IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100).20.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowegonr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/158/DLA/2020”2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem niepieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Szczegóły w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1. Kryterium – cena oferty brutto „C” |
70,00 |
2. Kryterium – termin realizacji zamówienia „T” |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
(szczegóły w SIWZ) zgodnie z § 13 Załącznika nr 2 do SIWZ - Wzór umowy:Zmiana postanowień Umowy 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy po jej zawarciu, tylko gdy są one dopuszczalne zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku: 1) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 9, jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących Przedmiotem Umowy;2) zmian wynikających z zaistnienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Umowy zgodnie z jej pierwotnym brzmieniem;3) zmiany warunków świadczenia usług tzn. warunków realizacji Przedmiotu Umowy wynikających ze zmian zewnętrznych pozostających poza kontrolą i wpływem Zamawiającego;4) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca podmiotami, mającymi wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w tym np. dostawcami mediów do Budynku;5) zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub zmiany lub wejścia w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez właściwe organy, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy terminowe wykonanie umowy jest niemożliwe z uwagi na ograniczenia wprowadzane przez władze publiczne z powodu trwającej epidemii SARS-Cov-2;6) przeszkód wynikających z działań organów i procedur administracyjnych, jeżeli czas trwania poszczególnych procedur w sposób znaczny przekracza terminy ustalone w przepisach prawa lub standardowo przyjmowane w tego typu sprawach, z zastrzeżeniem, że przedłużenie procedury administracyjnej nie wynikało z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego. W przypadku zaistnienia okoliczności objętych tą przesłanką termin może być zmieniony w sposób odpowiedni i proporcjonalny do okresu opóźnienia wynikającego z zaniechań organów;7) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (w szczególności w wyniku przekształcenia, przejęcia);8) uzasadnionej przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczności zmiany sposobu realizacji Umowy – w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane roboty muszą spełniać minimalne wymagania określone w OPU i Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował;9) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy oraz terminu wykonania zobowiązań wynikających z Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, a których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy – w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;10) konieczności wydłużenia czasu realizacji Przedmiotu Umowy spowodowanej obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację Przedmiotu Umowy w pierwotnie określonym terminie;11) stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;12) zmian dotyczących Podwykonawców, jeżeli Zamawiający zaakceptuje takie zmiany. 3. Wszystkie postanowienia opisane wyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany do Umowy wymagają formy aneksu do Umowy.4. Zmiany dopuszczalne na podstawie powyższych postanowień dotyczyć mogą w szczególności terminu wykonania Przedmiotu Umowy, zarówno jego wydłużenia, jak i skrócenia, lub zakresu Przedmiotu Umowy, w tym zmniejszenia zakresu robót objętych zamówieniem.5. Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości umownego wynagrodzenia Wykonawcy, z wyjątkiem przypadków wynikających ze zmiany stawki podatku VAT. Każda ze zmian może natomiast skutkować odpowiednim zmniejszeniem tego wynagrodzenia.6. Nie stanowią podstawy do zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności przypadki zaistnienia:1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,2) zmiany danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami,3) zmiany pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiących zmiany treści oferty Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Określone w SIWZ załączniki do Opisu Przedmiotu zamówienia będą udostępnione na wniosek Wykonawcy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Oświadczenie o zachowaniu poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
01.02.2021, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: