Infrastruktura wodno – kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Infrastruktura wodno – kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-28
  • ZamawiającyGmina Bolków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00346581
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Infrastruktura wodno – kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bolków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Infrastruktura wodno – kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea59a8a6-33f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030429/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie

1.1.20 Wsparcie finansowe inwestycji w zakresie kanalizacji na terenie gminy Bolków- PŁ 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. 10) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z.
https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych zawiera szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Bolkowie, reprezentowany przez Burmistrza Bolkowa, z siedzibą w Bolkowie , Rynek 1, 59-420 Bolków.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Bolków: iod@bolkow.pl Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.271.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 594264,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane "Infrastruktura wodno – kanalizacyjna w rejonie ul. Tęczowej w Bolkowie" obejmujące:
- budowę sieci wodociągowej z rur PE De110 SDR11 PN16 o długości L=346,5 m;
- montaż hydrantu nadziemnego DN80 z zasuwą odcinającą DN80 – 3 szt.;
- montaż zasuwy odcinającej DN100 na projektowanej sieci wodociągowej – 4 szt.;
- modernizacja hydroforni przy ul. Mickiewicza (montaż pomp o wydajności
Q=36 m3/h i wysokości podnoszenia H=60,0 mH2O, zapewniającej niezakłócony pobór wody przez mieszkańców).
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN160 SDR34 SN8, o długości L=217,5 m;
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE De90 SDR11 PN16, o długości L=217,0 m;
- budowę studni kanalizacyjnych DN1000 wykonanych z elementów prefabrykowanych – 6 szt.;
- budowę studni kanalizacyjnych DN425 wykonanych z tworzywa sztucznego – 5 szt.;
- budowę przepompowni ścieków DN1200 wykonanej z elementów prefabrykowanych – 2 szt.;
- budowę studni rozprężnej DN1000 wykonanej z elementów prefabrykowanych – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto,
2) Okres gwarancji.
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

Kryterium Waga [%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
2.1
Cena ofertowa brutto 60% 60 Cena najtańszej oferty z pośród
ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
2.2
Okres gwarancji 40% 40 Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
Za minimalny deklarowany okres gwarancji wykonawca nie będzie premiowany dodatkowymi punktami – 36 m-cy -0 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podst. Art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.

Wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy – 48 m-cy – 20 pkt

Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji – 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.

Maksymalny deklarowany okres gwarancji – 60 m-cy -40 pkt

W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancję licząc od daty odbioru przedmiotu umowy dłuższą niż 60 miesięcy- otrzyma 40 punktów.
RAZEM 100% 100 ……………………………..

3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „ Okres gwarancji „

Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie wymagane będzie w związku z udziałem w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, który nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
b) - zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
c) - uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
b1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.

 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę przepompowni ścieków.

Przez doświadczenie należy rozumieć okres pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnień budowlanych bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (należy podać lata a w przypadku niepełnych lat - pełne miesiące i pełne lata).
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

b2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej:
 jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej o średnicy min. DN110 i długości min 300 [m] - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej o średnicy min. DN160 i długości min 300 [m] - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, aktualnych na dzień złożenia Dział X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2a i Załącznikiem nr 2b do SWZ z zastrzeżeniem zapisu, o którym mowa w Rozdziale XIII ust.2 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 7 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ i Załącznikiem nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
6) oryginał gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium (jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądzu), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Ponadto do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
6) sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian Zamawiający wskazał w SWZ Rozdział V pkt. 5.4

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI