Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową budynku szkoły podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 257 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 257 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 257 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83bc1e2-1f88-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 257 przy ul. Podróżniczej - nadzory inwestorskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.40.2021.MRO/TP1-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 257 przy ul. Podróżniczej”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz.1333);
• obsługę inwestycji w zakresie określonym we wzorze umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń inwestycji z wykonawcą inwestycji, jak również z jego podwykonawcami;
• obsługę okresu gwarancyjnego oraz 5 letniej rękojmi, tj.:
 nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/ rękojmi oraz protokolarne potwierdzenieich usunięcia usterek;
 przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy wraz z załącznikami oraz
w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust 2 nie wymaga od Wykonawcy odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
2.1. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) Kopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający nie opisuje rozwiązań równoważnych.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianego w zapisie ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (w trybie art. 305 ust. 1 ustawy PZP), w przypadku posiadania środków finansowych, do wartości do 15% zamówienia podstawowego.
Roboty powtórzeniowe będą polegać na pełnieniu nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej nad termomodernizacją istniejącego budynku szkoły podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 60 %
• pozacenowe kryteria - waga kryterium - 40%
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 60 pkt, w kryteriach pozacenowych - 40 pkt. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena i pozacenowe kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Inspektorów nadzoru

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej.
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej:
• jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 3.000,00 m², która została zakończona i odebrana (wystawione co najmniej świadectwo przejęcia, protokół odbioru końcowego lub inny podobny dokument), a która obejmowała co najmniej następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, instalacyjna sanitarna oraz instalacyjna elektryczna.
Budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg. załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, XVII oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b) w zakresie dysponowania osobami: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
• koordynatorem zespołu inspektorów nadzoru – osoba posiadająca doświadczenie
w pełnieniu funkcji koordynatora zespołu inspektorów w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przy realizacji co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 3.000,00 m².
• inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca doświadczenie
w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) tzn. wykonał (tj. pełniła i zakończyła) co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 3.000,00 m².
• inspektorem nadzoru robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) tzn. wykonał (tj. pełniła i zakończyła) co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 3.000,00 m².
• inspektorem nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadająca doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej (obejmujący łącznie zakres robót związany z sieciami, instalacjami i urządzeniami elektrycznymi
i elektroenergetycznymi) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) tzn. wykonała (tj. pełniła i zakończyła) co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 3.000,00 m².
• inspektorem nadzoru robót telekomunikacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz posiadająca doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży teletechnicznej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) tzn. wykonała (tj. pełniła i zakończyła) co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 3.000,00 m².
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji koordynatora zespołu z funkcją inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez kandydata kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z funkcji.
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1322, t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65).
Zamawiający zastrzega, że powyżej wskazane osoby będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu osób – załącznik nr 5 do SWZ
• Wykazu usług – załącznik nr 5a do SWZ z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.8. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: „Obsługa techniczna 25 Konferencji SECURE w formule online”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: dostawa enkoderów do systemu Wycinarka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI