Koncepcja odwodnienia dzielnicy Działki Leśne w Gdyni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koncepcja odwodnienia dzielnicy Działki Leśne w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00417424
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koncepcja odwodnienia dzielnicy Działki Leśne w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koncepcja odwodnienia dzielnicy Działki Leśne w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f355d20a-6e36-4e9f-b227-3cd215e18549

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Koncepcja odwodnienia dz. Działki Leśne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=70444933

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
Postępowanie znajduje się pod nr UI.271.1.19.2024.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal SmartPZP, która
jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych zostały opisane w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UI.271.1.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu monitoringu meteo-hydrologicznego miejskiego systemu odwadniania miasta wraz z jego realizacją, opracowanie modelu hydrodynamicznego oraz sporządzenie wariantowej koncepcji miejskiego systemu odwodnienia miasta.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Zadanie 1 - opracowanie zdalnego systemu monitoringu meteo-hydrologicznego miejskiego systemu odwadniania miasta, które zawiera:
a. wykonanie projektu urządzeń pomiarowych wraz z szafką telemetryczną,
b. zakup i montaż urządzeń pomiarowych wraz z ich kalibracją,
c. zebranie wyników pomiarów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonego montażu i pomiarów,
d. szkolenie pracowników Zarządu Dróg i Zieleni w zakresie obsługi urządzeń (2 osoby);
2.2. Zadanie 2 - opracowanie modelu hydrodynamicznego dla zlewni miejskiej sieci kanalizacji deszczowej z wylotem W11 w Nabrzeżu Rybnym;
2.3. Zadanie 3 - opracowanie wariantowej koncepcji miejskiego systemu odwodnienia dzielnicy Działki Leśne z szacunkowym zestawieniem kosztów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71335000-5 - Badania inżynieryjne

71351612-6 - Usługi hydrometeorologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 623 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) jedno opracowanie (koncepcja/ dokumentacja projektowa/ studium) z zakresu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych, którego elementem była budowa modelu hydrodynamicznego sieci kanalizacyjnej wraz z kampanią pomiarową dla zlewni o powierzchni minimum 150 ha na obszarze zurbanizowanym.
Uwaga: „wykonanie koncepcji/ dokumentacji projektowej/ studium” tzn. doprowadzenie do uzyskania Protokołu odbioru dokumentacji lub równoważnego dokumentu.
2) osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
a) 1 specjalista w dziedzinie zagospodarowania wód opadowych i roztopowych, który posiada, przez okres nie krótszy niż 3 lata, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz był autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania (koncepcja/ dokumentacja projektowa/ studium) zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni miejskich o powierzchni co najmniej 150 ha,
b) 1 specjalista ds. modelowania hydrologicznego posiadający wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska/ ochrony środowiska/ geografii/ hydrologii lub gospodarki wodnej oraz posiadający doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego projektu polegającego na budowie i kalibracji modelu hydrologicznego dla zlewni wód opadowych i roztopowych o powierzchni co najmniej 150 ha,
c) 1 specjalista ds. modelowania hydraulicznego posiadający wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska/ ochrony środowiska/ geografii/ hydrologii lub gospodarki wodnej oraz posiadający doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego projektu polegającego na budowie i kalibracji modelu hydraulicznego dla zlewni wód opadowych i roztopowych o powierzchni co najmniej 150 ha.
Uwaga 1: Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Uwaga 2: Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w lit. b) i lit. c) wskaże tą samą osobę, Zamawiający uzna warunek za spełniony.
* Uwaga do pkt 8.1.2 ppkt. 1 i 2 SWZ (pkt 2 ppkt. 1) i 2) powyżej): Zamawiający uzna za koncepcję lub studium opracowanie z zakresu gospodarowania wodami deszczowymi opadowymi lub roztopowymi zawierające co najmniej następujące elementy:
1) analiza istniejącego zagospodarowania
2) wyznaczenie zlewni
3) określenie bilansu wód deszczowych
4) rozwiązania techniczne odwodnienia
5) rozwiązania materiałowe kanalizacji deszczowej
6) w części rysunkowej: plan sytuacyjny/ plan zagospodarowania, profile podłużne kanalizacji deszczowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Z ofertą: oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 9.2 SWZ (jeżeli dotyczy).
II. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
III. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, wymienione w pkt 10.2.2 ppkt 2) SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Z ofertą: Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
II. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.2 SWZ:
1) wykaz usług odpowiadających warunkowi określonemu w pkt 8.1.2. ppkt 1) SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego odpowiednio do warunku określonego w pkt 8.1.2. ppkt 2) SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5a do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę:
1. Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;
2. Formularz Cenowy, stanowiąca załącznik nr 2a do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
4. Oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3a do SWZ (jeżeli dotyczy);
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2.3 SWZ, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
1) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty;
3) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
4) Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
8. Dowód wniesienia wadium. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w rozdziale XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdziałem XI SWZ. Wymagania odnośnie wadium - zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp, a także zmian przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Portal SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Informacja do punktu 4.2.10.) ogłoszenia - zgodnie z Rozdziałem VI SWZ:
VI. Termin wykonania zamówienia.
6.1. Wykonawca zobowiązuje się opracować i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w następujących terminach:
6.1.1. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.1. litera a SWZ (Zadanie 1.a.) w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy.
6.1.2. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.1. litera b SWZ (Zadanie 1.b.) w terminie 12 tygodni od daty podpisania umowy. Zamawiający dokona odbioru końcowego urządzeń pomiarowych na wniosek Wykonawcy, po podpisaniu protokołu potwierdzającego zrealizowanie szkolenia tj. zadania 1.d.
6.1.3. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.1. litera c SWZ (Zadanie 1.c.) w terminie 46 tygodni od daty podpisania umowy.
6.1.4. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.2. SWZ (Zadanie 2) w terminie 15 tygodni od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 3.2.1. litery c SWZ (Zadanie 1.c.).
6.1.5. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.3. (Zadanie 3) w terminie 24 tygodni od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 3.2.2. (Zadanie 2).
6.1.6. Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3.2.1. litera d SWZ (Zadanie 1.d.) w terminie 24 tygodni od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 3.2.2. SWZ (Zadanie 2).

(Uwaga: terminy procedury odbiorowej poszczególnych Zadań i ich elementów składowych zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy - załączniku nr 9 do SWZ. W celu wypełnienia pkt 4.2.10) ogłoszenia o zamówieniu przyjęto terminy protokołów przekazania zgodnie z par. 4 projektowanych postanowień umowy).

II. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w okolicznościach określonych w:
1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi gminnej Pagorek 224 mb. w miejscowości Piątkowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń szatni krytej Pływalni Olimpijczyk w Aleksandrowie Łódzkim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI