Jelenia Góra ul. Batalionów Chłopskich 6a/1 i 6a/2 - Remont lokali mieszkalnych z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Jelenia Góra ul. Batalionów Chłopskich 6a/1 i 6a/2 - Remont lokali mieszkalnych z wydzieleniem dodatkowego mieszkania oraz budową centralnego ogrzewania lokali
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-09-09
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-25
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Jelenia Góra ul. Batalionów Chłopskich 6a/1 i 6a/2 - Remont lokali mieszkalnych z wydzieleniem dodatkowego mieszkania oraz budową centralnego ogrzewania lokali

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jelenia Góra ul. Batalionów Chłopskich 6a/1 i 6a/2 - Remont lokali mieszkalnych z wydzieleniem dodatkowego mieszkania oraz budową centralnego ogrzewania lokali

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a32331-0584-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Jelenia Góra ul. Batalionów Chłopskich 6a/1 i 6a/2 remont lokali mieszkalnych z wydzieleniem dodatkowego mieszkania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.28.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 410335,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest remont lokali mieszkalnych nr 6a/1 i 6a/2 wraz z wydzieleniem dodatkowego mieszkania nr 6a/1a oraz budową centralnego ogrzewania lokali zlokalizowanych w budynku wielorodzinnym położonych przy ul. Batalionów Chłopskich w Jeleniej Górze działka nr 15/3 obręb NE
Zadanie obejmuje:
• roboty demontażowe i rozbiórkowe,
• montaż ścianki działowej,
• wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,
• wymianę instalacji elektrycznej,
• odgrzybienie ścian i sufitu w łazience,
• remont pozostałych okładzin ścian,
• wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,
• wymianę podokienników wewnętrznych,
• wykonanie nadproża w nowej ściance, nowych otworach drzwiowych
• wymianę stolarki drzwiowej, montaż drzwi,
• montaż instalacji c. o.,
• uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,
• wykonanie wentylacji mechanicznej w łazience, uruchamianej po włączeniu oświetlenia,
• wykonanie wentylacji w kuchni i łazienki,
• wykonanie wkładu kominowego w istniejących kominach - system odprowadzania spalin,
• dostawa i montaż kotłów węglowego 5 klasy 9kW,
• montaż bojlera (podgrzewacza wody) w kotłowni.

REMONT LOKALI MIESZKALNYCH.
Lokale mieszkalne objęte przebudową są pustostanami. Dwa bliźniacze mieszkania, każde składa się z kuchni, trzech pokoi, przedpokoju i łazienki. Po remoncie wyznaczone zostanę trzy mieszkania, dwa mieszkania składające się z kuchni, dwóch pokoi, przedpokoju i łazienki oraz trzecie mieszkanie składający się z pokoju z aneksem kuchennym, pokoju, przedpokoju i łazienki.
Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej.
Budynek oraz lokal wyposażony w instalacje:
• wodociągową - wewnętrzna instalacja wodna zasilana z sieci wodociągowej miejskiej,
• kanalizacyjną - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji sanitarnej
• elektryczną,
• przygotowanie cwu – zbiornik elektryczny do podgrzewania wody.

Remont lokali mieszkalnych z wydzieleniem łazienki, przedpokoju w mieszkaniu nr 1a.
Zakres robót obejmuje:
• roboty demontażowe i rozbiórkowe,
• montaż ścianek działowych,
• wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,
• wymianę instalacji elektrycznej,
• odgrzybienie ścian i sufitu w łazience,
• remont pozostałych okładzin ścian,
• wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,
• wymianę podokienników wewnętrznych,
• wykonanie nadproża w nowych ściankach działowych,
• wymianę stolarki drzwiowej, montaż drzwi,
• montaż instalacji c. o.,
• montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej z piekarnikiem,
• uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,
• wykonanie wentylacji mechanicznej w łazience, uruchamianej po włączeniu oświetlenia,
• wykonanie wentylacji w kuchni, łazience i w kotłowni,
• wykonanie przewodu wentylacyjnych na elewacji - system wentylacji kuchni i łazienki Mieszkanie nr 1a
• wykonanie wkładów stalowych w kominowych spalinowych
• dostawa i montaż kotłów węglowych 5 klasy o mocy 9kW,
• montaż bojlera - podgrzewacza wody z wężownicą w pom. kotłowni.

OCENA TECHNICZNA
Na podstawie dokonanych odkrywek i oględzin stwierdza się, że stan techniczny budynku jest zadowalający, pomimo stwierdzonych niewielkich zarysowań, nie mających wpływu na nośność konstrukcji. Powstałe zarysowania ścian nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa konstrukcji i można przeprowadzić remont lokali mieszkalnych. Ocena stanu istniejącego inwentaryzowanych pomieszczeń kwalifikuje je do dalszego użytkowania, po realizacji planowanej inwestycji, zgodnie z istniejącym przeznaczeniem.

UKŁAD FUNKCJONALNY
STAN ISTNIEJĄCY:
POWIERZCHNIA MIESZKANIA nr 6a/1 NETTO [m2] 65,92
KUCHNIA OSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 9,47
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 10,52
ŁAZIENKA POSADZKA BETONOWA/PVC 4,35
PRZEDPOKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 7,85
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 15,00
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 18,73
POWIERZCHNIA MIESZKANIA nr 6a/2 NETTO [m2] 65,92
KUCHNIA POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 9,47
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 10,75
ŁAZIENKA POSADZKA BETONOWA/PVC 4,35
PRZEDPOKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 7,85
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 15,00
POKÓJ POSADZKA BETONOWA/PŁYTY OSB 18,73

STAN PROJEKTOWANY:
POWIERZCHNIA MIESZKANIA nr 6a/1 NETTO [m2] 44,87
KUCHNIA PŁYTKI CERAMICZNE 9,47
POKÓJ PANELE 10,52
ŁAZIENKA PŁYTKI CERAMICZNE 4,35
PRZEDPOKÓJ PŁYTKI CERAMICZNE 5,53
POKÓJ PANELE 15,00
POWIERZCHNIA MIESZKANIA nr 6a/1a NETTO [m2] 36,88
POKÓJ Z ANEKSEM PŁYTKI CERAMICZNE 18,73
POKÓJ PANELE 4,91
ŁAZIENKA PŁYTKI CERAMICZNE 2,87
PRZEDPOKÓJ PŁYTKI CERAMICZNE 10,37
POWIERZCHNIA MIESZKANIA nr 6a/2 NETTO [m2] 47,42
KUCHNIA PŁYTKI CERAMICZNE 9,47
POKÓJ PANELE 10,75
ŁAZIENKA PŁYTKI CERAMICZNE 4,35
PRZEDPOKÓJ PŁYTKI CERAMICZNE 7,85
POKÓJ PANELE 15,00

Powierzchnia zabudowy – bez zmian
Kubatura budynku – bez zmian
Wysokość obiektu – (budynek niski N) – bez zmian

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
-W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
-W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont komina na strychu - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont komina na strychu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI