„Kompleksowa przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulimierz wraz z budową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulimierz wraz z budową kolektora zrzutowego do kanału Giżyn”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyslibórz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2017-10-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-03
  • Numer ogłoszenia596571-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596571-N-2017 z dnia 2017-10-03 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: „Kompleksowa przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulimierz wraz z budową kolektora zrzutowego do kanału Giżyn”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 32130711200000, ul. ul. Wschodnia  1 , 74-300   Myslibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 747 31 21, e-mail oczyszczalnia@onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://pwik-mysliborz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.pwik.mysliborz.pl/dokumenty/menu/10

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.pwik.mysliborz.pl/dokumenty/menu/10

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest składanie ofert osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera na poniższy adres.
Adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Wschodnia 1, 74-300 Myślibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kompleksowa przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulimierz wraz z budową kolektora zrzutowego do kanału Giżyn”
Numer referencyjny: PWIK/1836/2017/PROW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie:  przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Sulimierzu realizującej procesy mechanicznego, biologicznego i chemicznego oczyszczania ścieków.  budowy kolektora zrzutowego tłocznego do kanału Giżyn oraz demontaż kanału wylotu ścieków oczyszczonych do jeziora Sulimierskiego. 2. W wyniku realizacji zamówienia Wykonawca winien uzyskać wszystkie niezbędne decyzje, zgody, pozwolenia, uzgodnienia niezbędne do zrealizowania zamówienia i jego prawidłowego użytkowania pozwalające w szczególności na:  zgodność z dyrektywą dotyczącą ścieków komunalnych 91/271 /EWG;  ochronie źródeł wód powierzchniowych i podziemnych;  spełnieniu wymogów prawnych dotyczących postępowania z odpadami powstającymi w procesie oczyszczania ścieków komunalnych, w tym dyrektywy składowiskowej (1999/31/EC), dyrektywy 1986/278/EWG oraz tzw. Working document on sludge. 3rd Draft - EC DG XI, ENV/E.3/LM (2000) w sprawie osadów ściekowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Uwaga: Zamawiający wystąpił o decyzję lokalizacyjną celu publicznego dla przedmiotowego zadania. Decyzja zostanie udostępniona wyłonionemu Wykonawcy niezwłocznie po jej otzrymaniu

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45231000-5
45232400-6
45200000-9
45400000-1
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości łącznej co najmniej 1.000.000 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, co najmniej, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług), b) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 1,5 km, c) co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej – projekt budowlany oraz projekt wykonawczy - w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o przewidywanej wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług). d) co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej – projekt budowlany oraz projekt wykonawczy – w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 1,5 km. UWAGA: • Zamawiający wskazuje ponadto, że robota budowlana, o której mowa powyżej, będzie uznana za wykonaną, jeżeli przed upływem terminu składania ofert przedmiot zamówienia został potwierdzony przez inwestora lub podmiot działający w imieniu inwestora jako należycie wykonany, tj. zostało podpisane świadectwo przejęcia robót, protokół odbioru bądź inny dokument równoważny potwierdzający należyte wykonanie robót oraz potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. • Przez wykonanie (opracowanie) projektu budowlanego rozumie się wykonanie (opracowanie) projektu w myśl art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) i jego ostateczny odbiór na podstawie protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu. Przez wykonanie (opracowanie) projektu wykonawczego rozumie się wykonanie (opracowanie) projektu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013r. poz 1129, z późn. zm.) i jego ostateczny odbiór na podstawie protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu. Zamawiający nie uzna jako projektu budowlanego opracowania polegającego tylko na jego aktualizacji lub optymalizacji. W zakresie wymaganego doświadczenia określonego w pkt. 3.1 a) - d) Zamawiający dopuszcza wykazanie się łącznie doświadczeniem w realizacji jednej lub dwóch inwestycji realizowanych w trybie zaprojektuj i buduj, o ile przedmiotem zobowiązania Wykonawcy było wykonanie projektów oraz realizacja robót budowlanych w zakresie określonym w pkt 3.1 łącznie lub w zakresie określonym w pkt 3.1 a) i c) lub w zakresie określonym w pkt 3.1 b) i d). Uwaga: W przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania). 3.2 Osób skierowanych do realizacji zamówienia. Minimalny poziom zdolności: Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji niniejszego zamówienia następujące osoby (Kluczowy personel Wykonawcy) posiadające niżej określone kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: 3.2.1 Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca: a) uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień jw. c) doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej dokumentacji projektowej dla inwestycji w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o szacowanej wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług). 3.2.2 Projektant branży instalacyjnej - osoba posiadająca: a) uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień jw. c) doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej dokumentacji projektowej dla inwestycji w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o szacowanej wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług), d) doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę co najmniej 1,5 km odcinka kanalizacji sanitarnej. 3.2.3 Projektant branży elektrycznej – osoba posiadająca: a) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień jw. c) doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert co najmniej jednej dokumentacji projektowej w części dotyczącej automatyki dla inwestycji w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o szacowanej wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług) 3.2.4 Kierownik budowy – osoba posiadająca: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień jak w lit. a) na stanowisku Kierownika budowy, w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy na zakończonym kontrakcie polegającym na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości co najmniej 150 m3/d i wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług), przy czym funkcja ta była pełniona przez co najmniej połowę okresu wykonywania robót budowlanych objętych odnośną umową o roboty budowlane, a Kierownik uczestniczył przy zakończeniu i odbiorze końcowym robót; 3.2.5 Kierownik robót konstrukcyjnych - osoba posiadająca: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień jak w lit a) w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako Kierownik budowy lub Kierownik robót budowlanych, 3.2.6 Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca: a) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień jak w lit. a) w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako Kierownik budowy lub Kierownik robót sanitarnych, c) doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi na zakończonym kontrakcie polegającym na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości co najmniej 150 m3/d. 3.2.7 Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca: a) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień jak w lit. a) w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako Kierownik budowy lub Kierownik robót elektrycznych, 3.2.8 Programista PLC – osoba posiadająca doświadczenie w opracowaniu oprogramowania i uruchomieniu systemu sterowania dla obiektu przemysłowego lub dla obiektu oczyszczalni ścieków zawierającego co najmniej: (a) system nadrzędny SCADA; (b) sterowniki mikroprocesorowe swobodnie programowalne PLC i panele sterowania dla wejść/wyjść cyfrowych i analogowych. 3.2.9 Technolog rozruchu ds. oczyszczalni ścieków - osoba posiadająca doświadczenie jako technolog rozruchu przy realizacji co najmniej 2 zakończonych inwestycji w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd co najmniej 150 m3/d i o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000 PLN netto (bez podatku od towarów i usług. UWAGA: • Zamawiający dopuszcza łącznie funkcji kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy i kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych. • Przez doświadczenie w wykonaniu dokumentacji projektowej należy rozumieć doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta dla projektu budowlanego w myśl art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.). • Przez pełnienie funkcji kierownika budowy należy rozumieć pełnienie funkcji kierownika budowy w myśl art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.). • Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65), które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym umową. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający dopuszcza sumowanie zasobów w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w art. 701 – 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2016r. poz. 380 z późn. zm.). 1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony pełnomocnik. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości łącznej co najmniej 1.000.000 PLN, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w całości. 5) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w całości. 6) Dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 9) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 8 i 9, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) Dokumenty, o których mowa wyżej pkt. 10, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia określone w pkt. 11, stosuje się odpowiednio. 13) Oświadczenie o braku powiazań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 14) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zgodnie z rozdziałem V ust. 5 i 6 SIWZ), musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Uwaga: W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej w zakresie doświadczenia (pkt. 3.1), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 15) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 1 i 2 powyżej. Zamawiający zgodnie z rozdziałem VI ust. 2 SIWZ może wezwać Wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wysokość wymaganego wadium wynosi: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych). 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240); z dopiskiem na przelewie: „Wadium – Oczyszczalnia Sulimierz” 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 48 8355 0009 0055 9104 2000 0007 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3 SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji/poręczeniu: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa rozdziale VII ust. 8 SIWZ, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów określonych w SIWZ, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt. 2 – 5 SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wystawienia dokumentu wadialnego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wystawieniem dokumentu wadialnego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt. 2 SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Jeżeli wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez konsorcjum i jest złożone w jednej z form określonych w ust. 3 pkt 2-5 niniejszego rozdziału, z treści dokumentu musi wynikać iż wadium zabezpiecza ofertę w imieniu wszystkich konsorcjantów.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 80,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana do Umowy wprowadzana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 2.1. W przypadku dokonania poniższych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, samorządowej jak i organy lub podmioty, których działalności wymaga wydania jakichkolwiek decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń, itp., w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy, a w szczególności: 2.1.1. opóźnienia wydania, odmowy lub zmiany wydania w/w dokumentów, do których wydania są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 2.1.2. wydania w/w dokumentów, w których nakazano dopuszczalny czas prowadzenia Robót uniemożliwiający dotrzymania Czasu na Wykonanie, - o ile ich powstanie nie jest lub nie było zależne od Wykonawcy, zmianie może ulec Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, o której mowa powyżej. 2.2. Pozostałe Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 2.2.1. kolizją z inwestycjami planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty, w takim przypadku Zmianie może ulec: 2.2.1.1. sposób wykonania, Materiały / Urządzenia, technologie wykonania lub lokalizacja części przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji, 2.2.1.2. Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizacje części przedmiotu Umowy, 2.2.1.3. Cena Umowy, na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów pozostających w bezpośrednim związku z działaniami podjętymi w celu usunięcia kolizji. 2.2.2. w przypadku konieczności wprowadzenia zamiennych rozwiązań technologicznych w stosunku do wskazanych w Wymaganiach Zamawiającego, wynikających z wystąpienia zdarzeń lub przeszkód, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania Wymagań Zamawiającego oraz na etapie przygotowywania Oferty, w takim przypadku Zmianie może ulec: 2.2.2.1. sposób wykonania, Materiały / Urządzenia, technologie wykonania lub lokalizacja części przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu Umowy, 2.2.2.2. Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania niezbędnych działań pozwalających na wprowadzenie zamiennych rozwiązań technologicznych, 2.2.2.3. Cena Umowy, na pokrycie uzasadnionych i udokumentowanych kosztów pozostających w bezpośrednim związku z działaniami podjętymi w celu wprowadzenia zmiennych rozwiązań technologicznych. 2.2.3. w przypadku konieczności wprowadzenia zamiennych rozwiązań technologicznych wynikających z zastosowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego niż określone w Wymaganiach Zamawiającego, w tym obniżających koszty eksploatacji przedmiotu Umowy, w takim przypadku Zmianie może ulec: 2.2.3.1. sposób wykonania, Materiały / Urządzenia, technologie wykonania lub lokalizacja części przedmiotu Kontraktu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu Umowy, 2.2.3.2. Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania niezbędnych działań pozwalających na wprowadzenie zamiennych rozwiązań technologicznych, 2.2.3.3. Cena Umowy, na pokrycie uzasadnionych i udokumentowanych kosztów pozostających w bezpośrednim związku z działaniami podjętymi w celu wprowadzenia zmiennych rozwiązań technologicznych. 2.2.4. w przypadku odkrycia wykopaliska, niewypałów lub niewybuchów itp., Zmianie może ulec: 2.2.4.1. Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizacje przedmiotu bądź części przedmiotu Umowy, 2.2.4.2. Cena Umowy, na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów o koszt wykonania archeologicznych badań ratowniczych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów, przeniesienia grobów. 2.2.5. W przypadku wystąpienia odmiennych warunków geologicznych od określonych w Programie Funkcjonalno–Użytkowym, możliwa jest zmiana Czasu na Wykonanie, Ceny Umowy o zwiększenie do wartości pozwalającej na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów. 3. Możliwość waloryzacji wynagrodzenia: 3.1. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmianie może ulec cena umowy. Zmiana będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy realizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3.2. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie może ulec cena umowy o wykazaną przez Wykonawcę wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń pracowników, do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia lub jej odpowiedniej części (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat), z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI