Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU BUDYNEK „A” – PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO AKTUALNYCH POTRZEB – ETAP II ( SKRZYDŁO POŁUDNIOWE OD STRONY ULICY NOWE OGRODY) I ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817/946/752/765
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU BUDYNEK „A” – PRZEBUDOWA I DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO AKTUALNYCH POTRZEB – ETAP II ( SKRZYDŁO POŁUDNIOWE OD STRONY ULICY NOWE OGRODY) I ETAP III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c4007c-37cc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012396/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Komenda Miejska Policji w Gdańsku - przebudowa i dostosowanie obiektu do aktualnych potrzeb
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI.INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 9098485,62 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komenda Miejska Policji w Gdańsku budynek główny administracyjny „A” – przebudowa i dostosowanie głównego budynku administracyjnego „A” Komendy Miejskiej Policji do aktualnych potrzeb i wymagań w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej.
Budynek objęty nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym.
Dokumentacja techniczna załączona do postępowania zawiera pełny zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania w budynku Komendy Miejskiej Policji w trzech etapach.
Niniejsze postępowanie dotyczy wybranych robót remontowych – zgodnie z załączonymi przedmiarami do wykonania w budynku „A” w poszczególnych branżach w latach 2021 -2023.
Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.
Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji na realizację zadania w 2021 roku dysponuje kwotą w wysokości 247.308,00 zł brutto.
Pozostałe środki finansowe wynikające ze złożonej oferty będą przyznawane przez Komendę Główną Policji w kolejnych planach inwestycyjnych na lata 2022 – 2023.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.
Zgodnie z art. 310 p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego
postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem
okoliczności określonych w art. 260 U-pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
zawarty jest w Rozdziale XVIII i XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin skrócenia realizacji zamówienia Etapu III
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody
wyrządzone przez podwykonawców.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać się realizacją związaną z remontem wykonywanym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz objętych opieką Konserwatora Zabytków o wartości nie mniejszej niż:
- jedną realizacją o wartości nie mniejszej niż 11.000.000,00 zł brutto;
lub
- dwiema realizacjami o wartości nie mniejszej niż 5.500.000,00 zł brutto każda;
lub
- trzema realizacjami o wartości nie mniejszej niż 3.660.000,00 zł brutto każda;
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz robót budowlanych zgodnie załącznikiem nr 6 do SWZ.
UWAGA!
W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo zadanie budowlane, o którym mowa powyżej.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z minimum dwuletnim doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności budowlano – konstrukcyjnej w zakresie wykonawstwa do pełnienia funkcji kierownika budowy;
1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi spełniająca wymagania ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne;
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności sieci i instalacje telekomunikacyjnej;
Bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych , alarmowych i dozoru obiektu muszą posiadać uprawnienia Certyfikowanego Instalatora tych instalacji i systemów , oraz wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Instalacja okablowania sieci komputerowej musi być wykonana z materiałów tego samego producenta oraz tej samej linii sprzętowej. Jest to warunkiem uzyskania wieloletniego certyfikatu gwarancji producenta na elementy bierne tej instalacji.
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SWZ).
Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą ZOBOWIĄZANIE podmiotu o udostępnieniu zasobów (załącznik nr 8 do SWZ) opisane w rozdziale VII ust. 3 SWZ oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, ( załączniki nr 3 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: postepowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2) Wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ.
3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia dot. przynależności do tej samej grupy
kapitałowej (zał. nr 4 do SWZ).
5) Oświadczenia : zał. nr 2 i 3
6) Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący integralną część oferty.
UWAGA: dokumenty dot. pkt 1 i 2 nie podlegają uzupełnieniu i niezłożenie któregokolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikami nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca,
który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika w sposób określony w rozdziale VIII SWZ.
5.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą ZOBOWIĄZANIE podmiotu o udostępnieniu zasobów (załącznik nr 8 do SWZ) opisane w rozdziale VII ust. 3 SWZ oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, ( załączniki nr 3 do SWZ).
6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikami nr 2 do SWZ .
Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale III SWZ
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Szczegółowe zasady udzielania zaliczek określa §20 Projektu umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawiera Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.
Zamawiający płaci wynagrodzenie w częściach miesięcznych stosownie do wysokości wystawionej faktury.
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
a) Etap II - od strony ul. Nowe Ogrody (zakres robót ujęty w załączonych przedmiarach robót) - termin wykonania wynosi 10 miesięcy od dnia zawarcia Umowy do uzyskania pozwolenia na użytkowanie II Etapu;
b) Etap III - od strony ul. 3 Maja (zakres robót ujęty w załączonych przedmiarach robót) termin wykonania rozpocznie się z chwilą przeniesienia pracowników do wyremontowanej części ( II Etap) obiektu KMP Gdańsk i wynosi ………. miesięcy do uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie III Etapu – kryterium oceny ofert.
.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące czynności:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia :
a) Czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi tj. roboty murarskie, tynkarskie , malarskie, posadzkowe, montaż konstrukcji stalowej, roboty zbrojarskie , betoniarskie itp. – minimum 6 osób.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.