III etap przebudowy dróg na ternie Gminy Kosakowo 2018 r

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
III etap przebudowy dróg na ternie Gminy Kosakowo 2018 r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKosakowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-12
  • Numer ogłoszenia588294-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588294-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Urząd Gminy: III etap przebudowy dróg na ternie Gminy Kosakowo 2018 r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego  69 , 81198   Kosakowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail kosakowo@zgwrp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kosakowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kosakowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kosakowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016, poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III etap przebudowy dróg na ternie Gminy Kosakowo 2018 r
Numer referencyjny: ZP.271.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie/remoncie istniejącego utwardzenia ulic na terenie Gminy Kosakowo. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Przebudowa ulicy Astrowej w m. Kosakowo, gm. Kosakowo, 2) Przebudowa ulicy Owocowej w m. Dębogórzu, gm. Kosakowo – etap I, 3) Budowa ulicy Bananowej w m. Pierwoszyno, gm. Kosakowo, 4) Przebudowa ul. Różewicza w m. Pogórze, gm. Kosakowo – etap II.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP dla 1) zadania w części 1 polegającego na: budowie dalszego ciągu oświetlenia ulicznego w ulicy Astrowej – od słupa sł.2 do końca zakresu objętego projektem, polegającego na montażu oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej: • ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 256 mb; • ustawienia 5 szt. słupów oświetleniowych wys. 8 m z oprawami drogowymi LED 52W, zgodnie z załączonym projektem branży elektrycznej. 2) zadania w części 2 polegającego na:  wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego na działce 191/6 - sięgacz ul. Owocowej - Etap II, o długości ok. 88 m i szerokości 3,5 m z nawrotką 8,0x8,0 m, nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem betonowym15x30 cm na ławie betonowej z oporem i opornikiem betonowym wtopionym w powierzchnię jezdni, o przekroju poprzecznym jednostronnym wynoszącym 2%. Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą.  budowie dalszego ciągu oświetlenia ulicznego w ulicy Owocowej – polegającego na demontażu istniejących opraw oświetleniowych z wysięgnikami – 4 szt. oraz montażu oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej: • ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 292 mb; • ustawienia 5 szt. słupów oświetleniowych wys. 8 m z oprawami drogowymi LED 52W zgodnie z załączonym projektem branży elektrycznej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.: a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:  dla Części I –co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy lub rozbudowy dróg/drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, w tym przynajmniej jedną wraz z budową kanalizacji deszczowej i jedną wraz z budową oświetlenia ulicznego, o łącznej wartości 450.000,00 netto*,  dla Części II - co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy lub rozbudowy dróg/drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, w tym przynajmniej jedną wraz z budową kanalizacji deszczowej, jedną wraz z budową oświetlenia ulicznego i jedną wraz z przebudową sieci teletechnicznych, o łącznej wartości 700.000,00 netto*,  dla Części III - co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy lub rozbudowy dróg/drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową oświetlenia ulicznego, o łącznej wartości 300.000,00 netto*  dla Części IV - co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy lub rozbudowy/remontu dróg/drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej wartości 500.000,00 netto.* * w przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) na każdą część zamówienia. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ z dopiskiem Przetarg – III etap przebudowy dróg na terenie Gminy Kosakowo 2018r. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu (dotyczy dnia i godziny) składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej został dołączony do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w terminie wskazanym w pkt 4 powyżej, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu oddzielne przechowywanie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 8. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy . 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12 niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Z propozycją zmiany występuje Strona dążąca do zmiany umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach : a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy b) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy . e) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Termin wykonania oraz wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia lub zmiany przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, które nie były wiadome Zamawiającemu w chwili zawarcia umowy a mają zasadnicze znaczenie dla realizacji zawartej umowy i) Termin wykonania oraz wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku konieczności wykonania robót archeologicznych. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpi, jeśli prace archeologiczne w sposób istotny uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych. Wynagrodzenie robót dodatkowych związanych z pracami archeologicznymi nastąpi na podstawie faktycznej ilości wykonanych prac przy zastosowaniu ceny jednostkowej zgodnie z §2 ust.2 umowy. 5. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Przebudowa ulicy Astrowej w m. Kosakowo, gm. Kosakowo W ramach zamówienia należy wykonać:  jezdnię ulicy Astrowej o długości około 250 m, szerokości od 5,0 m do 6,0 m i nawierzchni bitumicznej ograniczonej z obu stron krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem i przekroju poprzecznym jednostronnym wynoszącym 2%.. Wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm. Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej. Pozostały teren należy poddać wyrównaniu i profilowaniu oraz uzupełnić humusem z obsianiem trawą.  odwodnienie ulicy Astrowej – budowa kanalizacji deszczowej - Wody opadowe zostaną włączone do istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Astrowej odprowadzającego wody opadowe do zbiornika na działce 402. Wody opadowe z chodników, zjazdów oraz jezdni zostaną odprowadzone do projektowanych wpustów ulicznych. Kanalizację deszczową zaprojektowano z rur PVC-U SN8 i SN12 o średnicy f200. Przykanaliki zaprojektowano z rur PVC-U SN8 i SN12 o średnicy f160. Studnie wpustowe i rewizyjne zaprojektowano jako betonowe z osadnikami a studnie inspekcyjne jako dn425 PP.  oświetlenie uliczne ulicy Astrowej – budowa oświetlenia ulicznego – UWAGA: zmiana zakresu prac do wykonania – należy wykonać linię kablową doziemną 0,4 kV od istniejącego słupa oświetleniowego nr 1/1 znajdującego się na skrzyżowaniu ulicy Słonecznikowej i Astrowej po trasie pokazanej na rys. E-1 do słupa 2.1 o łącznej długości 77 mb i ustawić 1 szt. słup oświetleniowy wys. 8m z oprawą drogową LED 52W (proj. sł.1) oraz 2 szt. słupów oświetleniowych (proj. sł. 2 i proj. sł. 2.1) wys. 5 m z oprawami drogowymi LED 39W; Ponadto w miejscach skrzyżowań projektowanego kabla oświetleniowego z jezdnią oraz wjazdami na posesję należy wykonać przeciski w rurach osłonowych zgodnie z projektem. Roboty budowlane zgodnie z Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (patrz Projekt Zagospodarowania Terenu - Załącznik nr ......) muszą być poprzedzone archeologicznymi badaniami ratowniczymi. Nadzór archeologiczny oraz wykonanie badań archeologicznych zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania w celu umożliwienia przeprowadzenia badań archeologicznych. Pozostałe zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ UWAGA: Załączone przedmiary są materiałami POMOCNICZYMI i nie stanowią podstaw do wyceny. Zamawiający przewiduje w tej części możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (tj. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP) polegającego na:  budowie dalszego ciągu oświetlenia ulicznego w ulicy Astrowej – od słupa sł.2 do końca zakresu objętego projektem, polegającego na montażu oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej: • ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 256 mb; • ustawienia 5 szt. słupów oświetleniowych wys. 8 m z oprawami drogowymi LED 52W, zgodnie z załączonym projektem branży elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Przebudowa ulicy Owocowej w m. Dębogórze, gm. Kosakowo – etap I W ramach zamówienia należy wykonać:  jezdnię ulicy Owocowej (od skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Pomorska) do skrzyżowania z ulicą Poziomkową – UWAGA: zmiana zakresu prac budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej – bez ciągu pieszo-jezdnego na działce 191/6 – Etap I wg załącznika nr ...... - o długości około 280 m, szerokości 5,0 m, nawierzchni bitumicznej ograniczonej z obu stron krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem i przekroju poprzecznym jednostronnym wynoszącym 2%. Wzdłuż prawej strony ulicy Owocowej od km 0+100 zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej, ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm. Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej. Z uwagi na różnice wysokości pomiędzy projektowanym chodnikiem a istniejącym terenem przyległych posesji od km 0+181.50 do km 0+218.90 zaprojektowano mur oporowy z elementów prefabrykowanych typu ”L”. Zakończenie nawierzchni bitumicznej (granica prac I Etapu) – opornik na ławie betonowej z oporem. Pozostały teren pasa drogowego na całej jego szerokości należy poddać: • usunięciu istniejącej roślinności, • wyrównaniu i profilowaniu, • humusowaniu i obsianiu trawą.  odwodnienie ulicy Owocowej – budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Owocowej i włączenie jej do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Pomorskiej. Odprowadzenie wód opadowych z chodników, zjazdów oraz jezdni do kanalizacji deszczowej poprzez układ wpustów ulicznych; Kanalizacja deszczowa – rury PVC-U SN8 i SN12 o średnicy Ø250, przykanaliki - rury PVC-U SN8 o średnicy Ø160, studnie wpustowe i rewizyjne – betonowe z osadnikami.  przebudowę kolizji układu drogowego z istniejącym uzbrojeniem: • przebudowa i zabezpieczenie kolidującej sieci telekomunikacyjnej w związku z przebudową ulicy Owocowej – UWAGA: roboty budowlano-montażowe może wykonywać wyłącznie firma specjalizująca się w robotach teletechnicznych, posiadająca udokumentowane doświadczenie w budownictwie telekomunikacyjnym, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci – firmę o wymaganym doświadczeniu zapewnia Wykonawca.  oświetlenie uliczne ulicy Owocowej - UWAGA: zmiana zakresu prac do wykonania – należy zdemontować oprawę na istniejącym słupie 306, zamontować słup 1/1 (wys. 8 m) z oprawą drogową LED 52W oraz wykonać włączenie sieci zasilającej nowo powstałą lampę do słupa oświetleniowego nr L2; ponadto w miejscach skrzyżowań projektowanego kabla oświetleniowego z jezdnią oraz wjazdami na posesję należy wykonać przepusty z rur osłonowych zgodnie z projektem Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Załącznik nr ......) pod stałym, ścisłym nadzorem archeologicznym. Nadzór oraz wykonanie badań archeologicznych zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania w celu umożliwienia przeprowadzenia badań archeologicznych. Pozostałe zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr..9 do SIWZ UWAGA: Załączone przedmiary są materiałami POMOCNICZYMI i nie stanowią podstaw do wyceny. Zamawiający przewiduje w tej części możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (tj. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP)polegających na:  wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego na działce 191/6 - sięgacz ul. Owocowej - Etap II, o długości ok. 88 m i szerokości 3,5 m z nawrotką 8,0x8,0 m, nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem betonowym15x30 cm na ławie betonowej z oporem i opornikiem betonowym wtopionym w powierzchnię jezdni, o przekroju poprzecznym jednostronnym wynoszącym 2%. Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą.  budowie dalszego ciągu oświetlenia ulicznego w ulicy Owocowej – polegającego na demontażu istniejących opraw oświetleniowych z wysięgnikami – 4 szt. oraz montażu oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej: • ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 292 mb; • ustawienia 5 szt. słupów oświetleniowych wys. 8 m z oprawami drogowymi LED 52W zgodnie z załączonym projektem branży elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gawarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Budowa ulicy Bananowej w m. Pierwoszyno, gm. Kosakowo W ramach inwestycji wykonuje się:  jezdnię ul. Bananowej o szerokości 5,00 m, długości 141,36 m ograniczoną z prawej strony krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm wyniesionym na 10 cm ponad powierzchnię jezdni oraz z lewej strony opornikiem betonowym 12x25 wtopionym w powierzchnię jezdni, o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym jednostronnym o wartości 2,00% skierowanym w lewą stronę krawędzi jezdni. Ul. Bananowa wyposażona zostanie z lewej strony w pobocze o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie natomiast z prawej w chodnik z betonowej kostki brukowej o szerokości min. 2,5 m. Nawierzchnia zjazdów zlokalizowanych z lewej strony przedmiotowej jezdni wykonana zostanie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy opornik betonowy 12x25 wtopiony w powierzchnię jezdni. Nawierzchnia zjazdów po stronie chodnika wykonana zostanie z betonowej kostki brukowej. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy krawężnik betonowy 15x22 najazdowy wyniesiony na 2 cm ponad powierzchnię jezdni. Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym krawężnikiem betonowym 15x30 cm. Włączenie zjazdu indywidualnego do przedmiotowych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m). Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Pozostały teren pasa drogowego na całej jego szerokości należy poddać: • usunięciu istniejącej roślinności, • wyrównaniu i profilowaniu, • humusowaniu i obsianiu trawą.  budowę oświetlenia ulicznego - polegającego na montażu oświetlenia drogowego wraz z budową linii zasilającej ułożonej w ciągu drogi gminnej: • ułożenie doziemnej linii kablowej 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 106 mb; • ustawienia 2 szt. słupów oświetleniowych wys. 8 m z oprawami drogowymi LED 32.5W, zgodnie z załączonym projektem branży elektrycznej. Pozostałe zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ UWAGA: Załączone przedmiary są materiałami POMOCNICZYMI i nie stanowią podstaw do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV: Przebudowa ulicy Różewicza w m. Pogórze, gm. Kosakowo – etap II Jezdnię ul. Różewicza o szerokości 5,00 m, długości 141,92 m, nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym jednostronnym na odcinku od OKOLO km 0+288,00 (patrz rys. „szczegół granicy wyceny Różewicza Etap II”) do km 0+367,86 oraz od km 0+378,50 do km 0+429,92 skierowanym w kierunku lewej krawędzi jezdni oraz od km 0+367,86 do km 0+378,50 skierowanym w kierunku prawej krawędzi jezdni. Ul. Różewicza wyposażona zostanie w plac do zawracania o wymiarach 12,50m x 12,50 m i pochyleniu daszkowym. Od skrzyżowania z ul. Twardowskiego do km 0+070,00 oraz na końcowym odcinku ul. Różewicza w poboczu gruntowym zlokalizowana została powierzchnia chłonna z kruszywa, która zabezpieczona zostanie przed najeżdżaniem pojazdów słupkami blokującymi U-12c. Wzdłuż projektowanych jezdni zlokalizowane zostanie obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m i nawierzchni z kruszywa łamanego. Nawierzchnie nieurządzonych zjazdów indywidualnych wykonana zostanie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, nawierzchnia zjazdów urządzonych nie ulegnie przebudowie. W przypadku, w którym krawędź istniejącego zjazdu nie przylega do krawędzi jezdni, brakujący fragment zjazdu wykonać z mieszanki mineralno-asfaltowej, a na połączeniu nawierzchni wykonać krawężnik betonowy 15x30 wyniesiony na 2 cm ponad powierzchnię jezdni. Włączenie zjazdu indywidualnego do projektowanych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m) Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym krawężnikiem betonowym15x30 cm obniżonym do 2 cm ponad powierzchnię jezdni. Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do projektowanych rzędnych jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą. Pozostałe zgodnie z SIWZ i dokumentacją przetargową stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI