Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia760712-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 760712-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa  21 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w postaci papierowej w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, parter (wejście od ul. Wyszyńskiego) albo w postaci elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych
Numer referencyjny: ZA.271.92.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej analizy systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych, w podziale na pięć (5) części:1. Część I - Rejon I - (zlewnia potoku Ostropka i potoku Wójtowianka (DOA))2. Część II - Rejon II (zlewnia potoku Guido) 3. Część III - Rejon III (zlewnia rzeki Kłodnicy)4. Część IV - Rejon IV (zlewnie rowów znajdujących się na terenie Miasta)5. Część V - Rejon V (zlewnia potoku Kozłówka) Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.UWAGA:W ramach Części II (Rejon II) – dotyczącej zlewni potoku Guido, dodatkowo należy opracować dokumentację projektową przebudowy wylotu wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego na kolektorze deszczowym dla wylotu nr 40 oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę lub przyjęcia zgłoszenia wykonania dla robót budowlanych przez organ oraz innych wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych.Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowania Wykonawca pozyska własnym zakresie, kosztem i staraniem.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (rejonów) stanowią załączniki nr 5, 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZUWAGA!!!Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia (jeden rejon) lub na kilka części zamówienia (kilka rejonów). Wymagany termin gwarancji: 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy,Wymagany termin rękojmi: 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71322000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
06.04.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Terminy realizacji dla poszczególnych części (rejonów) zamówienia:1. Część I - Rejon I - (zlewnia potoku Ostropka i potoku Wójtowianka (DOA)) - do 30.11.2021 r.2. Część II - Rejon II (zlewnia potoku Guido) do 20.08.2021 r. 3. Część III - Rejon III (zlewnia rzeki Kłodnicy) do 07.02.2022 r4. Część IV - Rejon IV (zlewnie rowów znajdujących się na terenie Miasta) do 06.04.2022 r.5. Część V - Rejon V (zlewnia potoku Kozłówka) do 31.08.2021 r. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonali należycie co najmniej:- 5 operatów wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych oraz- 1 opracowanie obejmujące swym zakresem modelowanie hydrodynamiczne sieci kanalizacyjnej, z określeniem numeru i nazwy wylotu.UWAGA:Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania się tymi samymi usługami (operatami) oraz tą samą usługą (opracowaniem) dla więcej niż 1 części, tzn. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas dla potwierdzenia spełnienia ww. warunku musi wykazać dla każdej części odrębnie co najmniej 5 operatów oraz 1 opracowanie.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonywania zamówienia, to znaczy:- co najmniej jednym specjalistą z zakresu prawa wodnego, który wykonał co najmniej 5 operatów na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych.UWAGA:Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania się tą samą osobą dla więcej niż 1 części, tzn. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać się co najmniej 1 osobą dla każdej części.W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powyżej, wskazanych w wykazie osób - nowe osoby będą musiały spełniać wyżej wymienione wymagania.Zdolność zawodowa lub techniczna dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,- wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,- wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, złożonej w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: "Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych - Część (nr części) - REJON (nr rejonu), (nazwa rejonu)", (Oznaczenie sprawy: ZA.271.92.2020), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy i harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu:a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy; za przejawy siły wyższej strony uznają w szczególności:- klęski żywiołowe, w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,- akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.- działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu,- strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne, w tym publiczne demonstracje, z wyłączeniem strajków u Stron umowy,- epidemie lub pandemie. b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,c) przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień, decyzji i zgód organów administracji, podmiotów objętych przygotowywaną dokumentacją i innych podmiotów wydających decyzje,d) wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,e) zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie,f) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie, g) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur administracyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, konieczność wykonania koreferatu do dokumentacji lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które opóźniają, utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy.h) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym,2) rezygnacja z wykonania części usługi - ograniczenie zakresu usługi wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w przedmiocie zamówienia, które wynikły w trakcie wykonywania usługi, wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego Zamawiający rezygnuje,3) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku:a) zmiany przedstawiciela Wykonawcy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby spełniającej warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanej na potrzeby postępowania pn.: "Kompleksowa analiza systemu kanalizacji deszczowej w zlewniach na terenie położonym w granicach administracyjnych miasta Gliwice z usługą wykonania operatów wodnoprawnych i uzyskania zgód wodnoprawnych - CZĘŚĆ I - REJON I (zlewnia potoku Ostropka i potoku Wójtowianka (DOA)" (Oznaczenie sprawy: ZA.271.92.2020) oraz przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla potwierdzenia, że wskazana osoba spełnia wymagania opisane w dokumentacji postępowania. b) zmiany przedstawicieli zamawiającego na wniosek Zamawiającego,4) zmiana umowy w zakresie bezpieczeństwa informacji Urzędu może nastąpić w wyniku zmian dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Urzędzie (bez zmiany wynagrodzenia),5) w przypadku, gdy Wykonawca w trakcie wykonywania umowy będzie mieć dostęp do zbioru/zbiorów danych osobowych, których administratorem jest Urząd, zostanie zawarty aneks do niniejszej umowy lub zostanie sporządzona odrębna umowa w przedmiocie powierzenia przetwarzania danych osobowych, zawierająca postanowienia odnoszące się do udostępniania zbioru danych osobowych zawarte w Polityce bezpieczeństwa danych osobowych Zamawiającego (bez zmiany wynagrodzenia),6) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 5 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwoty netto obliczone z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegną zmianie, 6)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy oraz całkowite wartości poszczególnych zakresów robót wskazane w § 5 ust. 1* ulegną stosownej zmianie, z tym, że kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1*, nie ulegną zmianie.6) zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.6) * zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy lub całkowitej wartości umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz w przypadku zmiany stawki VAT mającej wpływ na całkowitą wartość umowy.3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.4. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca powinien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.* dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty lub oświadczenia obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rejon I (zlewnia potoku Ostropka i potoku Wójtowianka (DOA))
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rejon II (zlewnia potoku Guido)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.UWAGA:W ramach Części II (Rejon II) – dotyczącej zlewni potoku Guido, dodatkowo należy opracować dokumentację projektową przebudowy wylotu wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego na kolektorze deszczowym dla wylotu nr 40 oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę lub przyjęcia zgłoszenia wykonania dla robót budowlanych przez organ oraz innych wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Rejon III (zlewnia rzeki Kłodnicy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 07.02.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Rejon IV (zlewnie rowów znajdujących się na terenie Miasta)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 06.04.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rejon V (zlewnia potoku Kozłówka)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla każdej z pięciu (5) części jest wykonanie prac w zakresie:a) opracowania operatów wodnoprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 z późn.zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgód wodnoprawnych dla wylotów na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznychb) wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedmiotu opracowania z delimitacją zlewni,c) wykonania szczegółowej analizy zlewni będących przedmiotem opracowania, ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania terenu, z wykorzystaniem map zasadniczych,d) wykonania obliczeń, pomiarów geodezyjnych, hydraulicznych i meteorologicznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu modelowania hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie zlewni dla każdego z wylotów z osobna, zakończonych wylotami do wód, w zakresie koniecznym do uzyskania wiarygodnych wyników w zakresie ilości odprowadzanych wód,e) wykonania dokumentacji niezbędnej do przedłożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych, wykonanej w oparciu o przeprowadzone obliczenia,f) uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w tym wykonywanie niezbędnych uzupełnień i uzgodnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie specjalisty z zakresu prawa wodnego w wykonywaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód deszczowych do wód powierzchniowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI