INWESTOR ZASTĘPCZY PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
INWESTOR ZASTĘPCZY PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JELCZU-LASKOWICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelcz-Laskowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00090719
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
INWESTOR ZASTĘPCZY PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JELCZU-LASKOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931116963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Techników 8

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713188017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk-jelcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-jelcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

INWESTOR ZASTĘPCZY PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JELCZU-LASKOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f76429-d347-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W treści Formularza ofertowego –Załącznik nr 2 - znajduje się oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO.
2. Przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str.1), zwanym dalej: „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Techników 8, 55-221 Jelcz-Laskowice;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Ewa Kocjan e-mail: iodo@zgk-jelcz.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, pn.” świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jelczu-Laskowicach”
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez obowiązujący w spółce okres archiwizacji umów;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawa do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.PZP.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jelczu-Laskowicach” w zakresie:
 weryfikacji dokumentacji budowlano-technicznej posiadanej przez Zamawiającego,
 przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Jelczu-Laskowicach,
 nadzoru nad realizacją umowy, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Jelczu-Laskowicach, zwanej dalej „kontraktem”,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w Art. 226 ust. 1 Ustawy.
3. Zamawiający zawiadomi wszystkich Uczestników postępowania przez platformę zakupową https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Jeżeli zaoferowana cena netto wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi przez niego wymaganiami lub wynikające z odrębnych przepisów, to na podstawie Art. 224 Ustawy Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w tym jej istotnych części składowych.
5. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
6. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wykaz usług inwestora zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – podstawa Art. 115, Ust. 1, punkt 3 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej 2 mln PLN (słownie dwa miliony PLN).
1.2.2. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – podstawa Art. 116, Ust. 1 ustawy PZP

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć:
2.1. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
2.2. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 4 do SWZ, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.3. Wykaz usług inwestora zastępczego w zakresie realizacji obiektów z sektora wod-kan (budowa lub modernizacja oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ.
2.4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ.
2.5. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie zakupowej https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 2 art. 126 Ustawy, sporządzone wg załącznika nr 7 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
2.6. Na podstawie Art. 126 ust. 2 Ustawy, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub wybranych podmiotowych środków dowodowych
2.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 powyżej składa każdy z Wykonawców.
2.8. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4. i 2.5 składa obok Wykonawcy każdy z nich, dodatkowo potwierdzając możliwość udostępnienia Wykonawcy jego zasobów w wymiarze niezbędnym do realizacji zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.2.1. Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych wraz z finansowym rozliczeniem inwestycji o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) brutto, lub dwie takie usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, przy czym ta usługa (usługi) dotyczy zakończonych i rozliczonych robót budowlanych (jako wykonane roboty budowlane należy rozumieć doprowadzenie realizacji określonych robót budowlanych, co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru robót lub Świadectwa Przejęcia, stwierdzającego niewadliwe, tj. prawidłowe wykonanie inwestycji), obejmujących następujące specjalności łącznie: konstrukcyjno-budowlaną, drogową; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjną - o wartości robót budowlanych co najmniej 8.000.000,00 złotych brutto i roboty te dotyczyły budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody.
1.2.2.2. Wykonawca wskaże spośród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Kierownika Projektu, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub kierowaniu zespołem nadzorującym realizację i rozliczenia inwestycji publicznych jako kierownik zespołu lub kierownik projektu, w tym dla co najmniej jednej inwestycji o wartości min. 8 mln zł brutto.
1.2.2.3. Wykonawca zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
jako inspektorzy nadzoru inwestorskiego, minimum po jednej osobie w każdej ze specjalności:
a) konstrukcyjno — budowlanej ;
b) drogowej;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
e) telekomunikacyjnej
1.2.2.4. Osoby, o których mowa w ppkt. 1.2.2.3. powinny:
a) posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym w nadzorowaniu - każda w swojej specjalności, w której została wskazana w niniejszym postępowaniu - minimum jednej wykonanej roboty budowlanej, o wartości min. 3 mln zł brutto,(wartość ogólna inwestycji);
b) za wyjątkiem osoby wskazanej przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, w którym to przypadku osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej;
c) posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności, w której została wskazana w niniejszym postępowaniu jako inspektor nadzoru inwestorskiego,
1.2.2.5. Wykonawca zapewni wśród osób biorących udział w wykonaniu zamówienia minimum jedną osobę, która ma doświadczenie w prowadzeniu wszystkich czynności związane z prawidłowym rozliczeniem projektu;
1.2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne zdolności techniczne lub zawodowe.
W tym celu Wykonawcy składając ofertę wspólną, przedkładają jeden wspólny wykaz dostaw oraz dowody, że dostawy te zostały wykonane należycie.
1.2.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.2.5. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
b) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 1.1. i w punktach 1.2.1. i 1.2.2.
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu(ów), o którym(ch) mowa w 1.2.5. lit a, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.2.5. lit. a.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI