III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 4.000.000,00 zł brutto polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrotechnicznych oraz instalacji i systemów niskoprądowych (w tym co najmniej instalacja SSP, DSO, LAN, system sterowania logicznego) w obiekcie użyteczności publicznej lub obiektach użyteczności publicznej zaliczanym(ch) do klasy 1261 lub 1262 lub 1272 lub 1273 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej Załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych (PKOB) /Dz. U. 1999, Nr 112, poz. 1316 z późn. zm./, wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji na użytkowanie obiektu na którym realizowane były w/w prace. b) co najmniej 1 zadania o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto polegające na budowie infrastruktury energetycznej rozdzielczej o prądzie znamionowym minimum 1,6kA w obiekcie użyteczności publicznej lub obiektach użyteczności publicznej o dużej amplitudzie zróżnicowania poboru energii tj. powyżej 250 kW, przy czym wymaga się aby obiekt użyteczności publicznej lub obiekty użyteczności publicznej był zaliczany (zaliczały się) do klasy 1261 lub 1262 lub 1272 lub 1273 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej Załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych (PKOB) /Dz. U. 1999, Nr 112, poz. 1316 z późn. zm./, wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji na użytkowanie obiektu na którym realizowane były w/w prace. c) co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu oświetlenia ekspozycyjnego lub iluminacyjnego w obiekcie użyteczności publicznej lub obiektach użyteczności publicznej zaliczanym(ch) do klasy 1261 lub 1262 lub 1272 lub 1273 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej Załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych (PKOB) /Dz. U. 1999, Nr 112, poz. 1316 z późn. zm./. 2 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie: a) Kierownik robót elektrycznych w zakresie koordynacji, nadzorowania wykonania, instalacji elektrotechnicznych – niniejsza osoba winna posiadać: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrotechnika lub elektroenergetyka, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych i niskoprądowych (w tym min. instalacja SSP, DSO, LAN, system sterowania logicznego) o wartości zadania co najmniej 4.000.000,00 zł brutto., w obiekcie użyteczności publicznej b) Kierownik robót niskoprądowych w zakresie koordynacji, nadzorowania, wykonania i instalacji niskoprądowych – niniejsza osoba winna posiadać: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrotechnika lub elektroenergetyka, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (nabytego po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika robót niskoprądowych w projektach o łącznej wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto, przy czym wymaga się aby co najmniej jeden z tych projektów miał wartość co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. c) Specjalista branży elektroenergetycznej – niniejsza osoba winna posiadać: - wykształcenie wyższe na kierunku elektroenergetyka lub elektrotechnika, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w branży w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta branży elektroenergetycznej w realizacji o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto i dotyczył budowy infrastruktury elektroenergetycznej polegającej na rozdziale energii w obiekcie użyteczności publicznej lub obiektach użyteczności publicznej. d) Projektant instalacji elektrotechnicznej w zakresie projektowania instalacji elektrotechnicznych – niniejsza osoba winna posiadać: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrotechnika lub elektroenergetyka, - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (nabyte po uzyskaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Projektanta instalacji elektrycznych i niskoprądowych (w tym minimum. instalacja SSP, DSO, LAN, system sterowania logicznego) w obiekcie użyteczności publicznej o wartości zadania co najmniej 4.500.000,00 zł brutto oraz zaprojektowania oświetlenia ekspozycyjnego lub iluminacyjnego w obiekcie użyteczności publicznej lub obiektach użyteczności publicznej* o wartości zadania min. 1.000.000,00 zł brutto. e) Projektant instalacji niskoprądowych w zakresie koordynacji, nadzorowania wykonania, instalacji niskoprądowych – niniejsza osoba winna posiadać: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrotechnika lub elektroenergetyka, - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (nabyte po uzyskaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Projektanta instalacji niskoprądowych w projektach o łącznej wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto, przy czym wymaga się aby co najmniej jeden z tych projektów miał wartość co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014, poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65, z 2018 r. poz. 650). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy – Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12 a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Za osoby posiadające ww. kwalifikacje uznaje się również osoby, które nabyły ww. uprawnienia we wskazanym wyżej zakresie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w każdym z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, średnio rocznie zatrudniał co najmniej 40 osób w tym kadry kierowniczej w liczbie co najmniej 2 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o Zamówienie przez Wykonawców wzmiankowane dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz.716) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy PZP - stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 6a do SIWZ; 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.5. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o Zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa w pkt 1. ppkt a i b. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ. 3.2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ. 3.3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 3.4. Inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 3.3. 3.5. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 5A do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał: 1) Zakres nr 1 (System sygnalizacji pożaru / SAP) Karty katalogowe dotyczące: czujek, centralki. 2) Zakres nr 2 (Dźwiękowy system ostrzegawczy/ DSO) Karty katalogowe dotyczące: głośników, centralki. 3) Zakres nr 3 (Kontrola dostępu / KD) Karty katalogowe dotyczące: czytniki, centralki. 4) Zakres nr 4 (System telewizji przemysłowej / CCTV) Karty katalogowe dotyczące: kamery, rejestratory. 5) Zakres nr 5 (Oświetlenie ekspozycyjne) Karty katalogowe dotyczące: oprawy, 6) Zakres nr 6 (System sygnalizacji włamania i napadu / SSWIN) Karty katalogowe dotyczące: czujników PIR, kontaktrony, centralki, czujniki specjalistyczne. 7) Zakres nr 7 (Instalacje elektryczne) Karty katalogowe dotyczące: kable, koryta kablowe. 8) Zakres nr 8 (Lokalna sieć komputerowa / LAN) Karty katalogowe dotyczące: urządzenia wykonawcze. 9) Zakres nr 9 (Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne) Karty katalogowe dotyczące: oprawy oświetleniowe. 10) Zakres nr 10 (Elektroniczny system obsługi klienta / ESOK) Karty katalogowe dotyczące: bramki dostępu, system obsługi. 11) Zakres nr 12 (Oświetlenie zewnętrzne) Karty katalogowe dotyczące: latarnie zewnętrzne. 12) Zakres nr 14 (Rozbudowa infrastruktury energetycznej rozdzielczej) Karty katalogowe dotyczące: główne elementy wykonawcze.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)