Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach:
OSiR-Kryta Pływalnia, ul Zamoyskiego 62 a, 22-400 Zamość,
Zalew Miejski - Kąpielisko, Męczenników Rotundy, 22-400 Zamość,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363098673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 8
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84- 677-54-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.zamosc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych- jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań Miasta z zakresu kultury fizycznej i turystyki
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach:
OSiR-Kryta Pływalnia, ul Zamoyskiego 62 a, 22-400 Zamość,
Zalew Miejski - Kąpielisko, Męczenników Rotundy, 22-400 Zamość,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03da3e3b-694f-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069264/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego -OSiR Zamość
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.osir.zamosc.pl/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, sekretariat@osir.zamosc.pl, https://.epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zapisy dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych, zostały zawarte w pkt.13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy RODO zawarte są w pkt.23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy RODO zawarte są w pkt.23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR-A.2142.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach:
OSiR- Kryta Pływalnia ul Zamoyskiego 62 a, 22-400 Zamość
Zalew Miejski -Kąpielisko, Męczenników Rotundy, 22-400 Zamość
w okresie od dnia 01.02.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 -Świadczenie usług zapewniających bezpieczeństwo osobom korzystającym
z pływalni i z urządzeń będących na wyposażeniu pływalni.
2.2 Świadczenie usług zapewniających bezpieczeństwo osobom przebywającym nad zalewem Miejskim - Kąpielisko
4.2.6.) Główny kod CPV: 71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert zostanie ustalona według następującego wzoru:
W=Wc+Wdk+Wdp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników ( ratowników)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępianiu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zgodę Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. Z 2018 r. Poz.1482 tekst jednolity z późn. zm.),
. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 500 000, 00 zł.
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi ratownictwa wodnego, każda o wartości brutto co najmniej 350 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego zgodnie z (załącznikiem nr 3).
2) wykonawca spełni warunek potwierdzając, że dysponuje lub będzie dysponował:Kryta Pływalnia- ekipą ratowników, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną zaświadczenie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, która będzie składała się z co najmniej takiej liczby osób do wykonania prac, która wynika z (załącznika nr 4) do SWZ, tj. minimum dziennie:
3 osoby -od godziny 6.00-14.00
3 osoby- od godziny 14.00-22.00
Zalew Miejski Kąpielisko- ekipą ratowników, uczestniczącą w wykonywaniu zmówienia odpowiedzialną za zaświadczenie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, która będzie składała się z co najmniej takiej liczby osób do wykonania prac, która wynika z (załącznika nr 4) do SWZ, tj. minimum dziennie:
3 osoby- od godziny 10.00-18.00
- w tym co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora (kierownika ekipy) sprawującą nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialną za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z zamawiającym, posiadającą minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami wykonującymi ratownictwo wodne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NIE
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: TAK
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Powyższe informacje znajdują się w pkt. 11 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl, poprzez ePUAPu https://epuap.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 22 dni