Inspektor Nadzoru dla Projektu: pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Inspektor Nadzoru dla Projektu: pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZwiązek Gmin Dorzecza Wisłoki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-30
  • Numer ogłoszenia603496-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603496-N-2019 z dnia 2019-09-30 r.

Związek Gmin Dorzecza Wisłoki: Inspektor Nadzoru dla Projektu: pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło zwany dalej „Zamawiającym” lub „Związkiem” działający na podstawie Umowy partnerskiej w sprawie wspólnej realizacji Projektu, a także pełnomocnictw, w imieniu: 1. Gminy Chorkówka, 38-458 Chorkówka 175, 2. Miasta Dębica, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, 3. Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 4. Miasta Jasło, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, 5. Gminy Jasło, 38-200 Jasło, ul. Słowackiego 4, 6. Gminy Jedlicze, 38-460 Jedlicze, ul. Rynek 6, 7. Gminy Pilzno, 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, 8. Gminy Żyraków, 39-204 Żyraków 137 Związek Gmin Dorzecza Wisłoki jest upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego jako Lider Projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki” zgodnie z § 4 ust. 5 Umowy partnerskiej w sprawie wspólnej realizacji Projektu z dnia 24.09.2018 r.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, krajowy numer identyfikacyjny 37040004600000, ul. ul. M. Konopnickiej  82 , 38-200  Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 437 026, e-mail jrp@wisloka.pl, faks 134 437 023.
Adres strony internetowej (URL): https://wisloka.bip.info.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wisloka.bip.info.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wisloka.bip.info.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor Nadzoru dla Projektu: pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE
Numer referencyjny: ZG.BO.2600.50.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE. 2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zwanego dalej „Inspektorem” obejmuje nadzorowanie zadań polegających na: 1. wykonaniu 940 dokumentacji technicznych wykonawczych wymiany źródeł ciepła w domach prywatnych; 2. dostawie i montażu: - 882 kotłów gazowych w domach prywatnych (7 kW – 50 kW); - 37 kotłów na biomasę w domach prywatnych (10 kW – 28 kW); - 21 węzłów ciepła w domach prywatnych (10 kW- 22,5 kW); 3. budowie 11 węzłów ciepła sieciowego w budynkach wielorodzinnych (60 kW – 241 kW) wraz z instalacjami odbiorczymi (piony) w częściach wspólnych budynków. Szacowane terminy realizacji zadań: - wykonanie dokumentacji technicznych do 31.01.2020 r. - dostawa i montaż źródeł ciepła - rozpoczęcie II kwartał 2020 r., zakończenie 31.03.2021 r. 3. 3.3 Inspektor będzie nadzorował kontrakty na wykonanie dokumentacji projektowych, wykonanie dostaw i montaży źródeł ciepła oraz realizacji robót w budynkach zlokalizowanych na terenie 8 gmin w województwie podkarpackim: - Jasło, miasto Jasło w powiecie jasielskim; - Chorkówka, Jedlicze w powiecie krośnieńskim; - Dębica, miasto Dębica, Pilzno oraz Żyraków w powiecie dębickim. 4.Do zadań Inspektora Nadzoru w szczególności należy: a) sprawdzanie, weryfikacja i pisemna akceptacja dokumentacji projektowych poszczególnych instalacji zaprojektowanych przez Wykonawców, egzekwowanie zgodności opracowania dokumentacji projektowych z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej, z zasadami wiedzy technicznej oraz dokumentami wymienionymi w pkt 3.8 SIWZ, b) świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem, wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z póz. zm.), c) reprezentowanie Zamawiającego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami i pozwoleniami na budowę (jeśli wymagane), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, d) monitorowanie i sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramów prowadzonych prac opracowywanych przez Wykonawców zadań, e) monitoring postępów w realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzoną i zweryfikowaną dokumentacją oraz zatwierdzonymi przez Inspektora i zaakceptowanymi przez Związek harmonogramami, f) uzgadnianie ze Związkiem wzorów wszystkich dokumentów dotyczących wykonania inwestycji, mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu, g) pisemne zatwierdzanie poprawek do szczegółowej dokumentacji technicznej, h) sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców zadań, i) pisemne opiniowanie do akceptacji Związku proponowanych przez Wykonawców Podwykonawców, j) przygotowywanie raportów z realizacji Umów na opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie inwestycji, a także raportów z wykonania Umowy na usługę Inspektora Nadzoru, zgodnie z pkt 3.6 SIWZ, k) pisemna akceptacja materiałów i urządzeń pod kątem spełniania wymogów Umów na wykonanie inwestycji, l) sprawdzenie czy używane przez Wykonawców urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane umowami, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i dostaw, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, m) monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności, egzekwowanie prawidłowości wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji, n) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad (protokolarnie), w tym, w razie potrzeby, wymiany materiałów i urządzeń, o) żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych dokumentacji projektowych na etapie realizacji Inwestycji, p) żądanie od Wykonawców zadań lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne oraz pisemne ich potwierdzanie w ciągu 2 dni od wydania polecenia, q) przedkładanie Związkowi wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z opinią i propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez Wykonawców zadań, r) weryfikacja w zakresie technicznej konieczności oraz pisemne opiniowanie do akceptacji Związku konieczności wykonania robót/dostaw dodatkowych, zamiennych, lub polegających na powtórzeniu robót/dostaw o podobnym charakterze, s) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości prac/dostaw dodatkowych i/lub zamiennych, t) ocena i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji i problemów narastających podczas wykonywania inwestycji, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, u) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych (co najmniej raz w tygodniu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego częściej), narad problemowych i innych spotkań oraz przygotowywanie notatek z tych spotkań w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji inwestycji, v) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, w) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, x) wydawanie Wykonawcom inwestycji lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy (jeśli wymagany Prawem Budowlanym), dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia prac i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, y) egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja, w tym: przekazanie instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń po wcześniejszym uzgodnieniu ich wzorów przez Związek oraz egzekwowanie od Wykonawców dostarczenia ww. instrukcji do każdego Użytkownika Instalacji i urządzeń; z) informowanie Związku o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć; problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, aa) prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawców mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawców zadań, katastrof budowlanych itp. bb) prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami inwestycji i właścicielami/użytkownikami budynków, w których realizowana jest inwestycja, cc) nadzór w zakresie prowadzonych prób, dd) akceptacja wymaganej Umowami na wykonanie inwestycji dokumentacji powykonawczej - dla każdej instalacji, kompletnej, podpisanej przez kierownika robót, ee) odbiór wykonanych kompletnych dokumentacji projektowych od Wykonawcy wraz z pisemnym potwierdzeniem przez IN, ff) przygotowanie i przeprowadzenie czynności odbioru wykonanych kompletnych instalacji od Wykonawców zadań oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania poprzez skompletowanie dokumentów oraz współpracę z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie (jeśli wymagane), gg) nadzór i wyegzekwowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów poszczególnych instalacji i końcowego odbioru inwestycji, hh) przekazanie Związkowi protokołów odbioru dokumentacji projektowej oraz poszczególnych Instalacji, ii) kontrola, w tym usługi w zakresie kontroli Wykonawców inwestycji w zakresie aspektów technicznych, zgodności z ofertą, jakości, stosowanych urządzeń i ich funkcjonowania, terminów i dyscypliny, jj) odbiór od Wykonawców zadań, weryfikacja i przekazanie Związkowi kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami Inspektorów o ich kompletności, kk) zapewnienie w miejscu wykonywania instalacji obecności osób odpowiedzialnych za bezpośredni nadzór nad pracami, przeprowadzanie tam regularnych inspekcji oraz nadzór pod kątem wymagań BHP, ll) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji. 5. 3.5 Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inspektor nie będzie miał prawa do: a) wprowadzania jakichkolwiek zmian do podpisanych Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz na wykonanie inwestycji, b) zwolnienia Wykonawców z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz na wykonanie inwestycji, c) zgody na ograniczenie zakresu prac lub przekazanie ich wykonania Wykonawcom innym niż ci, którzy zostali wskazani w podpisanych Umowach. 6.3.6 Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do składania raportów, w szczególności: z wykonania Umowy na Inspektora Nadzoru oraz raportów z realizacji Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji. Ostateczną zawartość, szczegółowy format, rozkład czasowy Raportów należy uzgodnić ze Związkiem. Związek ma prawo do zmiany formy i zawartości oraz terminów wykonania Raportów. Raporty powinny być krótkie i zwięzłe, wielkości i dane, wyniki analiz, porównań powinny być prezentowane w formie tabelarycznej. a) Raporty Kwartalne z wykonania Umowy na Inspektora Nadzoru Raporty Kwartalne powinny zawierać opis działań oraz decyzji podjętych przez Inspektora Nadzoru w okresie objętym Raportem, jak również plan działań na kolejny kwartał, w zakresie najistotniejszych spraw na dalszą przyszłość. Raporty Kwartalne powinny zawierać również:  syntetyczny opis działań Wykonawców przy realizacji Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji,  sprawozdanie ze stanu zaawansowania realizacji dokumentacji technicznej wykonawczej oraz inwestycji w ramach nadzorowanych Umów, z uwzględnieniem wskaźników postępu rzeczowego,  syntetyczny opis zagrożeń powstałych podczas realizacji Umów na wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej oraz wykonanie inwestycji oraz propozycje działań w celu ich wyeliminowania. Inspektor Nadzoru za każdy okres sporządzi jeden Raport z wykonania Umowy na Inspektora Nadzoru na terenie 8 Gmin. Informacje i dane, w szczególności o postępie prac, zawarte w Raporcie mają być prezentowane odrębnie dla każdej Gminy uczestniczącej w Projekcie oraz razem dla Projektu.  Raport z nadzoru nad opracowaniem dokumentacji technicznej wykonawczej Odpowiednio za każdy kwartał realizacji umowy Inspektor Nadzoru, w terminie do 8 dnia pierwszego miesiąca po zakończeniu kwartału kalendarzowego świadczenia usług, sporządzi i złoży w Związku Raport Kwartalny z nadzoru nad opracowaniem dokumentacji technicznej wykonawczej. Wymóg ten nie dotyczy ostatniego przedmiotowego Raportu Kwartalnego obejmującego okres od początku ostatniego kwartału realizacji Inwestycji do dnia odbioru końcowego Inwestycji (zawierającego ostatnie zrealizowane w ramach Projektu instalacje), który Inspektor Nadzoru sporządzi i złoży w Związku w terminie do 8 dnia od daty odbioru końcowego Inwestycji.  Raporty z nadzoru nad wykonaniem inwestycji Odpowiednio za każdy kwartał realizacji umów na wykonanie inwestycji Inspektor Nadzoru, w terminie do 8 dnia pierwszego miesiąca po zakończeniu kwartału kalendarzowego świadczenia usług, sporządzi i złoży w Związku Raport Kwartalny z nadzoru nad wykonaniem inwestycji. Wymóg ten nie dotyczy ostatniego przedmiotowego Raportu Kwartalnego obejmującego okres od początku ostatniego kwartału realizacji Inwestycji do dnia odbioru końcowego Inwestycji (zawierającego ostatnie zrealizowane w ramach Projektu instalacje), który Inspektor Nadzoru sporządzi i złoży w Związku w terminie do 8 dnia od daty odbioru końcowego Inwestycji. Raporty Kwartalne z nadzoru nad wykonaniem inwestycji będą stanowiły rozliczenie pracy Inspektora Nadzoru. Zaakceptowane przez Związek Raporty Kwartalne z nadzoru nad wykonaniem inwestycji będą podstawą do wystawienia faktur za świadczone usługi Inspektora Nadzoru. b) Raporty z wykonania każdej z Umów na wykonanie dokumentacji technicznej oraz wykonanie inwestycji. Raport Miesięczny – składany w terminie do 8 dnia miesiąca następującego po każdym miesiącu realizacji Umów na wykonanie dokumentacji oraz wykonanie inwestycji. Raport Miesięczny będzie stanowił podstawowe sprawozdanie o postępie prac wraz z określeniem procentowego zaawansowania realizacji Umów na terenie każdej z Gmin i łącznie w Projekcie. Raport Miesięczny zawierać powinien sprawozdanie z działalności Wykonawców każdej części Inwestycji, tylko pośrednio odnosząc się do działalności Inspektora Nadzoru. Podstawę do jego sporządzenia winien stanowić Raport Wykonawcy. Raport Miesięczny obejmuje zakres prac zrealizowanych w okresie sprawozdawczym tj. od chwili sporządzenia poprzedniego Raportu Miesięcznego. Raport ma zawierać szczegółowe zestawienie wykonanych i odebranych projektów/instalacji. W Raporcie należy uwzględnić projekty/instalacje zakończone i rozpoczęte w okresie sprawozdawczym, prace planowane, podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt. Powinny być uwzględnione zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą inwestycji nadzorowanej przez Inspektora Nadzoru, jak problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i środki zaradcze, zmiany i roszczenia. Inspektor Nadzoru za każdy miesiąc sporządzi jeden Raport z realizacji każdej z Umów na terenie 8 Gmin. Informacje i dane, w szczególności o postępie prac, zawarte w Raporcie mają być prezentowane odrębnie dla każdej Gminy uczestniczącej w Projekcie oraz razem dla Projektu. c) Pozostałe Raporty Inspektor Nadzoru powinien sporządzać dodatkowe raporty, w tym ad hoc, na prośbę Zamawiającego lub gdy jest to niezbędne według jego własnego osądu podczas nadzorowania realizacji Umów na wykonanie inwestycji. d) Przedkładanie i zatwierdzanie Raportów Każdy z wymienionych Raportów składany będzie w Związku w 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał i 1 kopia) w języku polskim. Związek w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru może wyznaczyć inny sposób przedkładania Raportów. Ze strony Inspektora Nadzoru za zatwierdzanie Raportów odpowiada Lider Zespołu. Zamawiający w odniesieniu do Raportów Kwartalnych i Raportów Miesięcznych, w terminie 8 dni od daty otrzymania każdego z wymienionych Raportów, powiadomi pisemnie Inspektora Nadzoru o jego przyjęciu lub odrzuceniu, z podaniem przyczyn odrzucenia. Jeżeli Związek nie przekaże na piśmie żadnych uwag do Raportów w terminie jak wyżej, Raporty będą uważane za zatwierdzone przez Związek. W przypadku stwierdzenia przez Związek błędów w Raportach, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest je usunąć w terminie do 6 dni od daty powiadomienia o nich przez Związek.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71248000-8
71521000-6
71540000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP w zakresie nie przekraczającym 10 % wartości zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Udzielenie zamówienia odbędzie się na warunkach i według cen, które zostały przedstawione w Formularzu Oferty.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50.000 zł oraz posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000 zł. 7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. a) za spełnienie warunku posiadania środków lub zdolności kredytowej Zamawiający uzna informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ww. zakresie na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że osoby, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, spełniają następujące warunki dotyczące wykształcenia o niżej określonych kwalifikacjach: a) Lider Zespołu Inspektorów Nadzoru, spełniający następujące warunki: Wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w kierowaniu lub w nadzorowaniu kontraktów dotyczących wymiany/montażu źródeł ciepła w budynkach, przy czym wykaże się, że nadzorował zadania polegające na wymianie lub montażu źródła ciepła na kocioł gazowy lub/i kocioł na biomasę lub/i węzeł ciepła o łącznej mocy co najmniej 1,0 MW, w tym przynajmniej 1 kocioł gazowy, oraz nadzorował zadanie polegające na wymianie lub montażu węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym o min. mocy 100 kW. Ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – specjalista w zakresie robót instalacyjnych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Minimum 2 osoby. c) Projektant branży sanitarnej – specjalista w zakresie projektowania instalacji sanitarnych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) Inspektor Nadzoru branży budowlanej – specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności robót konstrukcyjno-budowlanych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. e) Inspektor Nadzoru branży elektrycznej – specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: wykształcenie techniczne oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7.6 Istnieje możliwość łączenia funkcji poszczególnych osób, przy spełnieniu wymagań wskazanych w punktach 7.5 a) do e) z zastrzeżeniem, że do wykonania zadania zostanie skierowane minimum 4 osoby. 7.7 W przypadku, gdy realizacja Projektu będzie wymagała uczestnictwa dodatkowych inspektorów nadzoru Wykonawca Nadzoru we własnym zakresie i na własny koszt zapewni ich udział w realizacji zamówienia. 7.8 Wszystkie osoby wymagane w ofercie powinny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. 7.9 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz załączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.10 Wszystkie osoby, o których mowa w punktach 7.5 a) do e) powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiednich specjalnościach bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa – zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego lub innej organizacji, o ile przepisy prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, wymagają członkostwa w izbie samorządu zawodowego lub innej organizacji do wykonywania zawodu regulowanego. Osobami / kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być również obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którym – zgodnie przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7.9.2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych – uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Osobami takimi mogą być również osoby spełniające warunki określone w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów. 7.11 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 7.12 Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Ustawy PZP. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa, lub sytuacja ekonomiczna, lub finansowa innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową, lub ekonomiczną. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj. przy ocenie spełnienia warunków, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda: a) oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załącznika nr 2 do SIWZ); b) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załącznika nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, d) dokumentu/ów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną nie mniej niż 100.000 zł. Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów: Dokumenty, o których mowa w punktach poprzedzających, muszą być złożone pisemnie, z tym, że:  oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale;  dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu – tzn. poprzez złożenie czytelnego podpisu lub parafki wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem, np. „poświadczam za zgodność z, oryginałem ……………….(podpis(y) osoby (osób) uprawnionej (ych) oraz pieczątka(i) imienna(e) lub/i firmowa). Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości. W przypadku, gdy kopia złożonego dokumentu składa się z więcej niż jednej strony, zalecane jest aby każda ze stron tej kopii była potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dodatkowe informacje: pożądane jest, aby oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ zostało sporządzone na tym formularzu lub na kserokopii sporządzonej z tego druku (bądź w formie tego druku).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, d) dokumentu/ów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną nie mniej niż 100.000 zł.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: Sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Związku: 73 1600 1071 8980 0000 0084 0083  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym Związku przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Związek przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach dopuszczonych przez Ustawę PZP, należy dołączyć w oryginale do oferty. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) w art. 46 ust. 5 Ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;  zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Związek zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Związek zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Związek zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Związek zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Związek zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Związek zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;  zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (koszt) wykonania całego zakresu zamówienia 60,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej na Lidera Zespołu Inspektorów Nadzoru 20,00
Realizacja zadania bez zaangażowania podwykonawcy (-ów) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian Umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie Umowy w terminie, o którym mowa w Umowie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, np. - siła wyższa, - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, - niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy, - przesunięcie terminu rzeczowej realizacji Projektu, b) gdy zajdzie konieczność wykonania usług dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty. 2) wynagrodzenia, w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany ilości nadzorowanych poszczególnego rodzaju instalacji przy zachowaniu łącznej ich liczby oraz zmniejszenia łącznej ilości nadzorowanych i odebranych instalacji o nie więcej niż 10 %, co stanowi konsekwencję stałych cen jednostkowych za usługi Inspektora Nadzoru związane z poszczególnego rodzaju instalacjami. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Gmin Dorzecza Wisłoki reprezentowany przez Przewodniczącego Zarządu Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z siedzibą w Jaśle ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło • inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespondencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło, doręczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło adres email: iod@wisloka.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI