III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
CZĘŚĆ I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł, CZĘŚĆ II: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł, CZĘŚĆ III: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł. W przypadku składaniaoferty przez jednego Wykonawcę dla więcej niż jednej części, Zamawiający wymaga wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla każdej z części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:CZĘŚĆ I:zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane branży drogowej polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. siecią wodociągową lub siecią kanalizacji sanitarnej lub siecią kanalizacji deszczowej lub oświetlenie drogowe o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN brutto każda;CZĘŚĆ II:zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane branży drogowej polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. siecią wodociągową lub siecią kanalizacji sanitarnej lub siecią kanalizacji deszczowej lub oświetlenie drogowe o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN brutto każda;CZĘŚĆ III:zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane branży drogowej polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. siecią wodociągową lub siecią kanalizacji sanitarnej lub siecią kanalizacji deszczowej lub oświetlenie drogowe o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN brutto każda;W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę dla więcej niż jednej części, Zamawiający wymaga wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dla jednej z części, dla której warunek zamówienia wymaga wykazania wyższej wartości zrealizowanych robót. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:CZEŚĆ I, II, III: skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby, w tym:1. kierownik budowy – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności;2. kierownik robót branży sanitarnej – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności; 3. kierownik robót branży elektroenergetycznej – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności;4. kierownik robót branży telekomunikacyjnej –winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,b. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności;5. główny projektant – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie na stanowisku projektanta branży drogowej w opracowaniu min. 2 dokumentacji projektowych.6. projektant branży sanitarnej – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie na stanowisku projektanta w/w branży w opracowaniu min. 2 dokumentacji projektowych7. projektant branży elektroenergetycznej – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie na stanowisku projektanta w/w branży w opracowaniu min. 2 dokumentacji projektowych,8. projektant branży telekomunikacyjnej – winien posiadać:a. ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów orazb. doświadczenie na stanowisku projektanta w/w branży w opracowaniu min. 2 dokumentacji projektowych.W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę dla więcej niż jednej części, Zamawiający wymaga wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dla jednej z części.Dopuszcza się łączenie stanowisk w przypadku posiadania przez jedną osobę uprawnień więcej niż jednej branży. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. potwierdzających brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy i podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów - część I, II, III: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj ą wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - część I, II, III: informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) część I, II, III: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,b) część I, II, III: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I – 60.000 zł (słownie złotych: sześćdziesiąttysięcy), Część II – 20.000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy), Część III – 45.000 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące przypadki, w których może nastąpić istotna zmiana niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:a) wykonania nieprzewidzianych prac projektowych i robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia celu i zakończenia przedmiotu umowy, w tym konsekwencji wynikających z uzgodnień i decyzji administracyjnych;b) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP, zgód na dysponowanie gruntem i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji,c) wykonania robót budowlanych lub rozwiązań technicznych zamiennych w stosunku do robót lub rozwiązań przewidzianych w Dokumentacji projektowej, jeśli ich skutkiem będzie co najmniej jedna z poniższych okoliczności: poprawa funkcjonalności zrealizowanego obiektu lub jego części, poprawa parametrów jakościowych obiektu lub jego części, zwiększenia trwałości obiektu lub jego części, wydłużenie życia obiektu lub jego części, możliwość korzystania przez użytkowników lub zarządcę obiektu z nowocześniejszych lub tańszych lub bardziej ergonomicznych rozwiązań, obniżenie kosztów eksploatacji obiektu, zaistnienie innych korzystnych i aprobowanych przez Zamawiającego cech obiektu lub jego częścid) wykonania robót budowlanych mających na celu poprawienie wykonanych robót lub ponowne wykonanie robót wynikłych z błędów Dokumentacji projektowej, jeśli ich wykonanie jest konieczne lub celowe dla usunięcia skutków błędów Dokumentacji projektowej;e) zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych lub rozwiązań technicznych, jeśli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawnych lub ze zmian treści norm technicznych, jakościowych itp.,f) zmiany sposobu wykonywania robót, rozwiązań technicznych lub zakresu robót, jeśli taka konieczność lub potrzeba wynika z decyzji, postanowień, uzgodnień, wytycznych lub zaleceń organów administracji lub wymogów dostawców mediów lub gestorów sieci;g) wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do zakończenia przedmiotu umowy oraz osiągnięcia celu określonego w umowie,h) zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą,i) powierzenia Wykonawcy robót zwiększających wartość zamówienia w trybie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,j) niekorzystnych warunków pogodowych, z zastrzeżeniem, że typowe dla danej pory roku, z którymi wykonawca powinien był się liczyć w chwili składania oferty, nie będą uważane za tego rodzaju okoliczności (dotyczy robót budowlanych),k) napotkania na niezinwentaryzowane lub błędne zinwentaryzowane instalacje podziemne, sieci, napotkania na niewybuchy, niewypały lub obiekty o znaczeniu historycznym,l) epidemii Covid-19, jeśli okoliczności te bez winy Wykonawcy stanowią istotną przeszkodę w terminowej realizacji jego obowiązków wynikających z umowy, o ile Wykonawca wykaże Zamawiającemu te okoliczności lub uprawdopodobni je w wysokim stopniu, a Zamawiający uzna te wyjaśnienia lub dowodowy za przekonujące.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych powyżej, w tym także w wyniku okoliczności mających związek z epidemią COVID-19, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.2. Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące przypadki, w których może nastąpić istotna zmiana niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 wzoru umowy na skutek:a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – nastąpi zmiana wynagrodzenia umowy (podwyższenie lub zmniejszenie) w stopniu odpowiadającym zmianie podatku,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawiez dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynagrodzenia umowy, o których mowa w ppkt b),c) i d) w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę zestawienie wpływu dokonanych zmian na koszty wykonania niniejszej Umowy przez Wykonawcę. Wniosek o dokonanie zmiany może zostać przyjęty do rozpoznania po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym lub innym urzędowym publikatorze powszechnego aktu będącego postawą zmiany. Strony będą dążyły do podpisania aneksu regulującego wynagrodzenie Wykonawcy przed wejściem w życie przepisów stanowiących podstawę sporządzenia przez Wykonawcę wniosku. W przypadku należytego udowodnienia wzrostu kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy Strony zawrą stosowny aneks;e) okoliczności opisanych ust. 1 lit. a, c, e, f, g, k w wysokości adekwatnej do wprowadzonych zmian;f) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.Podstawą określenia zmiany wartości wynagrodzenia wprowadzonych postanowieniami ppkt e) i f) będą ceny jednostkowe określone – wskazane w kosztorysie opracowanym wraz z dokumentacją przez Wykonawcę.3. Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące przypadki, w których może nastąpić istotna zmiana niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:a) zmiana przedstawicieli zamawiającego lub wykonawcy, o których mowa w § 11-12 wzoru umowy, jeśli zmiany te wynikają ze zmian kadrowych, organizacyjnych lub losowych, b) zmiana rachunku bankowego wykonawcy, adresów do korespondencji pocztowych lub e-mailowych, jeśli zmiany te wynikają z przyczyn organizacyjnych lub z potrzeb zamawiającego lub wykonawcy.4. Wszelkie zmiany w realizacji robót, a w szczególności takie, które niosą za sobą skutki finansowe, muszą być uzgodnione z Inspektorem Nadzoru właściwej branży i zaakceptowane (zatwierdzone na piśmie) przez Zamawiającego.5. Każda zmiana umowy, w szczególności zmiana ryczałtowego wynagrodzenia wykonawcy lub terminów realizacji umowy wymaga pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3, § 12 ust. 8 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
os. 1000-lecia (obszar po zachodniej stronie ul. Kartuskiej) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje:1) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:1. mapę do celów projektowych,2. dokumentacja geologiczna3. projekt koncepcyjny4. projekt budowlany5. projekt wykonawczy6. projekt docelowej organizacji ruchu7. przedmiar robót 8. kosztorys inwestorski 9. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych10. pełnienie nadzoru autorskiego2) Wykonanie robót budowlanych:W ramach tego przedsięwzięcia planuje się do wykonania m.in.: 1. modernizacja sieci wodociągowych – przebudowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami, długość sieci ok. 330m, długość przyłączy ok. 170m;2. modernizacja sieci sanitarnej – przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, długość przebudowywanej sieci ok. 405m, długość przyłączy ok. 140m;3. modernizacja i automatyzacja węzłów grupowych, modernizacja i budowa sieci ciepłowniczej - budowa przyłączy ok. 95m oraz modernizacja węzła grupowego;4. przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej - przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej, w tym:- przebudowa ul. 1000-lecia – jezdnia długości ok. 245m., szer. 6m, pow. 1714m2;- przebudowa wewnętrznej ul. Osiedle 1000-lecia – jezdnia dł. ok. 414 m, szer. 4-5m, pow. 1850m2;- przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej – kanały dn300 dł. 520m, przykanaliki dn200 dł. 240 m;5. wykonanie miejsc postojowych i parkingów – przebudowa i budowa parkingów i miejsc postojowych wraz z drogami dojazdowymi i manewrowymi – łącznie 243 miejsc postojowych i 23 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych; powierzchnia miejsc postojowych wynosi 3163m2, dróg dojazdowych i manewrowych 2858m2;6. modernizacja istniejących ciągów pieszych – przebudowa istniejących ciągów pieszych, wymiana nawierzchni chodników oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, o łącznej powierzchni ok. 3233m2;7. budowa nowego ciągu pieszego łączącego ul. Lipową i Os. 1000-lecia – budowa ciągu pieszegoo długości. ok. 175 m, szer. 3 m, powierzchnia łączna z dojściami ok. 831m2;8. urządzenie ciągów pieszych w miejscach wydeptanych ścieżek – wykonanie chodnikóww miejscach wykorzystywanych naturalnie przez mieszkańców, jako ciągi piesze o łącznej długości ok. 349m, powierzchnia ok. 691 m2;9. modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego – wykonanie dla poszczególnych obszarów miasta oświetlenia ulic, parkingów, miejsc postojowych oraz ciągów pieszych zgodnie z normą PN-EN 13201: 2007. Projektowane ciągi uliczne oraz miejsca parkingowe zaliczone są do klasy oświetleniowej ME4a. Zgodnie z powyższą normą średnia luminancja na powierzchni jezdni powinna wynosić 0,75 [Cd/m2], przy równomierności nie mniejszej od 0,35. Projektowane oświetleniowe linie kablowe będą wykonane kablami YAKXS 5x35 mm2 jako obwody zasilające do projektowanych słupów oświetleniowych wg planów sytuacyjnych. Z projektowanych szafek oświetleniowych wyprowadzone będą obwody oświetleniowe do zasilania oświetlenia. Oświetlenie oprawami typu LED wykonane będzie na słupach stalowych o odpowiedniej wysokości dla różnej klasy dróg i ciągów pieszych. Trasy układania kabli pokazano na planach sytuacyjnych. Trasy linii kablowych powinny być wyznaczone przez geodetę. Na całą długość kabla ułożonego w ziemi nakładać opaski informacyjne w odległości co 10m oraz przy wejściach kabli do słupów, przepustów, i szafek oświetleniowych. Opaska powinna być wykonana z tworzywa oraz mieć trwale wygrawerowane informacje: „OŚWIETLENIE" „typ i przekrój kabla”, „rok budowy” Oświetlenie drogowe wykonane zostanie w ilości 67 punktów świetlnych z zapotrzebowaniem mocy około 1 kW;10. budowa monitoringu wizyjnego - wykonanie zasilania liniami kablowymi typu YAKXS 4x10 mm2, jako obwody zasilające do projektowanych stanowisk monitoringowych wg planów sytuacyjnych. Zasilanie monitoringowe będzie możliwe z projektowanych szafek oświetleniowych. Zapotrzebowanie mocy należy przyjąć łącznie ok. 2 kW;11. wykonanie chodników bezpośrednio przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych – wykonanie chodników przylegających do budynków wraz z utwardzeniem ternu przed budynkami przy budynkach: Kartuska 9, 11, 13, Os. 1000-lecia 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, Heykego 1 – powierzchnia łącznie ok. 1050 m2.Szczegółowy zakres przedsięwzięcia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 71320000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45112700-2, 45111291-4, 71242000-6, 45223300-9, 45233161-5, 45233252-0, 45233290-8, 45453000-7, 45311000-0, 45330000-9, 34953300-5, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach • uzyskanie pozwoleń i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowejwraz z decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszeniem robót do dnia 26.02.2021r.; • wykonanie przedmiotu umowy do dnia 29.10.2021r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ul. Kartuska (obszar po wschodniej stronie ul. Kartuskiej) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje:1) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:1. mapę do celów projektowych,2. dokumentacja geologiczna3. projekt koncepcyjny4. projekt budowlany5. projekt wykonawczy6. projekt docelowej organizacji ruchu7. przedmiar robót 8. kosztorys inwestorski 9. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych10. pełnienie nadzoru autorskiego2) Wykonanie robót budowlanych:W ramach tego przedsięwzięcia planuje się do wykonania m.in.:1. modernizacja sieci wodociągowych – przebudowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami, długość sieci ok. 97m, długość przyłączy ok. 45m;2. modernizacja sieci sanitarnej – przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, długość przebudowywanej sieci ok. 97m, długość przyłączy ok. 30m;3. modernizacja i automatyzacja węzłów grupowych, modernizacja i budowa sieci ciepłowniczej – budowa sieci ciepłowniczej o łącznej długości ok. 187m, przyłączy ok. 72m;4. przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej – przebudowai rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej, w tym:- przebudowa ul. Kartuskiej, - jezdnia dł. ok. 275m, szer. 3,5 - 5m, pow. 975 m2,- przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej – kanały dn300 dł. 245m, przykanaliki dn200 dł. 65 m;5. wykonanie miejsc postojowych i parkingów – przebudowa i budowa parkingów i miejsc postojowych wraz z drogami dojazdowymi i manewrowymi – łącznie 85 miejsc postojowych i 3 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, powierzchnia wraz z drogami dojazdowymii manewrowymi ok. 1826m2;6. modernizacja istniejących ciągów pieszych – przebudowa istniejących ciągów pieszych, wymiana nawierzchni chodników oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, o łącznej powierzchni ok. 1081m2;7. modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego –wykonanie dla poszczególnych obszarów miasta oświetlenia ulic, parkingów, miejsc postojowych oraz ciągów pieszych zgodnie z normą PN-EN 13201:2007. Projektowane ciągi uliczne oraz miejsca parkingowe zaliczone są do klasy oświetleniowej ME4a. Zgodnie z powyższą normą średnia luminancja na powierzchni jezdni powinna wynosić 0,75 [Cd/m2], przy równomierności nie mniejszej od 0,35. Projektowane oświetleniowe linie kablowe będą wykonane kablami YAKXS 5x35 mm2 jako obwody zasilające do projektowanych słupów oświetleniowych wg planów sytuacyjnych. Z projektowanych szafek oświetleniowych wyprowadzone będą obwody oświetleniowe do zasilania oświetlenia. Oświetlenie oprawami typu LED wykonane będzie na słupach stalowych o odpowiedniej wysokości dla różnej klasy dróg i ciągów pieszych. Trasy układania kabli pokazano na planach sytuacyjnych. Trasy linii kablowych powinny być wyznaczone przez geodetę. Na całą długość kabla ułożonego w ziemi nakładać opaski informacyjne w odległości co 10m oraz przy wejściach kabli do słupów, przepustów, i szafek oświetleniowych. Opaska powinna być wykonana z tworzywa oraz mieć trwale wygrawerowane informacje: „OŚWIETLENIE" „typ i przekrój kabla”, „rok budowy” Oświetlenie drogowe wykonane zostanie w ilości 18 punktów świetlnych z zapotrzebowaniem mocy około 2 kW;8. budowa monitoringu wizyjnego – wykonanie zasilania liniami kablowymi typu YAKXS 4x10 mm2 jako obwody zasilające do projektowanych stanowisk monitoringowych wg planów sytuacyjnych. Zasilanie monitoringowe będzie możliwe z projektowanych szafek oświetleniowych. Zapotrzebowanie mocy należy przyjąć łącznie ok. 0,5 kW;9. wykonanie chodników bezpośrednio przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych - 10. wykonanie chodników przylegających do budynków wraz z utwardzeniem ternu przed budynkami przy budynkach: Kartuska 6, 8, 12, 14, 16 – powierzchnia łącznie ok. 296 m2.Szczegółowy zakres przedsięwzięcia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 71320000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45112700-2, 45111291-4, 71242000-6, 45223300-9, 45233161-5, 45233252-0, 45233290-8, 45453000-7, 45311000-0, 45330000-9, 34953300-5, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach • uzyskanie pozwoleń i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszeniem robót do dnia 26.02.2021r.; • wykonanie przedmiotu umowy do dnia 29.10.2021r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ul. Wybickiego, Jeziorna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje:1) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:1. mapę do celów projektowych,2. dokumentacja geologiczna3. projekt koncepcyjny4. projekt budowlany5. projekt wykonawczy6. projekt docelowej organizacji ruchu7. przedmiar robót 8. kosztorys inwestorski 9. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych10. pełnienie nadzoru autorskiego2) Wykonanie robót budowlanych:W ramach tego przedsięwzięcia planuje się do wykonania m.in.:1. modernizacja sieci wodociągowych – przebudowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami, długość sieci ok. 1043m, długość przyłączy ok. 502m;2. modernizacja sieci sanitarnej – przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, długość przebudowywanej sieci ok. 742m, długość przyłączy ok. 495m;3. modernizacja i automatyzacja węzłów grupowych, modernizacja i budowa sieci ciepłowniczej – budowa sieci ciepłowniczej o łącznej długości ok. 22m, przyłączy ok. 18m;4. przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej – przebudowai rozbudowa podstawowej infrastruktury drogowej wewnątrzosiedlowej, w tym:- przebudowa ul. Wybickiego i ul. Jeziornej - jezdnia dł. ok. 755m, szer. 3,5 - 5m, pow. 4153 m2,- przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej – kanały dn300 dł. 695m, przykanaliki dn200 dł. 160m;5. wykonanie miejsc postojowych i parkingów – przebudowa i budowa parkingów i miejsc postojowych wraz z drogami dojazdowymi i manewrowymi – łącznie 55 miejsc postojowych i 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, powierzchnia wraz z drogami dojazdowymii manewrowymi ok. 3231m2;6. modernizacja istniejących ciągów pieszych – przebudowa istniejących ciągów pieszych, wymiana nawierzchni chodników oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, o łącznej powierzchni ok. 1107m2;7. wykonanie schodów przy ul. Wybickiego – przebudowa istniejących dwóch odcinków schodów od budynków przy ul. Kartuskiej do ul. Wybickiego o łącznej długości ok. 32m, szerokości. 1,5m - 2m, powierzchni ok. 21m2;8. modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego – wykonanie dla poszczególnych obszarów miasta oświetlenia ulic, parkingów, miejsc postojowych oraz ciągów pieszych zgodnie z normą PN-EN 13201:2007. Projektowane ciągi uliczne oraz miejsca parkingowe zaliczone są do klasy oświetleniowej ME4a. Zgodnie z powyższą normą średnia luminancja na powierzchni jezdni powinna wynosić 0,75 [Cd/m2], przy równomierności nie mniejszej od 0,35. Projektowane oświetleniowe linie kablowe będą wykonane kablami YAKXS 5x35 mm2 jako obwody zasilające do projektowanych słupów oświetleniowych wg planów sytuacyjnych. Z projektowanych szafek oświetleniowych wyprowadzone będą obwody oświetleniowe do zasilania oświetlenia. Oświetlenie oprawami typu LED wykonane będzie na słupach stalowych o odpowiedniej wysokości dla różnej klasy dróg i ciągów pieszych. Trasy układania kabli pokazano na planach sytuacyjnych. Trasy linii kablowych powinny być wyznaczone przez geodetę. Na całą długość kabla ułożonego w ziemi nakładać opaski informacyjne w odległości co 10m oraz przy wejściach kabli do słupów, przepustów, i szafek oświetleniowych. Opaska powinna być wykonana z tworzywa oraz mieć trwale wygrawerowane informacje: „OŚWIETLENIE" „typ i przekrój kabla”, „rok budowy” Oświetlenie drogowe wykonane zostanie w ilości 24 punktów świetlnych z zapotrzebowaniem mocy około 3 kW;9. wykonanie chodników bezpośrednio przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych - wykonanie chodników przylegających do budynków wraz z utwardzeniem ternu przed budynkami przy budynkach: Wybickiego 12 i 14 – powierzchnia łącznie ok 257 m2.Szczegółowy zakres przedsięwzięcia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 71320000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45112700-2, 45111291-4, 71242000-6, 45223300-9, 45233161-5, 45233252-0, 45233290-8, 45453000-7, 45311000-0, 45330000-9, 34953300-5, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach: • uzyskanie pozwoleń i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszeniem robót do dnia 26.02.2021r.; • wykonanie przedmiotu umowy do dnia 29.10.2021r.