Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 17-Mianów,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Pabianicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia540023-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540023-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Powiat Pabianicki: Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pabianicki, krajowy numer identyfikacyjny 47205629403113, ul. Piłsudskiego  2 , 95-200  Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 22 54 000, , e-mail przetargi@powiat.pabianice.pl, , faks 422 159 166.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.pabianice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.pabianice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek "A", parter, pokój numer 6

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk
Numer referencyjny: GK.272.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotemzamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębówewidencyjnych 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk zgodnie z art. 24austawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego iBudownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Zamówienie jestpodzielone na części: Część nr 1 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dlaobrębu ewidencyjnego 17-Mianów gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwa obrębu Powierzchnia obrębu[ha] Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntów Szacowana liczba budynkówSzacowana liczba lokali 17 Mianów 440 288 98 180 0 • Liczba działek w części graficznej ewidencjipozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 189; • Liczba punktów granicznych wobrębie – 888; • Liczba punktów granicznych pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej–474; • Liczba budynków ujawnionych w części opisowej ewidencji – 21; • Grunty leśne stanowią 66%powierzchni obrębu. Część nr 2 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dlaobrębu ewidencyjnego 21-Puczniew gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwa obrębu Powierzchniaobrębu [ha] Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntów Szacowana liczba budynkówSzacowana liczba lokali 21 Puczniew 1033 271 98 249 0 • Liczba działek w części graficznej ewidencjipozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 193; • Liczba punktów granicznych wobrębie – 1694; • Liczba punktów granicznych pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapyewidencyjnej –448; • Liczba budynków ujawnionych w części opisowej ewidencji – 27; • Grunty leśnestanowią 21% powierzchni obrębu Część nr 3 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów ibudynków dla obrębu ewidencyjnego 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwaobrębu Powierzchnia obrębu [ha] Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntówSzacowana liczba budynków Szacowana liczba lokali 26 Wola Puczniewska 546 429 171 160 0 • Liczbadziałek w części graficznej ewidencji pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 119; •Liczba punktów granicznych w obrębie – 1280; • Liczba punktów granicznych pozyskanych na podstawiewektoryzacji mapy ewidencyjnej –178; • Liczba budynków ujawnionych w części opisowej ewidencji –17; • Grunty leśne stanowią 58% powierzchni obrębu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostałokreślony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71354300-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-23

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca jest zobowiązanydo wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie od podpisania umowy o zamówieniepubliczne do dnia 23.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej (1) usługi polegającej na wykonaniu prac geodezyjnychdotyczących kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla minimum pięciu (5)obrębów ewidencyjnych. 2. Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacjizamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem iwykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcjęwymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia,spełniające następujące wymagania: 1) 5 osób, w tym 2 osoby* posiadające uprawnienia zawodowe dowykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: - geodezyjnepomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczanie i podziałynieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. *Każda z nich musiposiadać choćby jeden z żądanych zakresów uprawnień. Obie osoby muszą posiadać razem obydwazakresy uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Informacje o osobach zostaną złożone przez Wykonawcę najwyżej ocenionego,który na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, na druku zgodnym z treściązałącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (dotyczy warunku określonegow § 5 ust 1 pkt 1.3.1. SIWZ), 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieńniezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na druku zgodnym z treściązałącznika nr 6 do SIWZ (dotyczy warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 1.3.2. SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniastanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu – na druku zgodnym ztreścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu – na druku zgodnym ztreścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja jakosci wykonanej usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Komplesowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 17-Mianów gminy Lutomiersk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotemzamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębówewidencyjnych 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk zgodnie z art. 24austawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego iBudownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Zamówienie jest podzielonena części: Część nr 1 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębuewidencyjnego 17-Mianów gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwa obrębu Powierzchnia obrębu [ha]Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntów Szacowana liczba budynków Szacowanaliczba lokali 17 Mianów 440 288 98 180 0 • Liczba działek w części graficznej ewidencji pozyskanych napodstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 189; • Liczba punktów granicznych w obrębie – 888; • Liczbapunktów granicznych pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej –474; • Liczba budynkówujawnionych w części opisowej ewidencji – 21; • Grunty leśne stanowią 66% powierzchni obrębu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja jakości wykonanej usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca jestzobowiązany do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie od podpisania umowy ozamówienie publiczne do dnia 23.11.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: Komplesowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 21-Puczniew gminy Lutomiersk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotemzamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębówewidencyjnych 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk zgodnie z art. 24austawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego iBudownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Zamówienie jest podzielonena części: Część nr 2 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębuewidencyjnego 21-Puczniew gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwa obrębu Powierzchnia obrębu [ha]Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntów Szacowana liczba budynków Szacowanaliczba lokali 21 Puczniew 1033 271 98 249 0 • Liczba działek w części graficznej ewidencji pozyskanych napodstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 193; • Liczba punktów granicznych w obrębie – 1694; • Liczbapunktów granicznych pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej –448; • Liczba budynkówujawnionych w części opisowej ewidencji – 27; • Grunty leśne stanowią 21% powierzchni obrębu 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja jakości wykonanej usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca jestzobowiązany do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie od podpisania umowy ozamówienie publiczne do dnia 23.11.2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: Komplesowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidecyjnego 26 Wola Puczniewska gminy Lutomiersk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotemzamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębówewidencyjnych 17-Mianów, 21-Puczniew i 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk zgodnie z art. 24austawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego iBudownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Zamówienie jest podzielonena części: Część nr 3 dotyczy kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębuewidencyjnego 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk Numer obrębu Nazwa obrębu Powierzchnia obrębu[ha] Liczba działek w obrębie Liczba jednostek rejestrowych gruntów Szacowana liczba budynkówSzacowana liczba lokali 26 Wola Puczniewska 546 429 171 160 0 • Liczba działek w części graficznejewidencji pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej – 119; • Liczba punktów granicznychw obrębie – 1280; • Liczba punktów granicznych pozyskanych na podstawie wektoryzacji mapy ewidencyjnej–178; • Liczba budynków ujawnionych w części opisowej ewidencji – 17; • Grunty leśne stanowią 58% powierzchni obrębu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32)do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca jestzobowiązany do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie od podpisania umowy ozamówienie publiczne do dnia 23.11.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodu zimowego - Gorzkowice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę ogrodu zimowego (patio) z materiałami i robocizną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI