Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0813970-0c90-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.109.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowywanie koncepcji kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie w Stalowej Woli w zakresie:
1) Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji deszczowej we wskazanym obszarze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz uzyskanie jej akceptacji.
2) Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminę Stalowa Wola.
3) Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie zawierać będzie także analizę możliwości odbioru wód opadowych ze zlewni Charzewice, informację techniczną o możliwości przejęcia wód opadowych przez istniejące rowy, retencjonowanie wód opadowych brudnych z dróg oraz wód czystych z dachów obiektów. Koncepcja będzie zawierać trasy sieci kanalizacji deszczowej
4) z uwzględnieniem rzędnych posadowienia dna kanału i zachowaniem minimalnego przykrycia po ukształtowaniu komunikacji drogowej.
5) Szacunkowe koszty zaprojektowania i budowy kanalizacji deszczowej sporządzone w formie tabeli z wykazem zastosowanych materiałów wynikających
6) z opracowanej koncepcji.
7) Plan Zagospodarowania Terenu w skali 1:1000 opracowany na mapie zasadniczej do celów opiniodawczych.
8) Warunki techniczne odprowadzenia wód opadowych wydane przez Gminę Stalowa Wola.
9) Do koncepcji należy załączyć badania geologiczne gruntu.
10) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń i opinii.
11) Prowadzenie bieżących konsultacji z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego i uwzględnianie zgłaszanych przez nich uwag lub w razie niemożności ich uwzględnienia - udzielenie umotywowanych odpowiedzi.
2. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm)następujące czynności:
- Nie dotyczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości min. 10 000,00 zł;
• Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 40 000,00 zł
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
• 1 usługę w zakresie wykonania koncepcji lub projektu budowlanego w branży sanitarnej w zakresie odwodnienia terenu o wartości minimum
40 000,00 zł brutto każda,
b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:
• Projektant branży instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami projektowymi bez ograniczeń z min. 3-letnim doświadczeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki oraz zakres zmiany treści Umowy:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działanie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c) konieczność uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie prac objętych niniejsza Umową, a niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę na dzień składania Oferty,
d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, opracowań wynikających z dodatkowego zakresu prac lub wymagań stawianych przez Zamawiającego, a nie wymaganych przepisami obowiązującego prawa, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania Oferty,
e) konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji, które nie były przewidziane na dzień składania Oferty,
f) zmiana przepisów, na podstawie których opracowywana jest dokumentacja, w trakcie trwania umowy.
3) zmiana zakresu przedmiotu Umowy obejmująca:
a) ograniczenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku, gdy zaprojektowanie części przedmiotu Umowy nie leży w interesie Zamawiającego,
b) ograniczenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku, gdy wykonanie części opracowań wskazanych w § 5 nie leży w interesie Zamawiającego,
c) rozszerzenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku, gdy konieczne jest uzyskanie decyzji lub uzgodnień, które nie były możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę na dzień składania Oferty,
d) rozszerzenie zakresu przedmiotu Umowy w przypadku, gdy konieczne jest wykonanie dodatkowych badań, ekspertyz, opracowań, których opracowanie nie było możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę na dzień składania Oferty.
3. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach i w zakresie:
1) ad pkt. 1) od daty wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki,
2) ad pkt 2):
 lit. a) – w zakresie uzgodnionego interesu Zamawiającego,
 lit. b) – o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
 lit. c), d), e), f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub dokonania dodatkowych ekspertyz, badań, uzgodnień lub opracowań lub dokonania odpowiednich zmian ustalonych z Zamawiającym.
3) ad pkt 3):
 lit. a), b), c), d) – o wartość ustaloną indywidualnie i zatwierdzoną przez Zamawiającego w toku rozeznania cen rynkowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: SCUW Stalowa Wola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uszycie pokrowców na narożnik i krzesła- Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uszycie pokrowców na narożnik i krzesła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI