Kompleks rekreacyjny przy ul. Dolnej w Niemczy (ogólnodostepne boisko wielofunkcyjne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleks rekreacyjny przy ul. Dolnej w Niemczy (ogólnodostepne boisko wielofunkcyjne i siłownia plenerowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiemcza
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Niemcza
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-26
  • Numer ogłoszenia594818-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594818-N-2018 z dnia 2018-07-26 r.

Gmina Niemcza: Kompleks rekreacyjny przy ul. Dolnej w Niemczy (ogólnodostepne boisko wielofunkcyjne i siłownia plenerowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemcza, krajowy numer identyfikacyjny 89071788100000, ul. ul. Rynek  10 , 58230   Niemcza, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8376999, 8376265, e-mail tszygudzinski@um.niemcza.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.niemcza.pl/bipkod/006/030
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.um.niemcza.pl/bipkod/006/030
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.um.niemcza.pl/bipkod006/030

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.um.niemcza.pl/bipkod006/030

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleks rekreacyjny przy ul. Dolnej w Niemczy (ogólnodostepne boisko wielofunkcyjne i siłownia plenerowa
Numer referencyjny: ZP/05/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: roboty budowlane obejmujące wykonanie boiska do piłki ręcznej przy ul. Dolnej w Niemczy (na rys. nr A-2 boisko większe)jako etapu realizacji kompleksu rekreacyjnego, i wszystkie ustalenia projektu należy rozpatrywać w zakresie odnoszącym się do tego boiska) Bilans terenu robot objętych zamówieniem obejmuje: Nawierzchnie utwardzone ( projektowane ) , : 933,78 m2 w tym: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm 6,00m2 nawierzchnia żwirowa 127,75 m2 nawierzchnia poliuretanowa, zgodna z EN 1177 800,03m2 w tym: w kolorze zielonym: 747,97 m2, niebieskim 20,10 m2 czerwonym: 1,55 m2, białym: 17,07 m2, żółtym: 8,37 m2, czarnym 4,87 m2 obrzeże betonowe 8x25x100, dł. 227,0mb Roboty ziemne W ramach prac ziemnych należy wykonać korytowanie terenu do głębokości -0,37m w miejscach przewidzianych pod ułożenie warstw nawierzchni poliuretanowej boiska. Część robót zostanie wykonana jako pogłębienie koryta pod warstwy boiska w miejscach zerwania nawierzchni asfaltowej: powierzchnia 1066,41m2x0.17m głębokości=181,30m3. Pozostałą część przeznaczoną na powierzchnię boisk, należy wykorytować w istniejącej warstwie humusu do głębokości -0,37cm: powierzchnia 306,92m2x0.37m głębokości=113,56m3. W miejscach przeznaczonych na nawierzchnie z kostki betonowej należy wykonać korytowanie terenu do głębokości -0,27m na powierzchni 6,0m2; łącznie 1,62m3 Projektuje się korytowanie terenu pod warstwy nawierzchni utwardzonej mineralnej na powierzchni 127,75 m2 do głębokości 20cm. Łącznie 25,55m3. Wszystkie powyższe powierzchnie należy zagęścić mechanicznie do Is=0,97 na głębokość 50cm. Roboty budowlane W ramach Inwestycji projektuje się wykonanie szeregu nawierzchni utwardzonych, konstrukcji z kruszyw pozyskiwanych w lokalnych kamieniołomach PGP „BAZALT” S.A. kopalnia Kośmin (przekroje charakterystyczne przez nawierzchnie pokazane na rys. A-2), Nawierzchnia utwardzona mineralna, o wierzchniej warstwie ze żwiru mineralnego, ograniczona obrzeżami betonowymi 8x25cm wykonanymi jako „zatopione” ( powierzchnia nawierzchni i obrzeży wystająca maksymalnie 1cm ponad poziom terenu), zbudowana z następujących warstw: - warstwa ścieralna żwiru mineralnego o ziarnach 0-15mm z domieszką gliny i piasu, grubości 5,0cm, PGP „BAZALT” S.A. - warstwa klinująca zagęszczonego tłucznia o ziarnach 4-31,5mm, grubości 15,0cm, - zagęszczony grunt rodzimy Is=0,97 na głębokość 50,0cm powierzchnia całkowita nawierzchni 127,75m2 Nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej gr. 6cm, o łącznej powierzchni 6,0m2, zostanie ograniczona obrzeżami betonowymi 8x25cm wykonanymi jako „zatopione” ( powierzchni kostki i obrzeży wystająca maksymalnie 1cm ponad poziom terenu). Podbudowa nawierzchni utworzona będzie z następujących warstw: - kostka betonowa gr. 6cm , grubości 6,0cm, - podbudowa(3)-podsypka piaskowo- cementowa 4:1, grubość 3,0cm, - podbudowa(2)-warstwa nośna z klińca frakcji 0-40mm, alternatywnie kruszywa łamane stabilizowane mechanicznie (0-40mm) o wskaźniku piaskowym >50% i zawartości pyłów <5%, grubości 8,0cm, - podbudowa(1) warstwa odsączająca z piasku kopalnego frakcji 0-40mm,zagęszczanego warstwowo do Is=1,0 grubości 10,0cm, - zagęszczony grunt rodzimy Is=0,97 na głębokość 50,0cm. Nawierzchnia poliuretanowa bezpieczna, o łącznej powierzchni 800,03m2. Nawierzchnia zostanie ograniczona obrzeżami betonowymi 8x25cm wykonanymi jako „zatopione” ( powierzchni kostki i obrzeży wystająca maksymalnie 1cm ponad poziom terenu). Nawierzchnia utworzona będzie z następujących warstw: - nawierzchnia bezpieczna przepuszczalna dla wody dwuwarstwowa, zgodna z EN1177. Warstwa wierzchnia gr 16mm z mieszaniny granulatu EPDM oraz lepiszcza PU ( warstwa użytkowa-ścieralna gr. 8mm i warstwa pośrednia elastyczna gr. 8mm) na warstwie konstrukcyjnej-nośnej gr. 35mm z mieszaniny granulatu gumowego SBR zespojonego lepiszczem. Nawierzchnia w kolorach: zielonym ,niebieskim, czerwonym , białym , żółtym, czarnym. Łączna grubości nawierzchni elastycznej 5,10cm - podbudowa(3)-warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego frakcji 0,2-20mm, alternatywnie mieszanka drobna granulowana ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym >65% (0,075-4mm), grubość 30mm, - podbudowa(2)-warstwa nośna z klińca frakcji 4-31,5mm, alternatywnie kruszywa łamane stabilizowane mechanicznie (5-32mm) o wskaźniku piaskowym >50% i zawartości pyłów <5%, grubości 13,50cm, - podbudowa(1)-warstwa odsączająca z piasku kopalnego frakcji 0-20mm,zagęszczanego warstwowo do Is=1,0 grubości 150mm, - zagęszczony grunt rodzimy Is=0,97 na głębokość 50cm. Roboty montażowe, elementy małej architektury W ramach projektowanej Inwestycji przewiduje się montaż następującego wyposażenia: Piłkochwyt, wraz z dostawą i montażem, łącznie 87,06mb Piłkochwyt 5m wysokości, rozpięty na słupach z profili aluminiowych- 80x80mm. Słupy mocowane w stalowych tulejach do prefabrykowanych fundamentów z betonu C20/25 o przekroju 50x50cm i głębokości 90cm. Siatka piłkochwytu polipropylenowa, bezwęzłowa grubości 4,75mm i wielkości oczek 10x10 cm. Komplet akcesoriów montażowych, lin napinających i ściągów. Na piłkochwycie od strony ul. Dolnej należy zamocować wielkoformatowy wydruk z podobizną Ślężysława z piłką nożną. Wydruk o wymiarach 2680x3600mm w rozdzielczości 360x720dpi wykonany na siatce MESH o gramaturze min. 340g. Krawędzie zewnętrzne zgrzane i zaoczkowane w rozstawie co ok. 50cm. Przed realizacją należy pobrać aktualny wizerunek Slężysława od Inwestora Bramka do piłki ręcznej, wraz z dostawą i montażem, 2 kpl. Bramka do piłki ręcznej, cynkowana ogniowo, mocowana w tulejach, tak by umożliwić jej całkowity demontaż. Obramowanie bramki malowane w biało-czerwone pasy. Wymiary ok. 300cm szerokości, 200 wysokości, 100cm głębokości Ławka parkowa (jak na wizualizacji), wraz z dostawą i montażem, 1kpl. Siedzisko z drewna iglastego zabezpieczenie standard. Elementy metalowe malowane proszkowo w kolorystyce jaskrawo żółto-szarej, ułatwiająca korzystanie osobom słabowidzącym. Konstrukcja wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 lub S 235 o zamknietym przekroju prostokątnym.Grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm. Kotwienie na głębokości min. 80 cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm. Wahadło + biegacz + twister, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. specyfikacja materiałowa: wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie, śrutowanie, cynkowanie, dwukrotnie malowane proszkowo (wypalane w piecu). Jaskrawa kolorystyka żółto-szara, ułatwiająca korzystanie osobom słabowidzącym. konstrukcja wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste) grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm. Kotwienie na głębokości min. 100cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm Orbitrek + słup + wioślarz, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. specyfikacja materiałowa: wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie, śrutowanie, cynkowanie,dwukrotnie malowane proszkowo (wypalane w piecu). Kolorystyka żółto-szara. wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste) grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm Kotwienie na głębokości min. 100cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm Motyl + słup + rower, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. specyfikacja materiałowa: wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie, śrutowanie, cynkowanie, dwukrotnie malowane proszkowo (wypalane w piecu). Jaskrawa kolorystyka żółto-szara ułatwiająca korzystanie osobom słabowidzącym konstrukcja wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste) grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm. Kotwienie na głębokości min. 100cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm Trenażer ramion niski + słup + trenażer ramion wysoki dla niepełnosprawnych, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. specyfikacja materiałowa: wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie, śrutowanie, cynkowanie, dwukrotnie malowane proszkowo (wypalane w piecu). Jaskrawa kolorystyka żółto- szara ułatwiająca korzystanie osobom słabowidzącym Konstrukcja wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste) grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm . Kotwienie na głębokości min. 100cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm Wyciskanie + słup + wyciąg dla niepełnosprawnych, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. specyfikacja materiałowa: wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie, śrutowanie, cynkowanie, dwukrotnie malowane proszkowo (wypalane w piecu). Jaskrawa kolorystyka żółto- szara ułatwiająca korzystanie osobom słabowidzącym. Konstrukcja wykonana z wysokogatunkowej stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste) grubość ścianek, głównych elementów konstrukcyjnych co najmniej 3,6 mm pozostałych nie mniej niż 3 mm. Kotwienie na głębokości min. 100cm, minimalny przekrój fundamentu 50x50cm Regulamin wraz z tablicą do rysowania na odwrocie, wraz z dostawą i montażem, 1kpl. Regulamin o konstrukcji z profili stalowych 80x80mm, malowanej proszkowa na kolor jasnoszary RAL 7035. Płyta tablicy regulaminu wykonana z płyty PVC z nadrukiem UV. Tylna część służaca za tablice do rysowania krędą z laminowanej sklejki szalunkowej w kolorze ciemnobrązowym. Wymiary regulaminu po wkopaniu: 100x200x10cm Na tablicy należy zamieścić podobiznę Misia Ślęzysława aktualny wzór dostępny u Inwestora. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Dopuszcza się 5% odchyłki pod względem wymiarów elementów, pod warunkiem, że zmieszczą się w obrębie projektowanych stref i nawierzchni bezpiecznych. Przed zastosowaniem rozwiązań równoważnych należy uzyskać ich akceptację u Zamawiającego i Projektanta. Roboty odwodnieniowe Projektuje się wykonanie drenażu nawierzchni boiska z odprowadzeniem do studni chłonnej. Drenaż wykonany z sączków o średnicy 65mm o długości 110mb, łączonych z drenażem zbiorczym o średnicy 100mm (o długości 36mb ) i odprowadzeniem do studni chłonnej usytuowanej pomiędzy boiskami, o średnicy 150cm i głębokości 300cm wypełniona kruszywem płukanym frakcji 8-63mm. Drenaże zbiorcze zakończone studniami rewizyjnymi 315, głębokości 100cm. Drenaż zabezpieczony geowłókniną drenarsko- separującą włókien ciągłych i obsypany kruszywem płukanym 8-16mm Po montażu wykonać sprawdzenie poprawności działania instalacji drenażowej. Plantowanie Po zakończeniu prac teren należy rozplantować, oczyścić z kamieni i resztek materiałów budowlanych. Na nawierzchni przeznaczonej na teren zielony, w miejscach zniszczonych podczas wykonywania prac należy założyć trawnik obsiany mieszanką traw.:

II.5) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233000-9
45111213-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga załączenia do oferty opłaconej polisy na kwotę min. 900.000 zł (tzn.potwierdzenia że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 900.000,00 zł;)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 obiekty, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden spełnia ten warunek. Ponadto Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował 1 osobą zatrudnioną przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy i posiadającej uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługa sprzętu mechanicznego/samochodu. (wg załącznika B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: zamawiający żąda wskazania 1 osoby zatrudnionej przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy i posiadającej uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługa sprzętu mechanicznego/samochodu. (wg załącznika B)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu potwierdzającego wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robóty budowlanej porównywalnej (w zakresie budowy, przebudowy dróg), odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, tj. o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym). (Załącznik A do SIWZ); b) Dowody potwierdzające (poświadczenia), że wykazane w Załączniku A do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie c) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę (lub podwykonawcę ) kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy( lub podwykonawcy); Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy ewentualne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, które będą miały wpływ na termin realizacji zamówienia, b)koniecznością wykonania robót dodatkowych objętych odrębną umową lub robót zamiennych c)zmiany dokumentacji projektowej, której nie dało się przewidzieć w dniu otwarcia ofert, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego i która wymaga ponownego zgłoszenia do odpowiednich organów, d)natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio nie zinwentaryzowane lub niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, e)klęsk żywiołowych, f)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, 2) Zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia a niezbędnych do uzyskania pożądanego przedmiotu umowy 3) Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego, w tym sposobu rozliczania umowy i płatności na rzecz Wykonawcy. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI