Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOgrodzieniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ogrodzieniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-24
  • Numer ogłoszenia588152-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588152-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Gmina Ogrodzieniec: Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn."Kompleksowe unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Gospodarka odpadami. Poddziałanie 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec, krajowy numer identyfikacyjny 27625884200000, ul. Plac Wolności  25 , 42-440  Ogrodzieniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6709700, , e-mail zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl, , faks 32 6709721.
Adres strony internetowej (URL): www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Adres profilu nabywcy: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, Sekretariat (pokój nr 16)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I
Numer referencyjny: ZP.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia w I etapie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest z 230 budynków (150 mieszkalnych i 80 gospodarczych) wraz z odtworzeniem pokrycia dachu (typ I) lub zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiału na pokrycie dachu (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Gospodarka odpadami. Poddziałanie 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT.A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE Z BLACHODACHÓWKIW ramach Typu I planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego, b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) zgłoszenie robót budowlanych (o ile dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Zawierciu zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu,b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest,c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 4) roboty budowlane: a) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego, b) demontaż pozostałości łat, kontrłat, okien połaciowych,c) demontaż łacenia dachu,d) demontaż lejów spustowych i rur spustowych (jeśli dotyczy),e) demontaż instalacji odgromowej (jeśli dotyczy), f) demontaż anten i innych urządzeń (m.in.: podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki), g) wykonanie nowego pokrycia dachu blacho dachówką, h) odtworzenie pokrycia dachowego (należy dokonać jedynie na metrażu identycznym z metrażem usuniętego azbestu, prace należy wykonać zgodnie ze sztuką dekarską): montaż folii dachowej (membrany), nabicie nowych łat i kontrłat – drewno impregnowane, suche, montaż poszycia z blacho dachówki w kolorze uzgodnionym z uczestnikiem na etapie projektowania, wykonanie wszystkich obróbek z identycznego materiału jak poszycie dachu (dopasowanie kolorystyczne i materiałowe), montaż zdemontowanych okien połaciowych (jeżeli były demontowane) montaż nowych rynien w rozmiarze odpowiednim do powierzchni dachu z materiału – blacha powlekana (jeżeli były demontowane), montaż nowych lejów spustowych i rur spustowych z materiału - blacha powlekana (jeżeli były demontowane), montaż nowej instalacji odgromowej (jeżeli była demontowana), montaż anten i innych urządzeń (podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki), które były na dachu zamocowane przed przystąpieniem do prac.i) uprzątnięcie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów. Typem I objęte jest 225 dachów (145 na budynkach mieszkalnych i 80 na budynkach gospodarczych) o łącznej powierzchni dachów – 29.292,80 m2.B. TYP II – ZDJĘCIE I UTYLIZACJA POKRYCIA AZBESTOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ BALACHODACHÓWKI (warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własny koszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od Starosty Zawierciańskiego na zakres robót) W ramach Typu II planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego, b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu,b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest,c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 3) dostawa i rozładunek we wskazanym miejscu blachodachówki na pokrycie dachu w metrażu zgodnym z metrażem usuniętego z dachu odpadu azbestowego. W wyniku realizacji zadania ilość dostarczonego materiału – blachodachówki winna być zgodna z projektem architektoniczno-budowlanym będącym w posiadaniu właściciela nieruchomości. Kwotę różnicy pomiędzy ilością dostarczonej blachodachówki na całe pokrycie dachu, a ilością zdemontowanego pokrycia azbestowego Wykonawca obciąży właściciela nieruchomości.Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym w umowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowania kosztów robocizny - ułożenia dostarczonego materiału na budynku. Typem II objęte jest 5 dachów budynków mieszkalnych w tym w: części nr 1 (Giebło Kolonia – 1 budynek), części nr 2 (Ogrodzieniec – 4 budynki) o łącznej powierzchni dachów – 676 m2.2. Zamawiający zakres prac Etapu I podzielił na trzy części przedstawione w poniższej tabeli. Roboty realizowane będą na budynkach w miejscowościach: Części zamówienia Ogółem budynków w danej części Miejscowości Razem Dachy na budynkach mieszkalnych Dachy na budynkach gospodarczychCzęść 1 74 szt. Fugasówka 17 10 7 Podzamcze 35 19 16 Giebło Kolonia 12 10 2 Giebło 10 6 4Suma część 1 45 29Część 2 77 szt. Ogrodzieniec 77 62 15Suma część 2 62 15Część 3 79 szt. Gulzów 7 2 5 Kiełkowice 27 14 13 Mokrus 7 4 3 Ryczów 21 14 7 Ryczów Kolonia 9 6 3 Śrubarnia 4 1 3 Żelazko 4 2 2Suma część 3 43 36OGÓŁEM 230 150 803. Powierzchnie dachów wg typu dla poszczególnych części i miejscowości:Część zamówienia Ilość budynków Miejscowość Powierzchnia w m2 Przewidywana masa azbestu w Mg Ogółem Budynki mieszkalne Budynki gospodarcze Ogółem Typ I Typ II Typ I Typ II Bud. mieszkalne Bud. gospodarcze Część 1 17 10 0 7 Fugasówka 1.671,5 1.329,5 342,0 0 25,073 35 19 0 16 Podzamcze 4.968,0 2.827,0 2.141,0 0 74,520 12 9 1 2 Giebło Kolonia 1.833,0 1.278,0 401, 0 154,0 27,495 10 6 0 4 Giebło 1.289,0 740,0 549,0 0 19,335Razem Część 1 74 44 1 29 9.761,5 6.174,5 3.433,0 154,0 146,423Część 2 77 58 4 15 Ogrodzieniec 8.836,3 7.649,3 665,0 522,0 132,544Razem Część 2 77 58 4 15 8.836,3 7.649,3 665,0 522,0 132,544Część 3 7 2 0 5 Gulzów 941,0 215,0 726,0 0 14,115 27 14 0 13 Kiełkowice 4.082,0 2.186,0 1.896,0 0 61,230 7 4 0 3 Mokrus 943,0 511,0 432,0 0 14,145 21 14 0 7 Ryczów 3.204,0 2.027,0 1.177,0 0 48,060 9 6 0 3 Ryczów Kolonia 1.281,0 1.021,0 260,0 0 19,215 4 1 0 3 Śrubarnia 653,0 220,0 433,0 0 9,795 4 2 0 2 Żelazko 267,0 182,0 85,0 0 4,005Razem Część 3 79 43 0 36 11.371,0 6.362,0 5.009,0 0 170,5654. Szczegółowe zestawienie zawierające bardziej doprecyzowane dane stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.5. Realizacja robót wymaga wcześniejszego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę na podstawie art. 29 i 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Inwestorem będzie Gmina Ogrodzieniec dysponująca nieruchomością na bazie deklaracji uczestnictwa bądź umów na realizację prac usuwania azbestu.6. Minimalny zakres dokumentacji do zgłoszenia obejmuje:1) oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,2) opis zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych objętych zgłoszeniem wraz z niezbędnymi szkicami i rysunkami obrazującymi zamierzenie,3) szkic usytuowania obiektu budowlanego (na odpowiedniej mapie określającej nr ewidencyjny działki, jej granice wraz z usytuowanymi na niej obiektami budowlanymi),4) pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami (w tym również uzyskania opinii ornitologicznych w przypadku występowania miejsc gniazdowania ptaków i schronisk zwierząt - nietoperzy) - jeśli dotyczą.7. Wykonawca przy wykonywaniu dokumentacji jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. Dane techniczne do opracowania dokumentacji, dotyczącej budynków i ich wyposażenia, Wykonawca pozyskuje w wyniku wizji lokalnej w terenie z własnych pomiarów.8. Zakres każdego opracowania projektowego na usuniecie odpadów azbestowych i roboty odtworzeniowe (i odpowiednio dla typu II tj. usunięcie azbestu i dostawy materiału na pokrycie) powinien zawierać, co najmniej:1) w nagłówku lub w stopce; numer proton obiektu i oznaczenie typu (I lub II),2) dane adresowe nieruchomości,3) opis zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zestawienie połaci wraz z podaną powierzchnią odpadów, informacja BIOZ,4) szkic usytuowania obiektu budowlanego (na odpowiedniej mapie określającej nr ewidencyjny działki, jej granice wraz z usytuowanymi na niej obiektami budowlanymi),5) dokumentację fotograficzną (widok z każdej strony),6) przedmiar robót.9. Minimalne wymagane parametry zastosowanych materiałów:a) blachodachówki Parametry materiału weryfikowane będą na bazie deklaracji właściwości użytkowych, przygotowanej zgodnie z normą PN-EN 14782:2008 lub równoważną. Tolerancja dla wymiarów zgodnie z PN-EN 10143:2008 i PN-EN 508-1:2014. Parametr Zakres wymaganyGrubość 0,5-0,7 mmMateriał Stal ocynkowanaZawartość cynku Min. 275g/m2Ciężar min. kg/m2 Min. 4,7 kg/m2Wymiary arkusza Długość min. 6000,Szerokość min. 1100 mmGwarancja techniczna Min 30 latGama dostępnych kolorów, czarny, szary, grafit, ceglany, czerwony, zielony, brązowy.b) obróbki – wykonać z materiału identycznego jak pokrycie dachu, w identycznym kolorze. Stosować rozwiązanie systemowe – ten sam producent na blachodachówkę i obróbki;c) rynny – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odprowadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wiśniowy); d) rury spustowe – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odprowadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wiśniowy);e) materiałów izolacyjnych pod blachę: wysokoparoprzepuszczalna membrana dachowa odporna na wysoką temperaturę i odbijająca promienie słoneczne, gwarancja min. 15 lat. Parametry: - paroprzepuszczalność – co najmniej 3000 g/m2/24 h,- współczynnik Sd mniej niż 0,02 m; - gramatura – co najmniej 135 g/m2; - zakres temperatury, w której folia zachowuje swoje parametry od -30 do +120°C,- odporność na przesiąkanie – W2, - wytrzymałość na rozdzieranie – co najmniej 220 N/5 cm przy rozdzieraniu wzdłużnym oraz co najmniej 160 N/5 cm przy rozdzieraniu poprzecznym; f) konstrukcji nośnej pod blachę (łacenie) – drewno budowlane, zimpregnowane i wysuszone, wymiary zgodnie z doborem pod wybrane pokrycie dachowe i charakterystykę dachu. 10. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności:1) uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia, decyzje administracyjne oraz inne zgody czy aprobaty pozwalające na rozpoczęcie, kontynuację i zakończenie robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,2) wykonać roboty budowlane z należytą starannością, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną uwzględniającą zawodowy charakter wykonywanych czynności,3) zorganizować teren budowy,4) przestrzegać przepisy bhp i p.poż.,5) niezwłocznie usuwać wszelkie awarie i szkody wyrządzone w związku z wykonywanymi robotami,6) zapewnić media niezbędne do realizacji przedmiotu umowy,7) w razie konieczności - uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego. 8) wykonywać dokumentację fotograficzną na każdym etapie prowadzonych robót, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających i ulegających zakryciu,9) koordynować prace realizowane przez podwykonawców i dalszych podwykonawców,10) oczyszczać teren i drogi zanieczyszczone podczas transportu związanego z realizacją przedmiotu umowy,11) uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót,12) przestrzegać obowiązujące przepisy dotyczące ochrony środowiska i niezwłocznie informować o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na środowisko,13) jako „wytwarzający odpady” - stosować przepisy ustawy o odpadach;14) prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców,15) zapewnić odpowiednią organizację prac budowlanych t.j. utrzymywać teren budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń i przeszkód na ciągach komunikacyjnych,16) zorganizować teren budowy w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i kołowej,17) wykonywać prace uciążliwe (hałaśliwe, pylące, wytwarzające drgania) od 7:00 – 20:00.18) postępować z odpadami zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz regularnie przekazywać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest – karty przekazania odpadów lub inne dokumenty potwierdzające fakt i wagę przekazanych odpadów azbestowych. Dokumenty muszą być wystawione na Wykonawcę.11. Wszystkie materiały budowlane podlegają bieżącym badaniom na terenie budowy. Wykonawca zapewni na swój koszt niezbędne urządzenia, instrumenty potrzebne do wykonania próbek i zbadania jakości, użytych materiałów oraz dostarczy wymagane próbki materiałów. Miejsca do pobrania próbek i przeprowadzenia badań wskazuje inspektor nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie prowadzenia robót do przeprowadzenia na swój koszt dodatkowych prób i badań, które mają na celu potwierdzenie jakości wykonywanych lub wykonanych robót, w tym montowanych lub zamontowanych materiałów - zlecając przeprowadzenie prób i badań. W przypadku, gdy w/w badania wykażą, że jakość urządzeń, materiałów nie jest zgodna z ofertą Wykonawcy i wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w dokumentach umownych, to Wykonawca jest wówczas zobowiązany do zrefundowania Zamawiającemu wydatków poniesionych na te próby i badania, oraz do ponownego wykonania robót w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Przeprowadzenie prób i badań nie wpływa na bieg i zmianę terminów zapisanych w umowie.12. Szczegółowy opis każdej z części przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45262660-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45210000-2
44112500-3
45261400-8
71326000-9
45261000-4
45312310-3
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dotyczy to powtórzenia podobnych robót budowlanych – tj. kompleksowego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu pokryć dachowych z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem na budynkach o powierzchni min. 120 m2 każdy,b) jedną robotę budowlaną polegającą na demontażu azbestu o wadze min. 1,5 tony.• Wykonawca musi dysponować (dysponuje lub będzie dysponował) osobą niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanym – legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia. a) 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 zł;b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 8 do SIWZ;c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) Część 1 – 20 000,00 zł;b) Część 2 – 20 000,00 zł;c) Część 3 – 25 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późń. zm.).3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.Zapisy typu: „kwota gwarancji ulega zmniejszeniu o wielkość dokonanych wypłat” czy „żądanie zapłaty powinno być doręczone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych przez Beneficjenta gwarancji” są niedopuszczalne.Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia przez Beneficjenta jakiejkolwiek dokumentacji. Jeżeli tego typu zapisy pojawią się w gwarancji, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowego Zamawiającego: PKO BP SA - 85 1020 2498 0000 8102 0436 5300. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku pozostałych form wniesienia wadium, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, składa oryginał tego dokumentu w Gminie Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, pokój nr 16 (Sekretariat). Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału.7. Jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w walucie obcej, kwota zabezpieczenia zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w sprawie zamówienia publicznego na zadanie „Kompleksowe unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – Etap I”.9. Gwarancja lub poręczenie winno być wystawione na Gminę Ogrodzieniec z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
A – Cena 80,00
B – Okres gwarancji i rękojmi 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość:1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2) zmiany Wykonawcy:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,3) zmiany osób wskazanych w § 25 ust. 1 umowy w przypadku:a) ważnych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby,b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków,c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od WykonawcyW przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna posiadać uprawnienia co najmniej takie jakich wymagano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na:a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,b) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy wprowadzonemu przez Zamawiającego na teren budowy,c) wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,d) wprowadzenie zmian umowy w sytuacji, o której mowa odpowiednio w pkt 8, 9 i 11 jeżeli mają wpływ na termin wykonania zamówienia, e) wystąpienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania WykonawcyZmiana umowy z przyczyn, o których mowa pod lit. a) – e) możliwa jest o okres nie dłuższy niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy.5) zmiany § 10 ust. 1 umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2.6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych, w szczególności:a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.b) nieuzasadniona odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń itp.c) pojawienie się na etapie realizacji robót nowych warunków lub wymagań nałożonych przez właścicieli lub zarządców infrastruktury, dotyczących elementów, które ingerują lub z którymi koliduje dokumentacja, o której mowa w § 1 ust.2 umowy.Niniejsza zmiana możliwa jest o okres nie dłuższy niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy.7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotned) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zasady wprowadzenia zmian określa § 30 umowy.8) zmian dotyczących realizacji dodatkowych usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach umowy,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 9 ust. 1 umowy,9) zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie w § 9 ust. 1 umowy,10) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych,11) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 9 ust. 1 umowy.2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262660-5, 45111300-1, 45210000-2, 44112500-3, 45261400-8, 71326000-9, 45261000-4, 45312310-3, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
A – Cena 80,00
B – Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262660-5, 45111300-1, 45210000-2, 44112500-3, 45261400-8, 71326000-9, 45261000-4, 45312310-3, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
A – Cena 80,00
B – Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262660-5, 45111300-1, 45210000-2, 44112500-3, 45261400-8, 71326000-9, 45261000-4, 45312310-3, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
A – Cena 80,00
B – Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV - Jastrzębie-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI