Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 / 710 12 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4e2be8-91e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003648/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Kompleksowa termomodernizacja, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną budynku PSP w Brzustowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV. GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie IV.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW, Poddziałanie IV.2.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.inowlodz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych-23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: gmina@inowlodz.pl.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.4. Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej zamieszczone zostały w Rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Inowłódz;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@inowlodz.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1950000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: kompleksową termomodernizację, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą budynku PSP w Brzustowie. 2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim:2.1. Docieplenie ścian piwnic: rozbiórka opasek wokół budynku, wykopy, oczyszczenie i zmycie ścian, uzupełnienie ubytków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, cieplnych (wraz z wykończeniem elewacyjnym z tynku mozaikowego), ułożenie folii kubełkowej, zasypanie wykopów, odtworzenie opasek wokół budynku oraz inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.2. Docieplenie ścian zewnętrznych: oczyszczenie i zmycie ścian, impregnacja/gruntowanie ścian, uzupełnienie ubytków, docieplenie ścian styropianem (wraz z wykończeniem elewacyjnym z tynku silikonowego oraz z płytek ceramicznych), wykonanie obróbek blacharskich, parapetów, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.3. Docieplenie stropodachu: docieplenie styropapą, wykonanie pokrycia dachowego z papy, rozbiórka elementów odwodnienia dachowego oraz obróbek blacharskich, wykonanie nowego odwodnienia dachowego oraz obróbek blacharskich, obróbka i docieplenie kominów po uprzedniej naprawie ubytków (wraz z wykończeniem elewacyjnym z tynku silikonowego) inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.4. Wymiana stolarki zewnętrznej: częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie parapetów, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: demontaż istniejących grzejników, zaworów, orurowania, przebicie otworów, montaż przejść, rurociągów, izolacji, korytek, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic, liczników ciepła, grzejników wraz z dostosowaniem istniejących drewnianych obudów, czyszczenie/ odtłuszczanie/ malowanie rurociągów, płukanie instalacji, wykonanie prób, uruchomienie instalacji, roboty betoniarskie i murarskie, naprawy tynków i powłok malarskich ścian i sufitów inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.6. Montaż kotła na pellet oraz pompy ciepła typu powietrze-woda wraz z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia składowego. Roboty demontażowe i rozbiórkowe: demontaż istniejącego kotła, rozdzielaczy, rur, naczyń, zaworów, filtrów, pomp, nagrzewnicy, zbiorników, przewodów, automatyki, komina, pozostałej armatury. Przygotowanie/ dostosowanie pomieszczeń: rozebranie fundamentów, czopucha, odbicie tynków, skucie posadzki, wykopy, wykonanie studni, wpustów, fundamentu, tynków, posadzek, wentylacji, obudów z płyt GKB, ułożenie płytek ceramicznych, malowanie, wykucie otworu okiennego. Wykonanie fundamentów zewnętrznych pod pompy ciepła wraz z odprowadzeniem skroplin: roboty rozbiórkowe, wykopy, wymiana gruntu, wykonanie podkładów, fundamentu, kabla grzewczego, kanałów z rur, podejść, studni. Technologia kotłowni wyposażonej w kocioł na pellet oraz pompy ciepła: przebicie otworów, dostawa i montaż kotła na pellet wraz ze zbiornikiem paliwa oraz pompy ciepła, wykonanie zaworów, sterowników, wężownicy, zabezpieczeń, zbiorników, podkonstrukcji, wymienników, naczyń, złączy, rozdzielaczy, pomp, filtrów, reduktorów, stacji zmiękczania wody, manometrów, termometrów, rurociągów, izolacji, podejść, zlewu, liczników ciepła, połączeń, wentylacji, dostawa i montaż systemu kominowego w tym przewodów i kanałów, czyszczenie/odtłuszczanie/malowanie rurociągów, dostawa i napełnienie czynnika chłodzącego, wykonanie płukań, uruchomień, rozruchów, prób, badań sprawdzeń, roboty betoniarskie i murarskie, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.7. Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej: roboty przygotowawcze, montaż podkonstrukcji, zabezpieczenie miejsc kotwienia podkonstrukcji, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych, optymalizerów, falowników, tablic, zabudów licznika, rozdzielni, korytek, uchwytów, rur ochronnych, przewodów, demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej (roboty przygotowawcze, montaż uziomów, złącz, przewodów, wsporników, zwodów), rozbudowa istniejącej tablicy, obróbka kabli, włączenie nowowybudowanej instalacji fotowoltaicznej do istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie systemu zdalnego nadzoru, monitoringu, wizualizacji, wykonanie pomiarów, badań, prób, rozruchu wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i szkoleniem personelu, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.8. Wykonanie instalacji elektrycznych dla kotłowni i pomp ciepła: przebijanie otworów w ścianach, montaż uchwytów, kabli, włączników, rozdzielni, czujników temperatury, korytek, puszek, gniazd, rur ochronnych, przewodów, siłowników, sterowników, paneli, wykonanie sprawdzeń, pomiarów, badań, rozruchu, dostawa oprogramowania, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego.2.9. Wymiana opraw oświetleniowych: demontaż istniejących opraw, wykonanie przekuć, bruzd, montaż nowych opraw oświetleniowych, przewodów, łączników, puszek, gniazd, naprawy bruzd, malowanie ścian i sufitów, wykonanie badań, sprawdzeń, pomiarów (w tym natężenia oświetlenia), inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania.2.10. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: remont schodów, wykonanie zadaszenia schodów nad drzwiami wejściowymi w przypadku ich braku, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji np. pomalować kraty okienne, odnowić daszki nad wejściami, wymienić wszystkie obróbki blacharskie i inne).3. Wyżej wymieniony zakres rzeczowy może odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SWZ lub wizji lokalnej. Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 4 SWZ oraz dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne