy drogach leśnych:1. Równanie dróg gruntowych na szerokości 3,5 m ze ścięciem poboczy.2. Likwidację wybojów lub miejscowe odtworzenie nawierzchni przezdostarczenie i wbudowanie kruszywa z pokruszonej skały litej o gradacjach 0-31 i 0-63.3. Likwidację wybojów lub miejscowe odtworzenie nawierzchni przezwbudowanie kruszywa dostarczonego przez zamawiającego.4. Naprawy przepustów drogowych w drogach gruntowych i tłuczniowych przezdemontaż starych, uszkodzonych rur i montaż w ich miejsce nowych (średnice 0,6 i 0,8 m, długości 6m).5. Usuwanie z poboczy traw, krzewów i zwisających gałęzi drzew.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:1) Czynności o których mowa w pkt. 3.1 będą realizowane przez wykonawcę na bieżąco, przez cały okres trwania umowy - na podstawie pojedynczych zleceń, zgłaszanych przez Zamawiającego.2) Wartość zgłoszonego przez Zamawiającego do wykonania pojedynczego zlecenia nie będzie niższa niż 10 tys. zł netto.3) Wykonawca za każdym razem przystąpi do rozpoczęcia realizacji zlecenia w terminie zgodnym z ofertą . Zakończenie realizacji każdego zlecenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie, licząc od dnia rozpoczęcia prac i zostanie potwierdzone protokołem odbioru.4) Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacane wykonawcy etapami, po zakończeniu realizacji i odebraniu przez nadleśnictwo każdego ze zleceń.5) W ciągu całego okresu trwania umowy, zamawiający zleci wykonawcy prace za łączną kwotę 90.000,00 zł netto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych netto).Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie cały teren zarządzany przezNadleśnictwo Resko.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Warunki na jakich takie ewentualne zamówienia zostaną udzielone oraz rodzaj, zakres jednostkowy i sposób przeprowadzania objętych nimi robót konserwacyjnych, będą ściśle tożsame z warunkami niniejszego postępowania.Dotyczy to również uzyskanych w niniejszym postępowaniu cen za poszczególnepozycje. Zakres finansowy ewentualnych zamówień dodatkowych - do 110 tys. złnetto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena za równanie 100 m nawierzchni drogi gruntowej o szerokość 3,5 m ze ścięciem poboczy - 10%2) Cena za wbudowanie w nawierzchnię (likwidacja wybojów lub miejscoweodtworzenie nawierzchni) 1 m3 kruszywa ze skały litej o gradacji 0-63 - 15%3) Cena za wbudowanie w nawierzchnię (likwidacja wybojów lub miejscoweodtworzenie nawierzchni) 1 m3 kruszywa ze skały litej o gradacji 0-31 - 10%4) Cena za wbudowanie w nawierzchnię (likwidacja wybojów lub miejscoweodtworzenie nawierzchni) 1 m3 kruszywa przekazanego przez zamawiającego - 10%5) Cena za naprawę przepustu drogowego w drodze gruntowej lub tłuczniowej przez demontaż starej rury oraz montaż nowej – pvc, przepustowej, karbowanej o średnicy 0,6 m i długości 6 m - 5%6) Cena za naprawę przepustu drogowego w drodze gruntowej lub tłuczniowej przez demontaż starej rury oraz montaż nowej – pvc, przepustowej, karbowanej o średnicy 0,8 m i długości 6 m - 5%7) Cena za usunięcie z pobocza (z jednej strony jezdni) na szerokości 1,5 m licząc od krawędzi jezdni: wysokich traw, krzewów oraz zwisających gałęzi (do wysokości 4m) - 5 %8) Maksymalny termin przystąpienia do realizacji pojedynczego zlecenia czynności naprawczych w dniach (nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 21 dni) – 40%Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Liczba punktów = (Cn1/Co1) x 100pkt. x 10% + (Cn2/Co2) x 100 pkt. x 15% +(Cn3/Co3) x 100 pkt. x 10% + (Cn4/Co4) x 100 pkt. x 10% + (Cn5/Co5) x 100pkt. x 5% + (Cn6/Co6) x 100 pkt. x 5% + (Cn7/Co7) x 100 pkt. x 5% + (Tn/To)x 100 pkt. x 40%Gdzie:Cn1 – cena w kryterium nr 1 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co1 – cena w kryterium nr 1 w badanej ofercieCn2 – cena w kryterium nr 2 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co2 – cena w kryterium nr 2 w badanej ofercieCn3 – cena w kryterium nr 3 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co3 – cena w kryterium nr 3 w badanej ofercieCn4 – cena w kryterium nr 4 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co4 – cena w kryterium nr 4 w badanej ofercieCn5 – cena w kryterium nr 5 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co5 – cena w kryterium nr 5 w badanej ofercieCn6 – cena w kryterium nr 6 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co6 – cena w kryterium nr 6 w badanej ofercieCn7 – cena w kryterium nr 7 najniższa ze wszystkich złożonych ofert.Co7 – cena w kryterium nr 7 w badanej ofercieTn – termin w kryterium nr 8 najkrótszy ze wszystkich złożonych ofert.To – termin w kryterium nr 8 w badanej ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin przystąpienia do realizacji pojedynczego zlecenia czynności naprawczych w dniach (nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 21 dni)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10