Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnickie Pole
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-24
  • ZamawiającyGMINA LEGNICKIE POLE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00317901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1

1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@legnickiepole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb7f610b-0e0a-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.1 Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb7f610b-0e0a-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.legnickiepole.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail : i.dudek@legnickiepole.pl i sekretariat@legnickiepole.pl .Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z
wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej – SWZ), kierując swoje zapytania w formie
pisemnej za pośrednictwem Platformy oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jw.
5. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ można składać do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż na 2 dni prze upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie jak w ust. 6, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania
odpowiedzi.
7. Treść wyjaśnienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.legnickiepole.pl oraz na
https://ezamowienia.gov.pl Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania.
1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2023 poz. 57), w
szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROG.271.9.2024.R.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polega na budowie na terenie Gminy Legnickie Pole miejsc wsparcia Kół
Gospodyń Wiejskich. Budowa będzie polegała na posadowieniu domków modułowych o gotowej konstrukcji w kilku
miejscowościach na terenie gminy oraz w celu zwiększenia powierzchni, rozbudowę świetlicy wiejskiej w Ogonowicach.
Obiekty będą posiadały wyposażenie i instalacje niezbędne do wykonywania działań przez w/w koła, w zależności od
lokalizacji obiektu oraz rodzaju wykonywanych robót budowlanych. Koła Gospodyń Wiejskich mają znaczący wkład w
pozytywne przemiany społeczne na wsi. Mają ponad 100-letnią tradycję. Obok kółek rolniczych i ochotniczej straży
pożarnej, są jedną z organizacji najbardziej rozpowszechnioną, trwałą i nieprzerwanie aktywną na obszarach wiejskich.
Praca kobiet zrzeszonych w Kołach Gospodyń Wiejskich przetrwała różne okresy gospodarcze i polityczne, zachowała
kulturę i tradycję narodową oraz uczyła i uczy nadal patriotyzmu, godności osobistej i jedności społecznej. Koła Gospodyń
Wiejskich mają szczególną zasługę w działaniach na rzecz poprawy poziomu życia na wsi poprzez wprowadzanie innowacji
na obszarach wiejskich, doradzania mieszkankom wsi w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, opieki nad
dziećmi, podtrzymania tradycji kulturowych, folklorystycznych wsi oraz propagowania agroturystyki i upowszechniania
wyrobów rękodzielniczych.
3. Szczegółowe zakresy prac dla poszczególnych miejscowości zawarte są w PFU. Na stronie postępowania udostępnionezostało również szczegółowe Zestawienie wyposażenia dla KGIGW. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do niniejszego SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1 000 000,00 PLN;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia,
jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co
najmniej dwie roboty budowlane, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego
zamówienia;
b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:
− Projektant – architekt z uprawnieniami budowlanymi w ramach specjalności architektonicznej bez ograniczeń
uprawniający do posiadania tytułu architekta IARP, który wykonał w ostatnim roku kalendarzowym minimum 3 projekty
budowlane na budynki o powierzchni zabudowy minimum 60m2
 Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 – letnie
doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy;
 Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w
pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych;
 Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z
przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej
5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

kwota wadium 20 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawarte są w § 12.
Zmiany treści Umowy - załącznika nr 8 wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Legnickie Pole: Energooszczędna Gmina Legnickie Pole
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Legnickie Pole: Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie – etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI