II przetarg nieograniczony Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
II przetarg nieograniczony Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrusice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Prusice
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-22
  • Numer ogłoszenia651933-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651933-N-2018 z dnia 2018-11-22 r.

Gmina Prusice: II przetarg nieograniczony Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek  1 , 55110   Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.prusice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.prusice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
3. Oferty składa się pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w miejscu wskazanym w SIWZ.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Prusicach, ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 1 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg nieograniczony Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice
Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
5
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych, siłowych i małej architektury wraz z ich rozmieszczeniem w ramach zadania pn.: „Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice”, które zostało dofinansowane w ramach Budowy infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w ramach Programu Rozwoju Małej Infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - OTWARTE STREFY AKTYWNOŚCI (OSA) z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki”. 2. Zadanie pn. „Utworzenie pięciu Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice” (OSA) będzie polegać na utworzeniu 5 Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Prusice (dla każdej z n/w części zadania zostanie zawarta odrębna umowa) w pięciu miejscowościach: 1) Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Prusicach - staw - obręb Krościna Mała – Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Prusice - wariant rozszerzony, 2) Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Skokowej - Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Skokowa - wariant rozszerzony, 3) Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Świerzowie - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świerzów – wariant podstawowy, 4) Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Wilkowej - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wilkowa - wariant podstawowy, 5) Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Kopaszynie - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kopaszyn – wariant podstawowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz własnym transportem. 5. Wszelkie podane wymiary są wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej w granicach niemających wpływu na przebieg obszarów wolnych oraz obszarów upadku. 6. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 7. W arkuszu wyceny - stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego – który należy obligatoryjnie złożyć wraz z ofertą (Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ/model oferowanego elementu wchodzącego w skład opisu przedmiotu zamówienia, a także ich ceny jednostkowe. 8. Graficzne zestawienie poszczególnych elementów stanowi jedno z opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku wskazania w dokumentacji producenta lub nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje orz estetykę, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w dokumentacji projektowej i odpowiednie obszary wolne oraz obszary upadku. 9. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 11. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 391859,49
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Dokumentów dotyczących urządzeń zabawowych:  Fotografie bądź wizualizacje przedstawiające oferowane urządzenia,  Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 1176:2009,  Karty techniczne urządzenia, 2) Dokumenty dotyczące urządzeń siłowych  Fotografie bądź wizualizacje przedstawiające oferowane urządzenia, Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 16630:2015,  Karty techniczne urządzenia, 3) Dokumentów dotyczących elementów małej architektury, urządzeń towarzyszących i innego wyposażenia stref rekreacji:  Fotografie bądź wizualizacje,  Karty techniczne.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty: a) Dla zadania/części nr 1 - 1 000,00 zł. b) Dla zadania/części nr 2 - 1 000,00 zł. c) Dla zadania/części nr 3 - 1 000,00 zł. d) Dla zadania/części nr 4 - 1 000,00 zł. e) Dla zadania/części nr 5 - 1 000,00 zł. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy",  zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.". 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 5) zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 6) zmiana terminu realizacji umowy, 7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 8) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 11) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 12) zmiany danych osobowych – zmiany osób (personelu), Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Prusicach - staw - obręb Krościna Mała –Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Prusice - wariant rozszerzony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 66, obręb Krościna Mała. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący, w sąsiedztwie alejki prowadzącej wokół stawu wykorzystywanego do rekreacji mieszkańców. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną oraz plac zabaw, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski. Wzdłuż alejki znajdują się drzewa niekolidujące z planowanym placem zabaw i siłownią zewnętrzną. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej, urządzeniami zręcznościowymi dla dzieci oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140 cm. 3) W części zawierającej elementy placu zabaw, urządzenia będą przeznaczone dla dzieci o zróżnicowanej grupie wiekowej. Wokół urządzeń zostanie zachowana bezpieczna strefa użytkowania. Natomiast w elementach o wysokości upadkowej przekraczającej 1m (HIC>1,0m) przewidziana została nawierzchnia bezpieczna (sypka), w postaci piasku płukanego gr. 30cm na warstwie filtracyjnej. Nawierzchnia bezpieczna zostanie odseparowana, obrzeżem betonowym oraz w miejscach łuków palisadą betonową. Całość strefy zostanie oddzielona od pozostałych elementów, ogrodzeniem systemowych wys. 1,0m z furtką wejściową wyposażoną w samozamykacz. Sugerowany kolor ogrodzenia – ciemno zielony. Urządzenia placu zabaw znajdują się w bezpiecznej odległości od budynków z przeznaczeniem na pobyt stały osób, jak i od drogi publicznej. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2009, dotyczącej placów zabaw i urządzeń rekreacyjnych. 4) W strefie rekreacji zostaną zamontowane 2 stoły do gier tj. stół do gry w piłkrzyki oraz stół do gry w chińczyka. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia terenu oraz podzielenia terenu, zaprojektowana nasadzenia, krzewów całorocznych zgodnie rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 5) Powierzchnia OSA – 415 mkw Powierzchnia nawierzchni piaskowej – 96 mkw., Obrzeża betonowe wraz z palisadą – 42 mb, Ogrodzenie systemowe z furtką – 51 mb, 6) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna  Orbitrek LT – szt.1,  Wahadło/Twister – szt.1,  Biegacz – szt.1,  Wioślarz – szt.1,  Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1,  Drabinka/Podciąg nóg – szt.1,  Brzuszki/Skłony – szt. 1,  Prasa nożna podwójna – szt.1,  Tai Chi mix – szt.1,  Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1, b) Plac zabaw  Huśtawka Bocianie Gniazdo – szt.1,  Sześciokąt sprawnościowy – szt.1,  Kiwak/bujak – szt.2,  Zestaw sprawnościowy – szt.1, c) Strefa rekreacji  Stół do gry w piłkarzyki – szt.1,  Stół do gry w chińczyka – szt.1, d) Urządzenia towarzyszące  kosz na śmieci – szt.2,  Ławka metalowa z oparciem – szt.4,  Stojak na rowery – szt.1,  Regulamin szt.1. 7) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 8) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Urządzenia placu zabaw zostały zaproponowane również o konstrukcji metalowej, cynkowane i malowane proszkowo. W kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Urządzenia oparte na kotwach stalowych, zabetonowanych w fundamencie. Wszystkie elementy stalowe – śruby, łańcuchy, profile – wykonane zestali czarnej cynkowanej lub ze stali nierdzewnej. Elementy konstrukcyjne stalowe dodatkowo malowane proszkowo. Elementy wystające, winny być zakryte zaślepkami lub zabezpieczone w taki sposób by korzystanie z nich było bezpieczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112650,70
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Skokowej – Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Skokowa - wariant rozszerzony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 13/11, obręb Skokowa – przy ul Brzozowej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący, w sąsiedztwie lokalnej drogi. Na terenie przeznaczonym pod Otwartą Strefę Aktywności, znajduje się plac zabaw przeznaczony do rozebrania oraz boisko do gry w siatkówkę plażową. Całość terenu jest ogrodzona i otaczają się prywatne posesje. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną oraz plac zabaw, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej, urządzeniami zręcznościowymi dla dzieci oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. 3) Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 4) W części zawierającej elementy placu zabaw, urządzenia będą przeznaczone dla dzieci o zróżnicowanej grupie wiekowej. Wokół urządzeń zostanie zachowana bezpieczna strefa użytkowania. Natomiast w elementach o wysokości upadkowej przekraczającej 1m (HIC>1,0m) przewidziana została nawierzchnia bezpieczna (sypka), w postaci piasku płukanego gr. 30cm na warstwie filtracyjnej. Nawierzchnia bezpieczna zostanie odseparowana, obrzeżem betonowym oraz w miejscach łuków palisadą betonową. Całość strefy zostanie oddzielona od pozostałych elementów, ogrodzeniem systemowych wys. 1,0m z furtką wejściową wyposażoną w samozamykacz. Sugerowany kolor ogrodzenia – ciemno zielony. Urządzenia placu zabaw znajdują się w bezpiecznej odległości od budynków z przeznaczeniem na pobyt stały osób, jak i od drogi publicznej. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2009, dotyczącej placów zabaw i urządzeń rekreacyjnych. 5) W strefie rekreacji zostaną zamontowane 2 stoły do gier tj. stół do gry w piłkrzyki oraz stół do gry w chińczyka. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia terenu oraz podzielenia terenu, zaprojektowana nasadzenia, krzewów całorocznych zgodnie rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 6) Powierzchnia OSA – 415 mkw Powierzchnia nawierzchni piaskowej – 96 mkw. Obrzeża betonowe wraz z palisadą – 42 mb Ogrodzenie systemowe z furtką – 51 mb 7) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna  Orbitrek LT – szt.1,  Wahadło/Twister – szt.1,  Biegacz – szt.1,  Wioślarz – szt.1,  Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1,  Drabinka/Podciąg nóg – szt.1,  Brzuszki/Skłony – szt. 1,  Prasa nożna podwójna – szt.1,  Tai Chi mix – szt.1,  Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1, b) Plac zabaw  Huśtawka Bocianie Gniazdo – szt.1,  Sześciokąt sprawnościowy – szt.1,  Kiwak/bujak – szt.2,  Zestaw sprawnościowy – szt.1, c) Strefa rekreacji  Stół do gry w piłkarzyki – szt.1,  Stół do gry w chińczyka – szt.1, d) Urządzenia towarzyszące  kosz na śmieci – szt.2,  Ławka metalowa z oparciem – szt.4,  Stojak na rowery – szt.1,  Regulamin szt.1, 9) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 10) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. 11) Urządzenia placu zabaw zostały zaproponowane również o konstrukcji metalowej, cynkowane i malowane proszkowo. W kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Urządzenia oparte na kotwach stalowych, zabetonowanych w fundamencie. Wszystkie elementy stalowe – śruby, łańcuchy, profile – wykonane zestali czarnej cynkowanej lub ze stali nierdzewnej. Elementy konstrukcyjne stalowe dodatkowo malowane proszkowo. Elementy wystające, winny być zakryte zaślepkami lub zabezpieczone w taki sposób by korzystanie z nich było bezpieczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112797,45
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Świerzowie - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świerzów – wariant podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 7/5, obręb Świerzów. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący w sąsiedztwie istniejącego boiska do piłki nożnej. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski oraz trawiasty. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PNEN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 4) Powierzchnia OSA – 183 mkw 5) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna  Orbitrek LT – szt.1  Wahadło/Twister – szt.1  Biegacz – szt.1  Wioślarz – szt.1  Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1  Drabinka/Podciąg nóg – szt.1  Brzuszki/Skłony – szt. 1  Prasa nożna podwójna – szt.1  Tai Chi mix – szt.1  Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji  Kółko i krzyżyk – szt. 1  Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące  kosz na śmieci – szt.2  Ławka metalowa z oparciem – szt.4  Stojak na rowery 6) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 7) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. 8) Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54728,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Wilkowej - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wilkowa - wariant podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 41, obręb Wilkowa Mała, przy świetlicy wiejskiej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym, znajdującym w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw oraz boiska do siatkówki plażowej. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski, trawiasty oraz jest ogrodzony płotem betonowym i siatką. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. 4) Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 5) Powierzchnia OSA – 415 mkw 6) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna  Orbitrek LT – szt.1  Wahadło/Twister – szt.1  Biegacz – szt.1  Wioślarz – szt.1  Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1  Drabinka/Podciąg nóg – szt.1  Brzuszki/Skłony – szt. 1  Prasa nożna podwójna – szt.1  Tai Chi mix – szt.1  Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji  Kółko i krzyżyk – szt. 1  Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące  kosz na śmieci – szt.2  Ławka metalowa z oparciem – szt.4  Stojak na rowery - 1 szt. 12) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 13) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Miejsce będzie bezpłatne, ogólnodostępne dla wszystkich, od Juniora do Seniora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55541,88
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Kopaszynie- Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kopaszyn – wariant podstawowy:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 66/2, obręb Kopaszyn, przy świetlicy wiejskiej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym, znajdującym w sąsiedztwie istniejącego boiska do piłki nożnej oraz drewnianej altan. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski, trawiasty oraz jest częściowo ogrodzony. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PNEN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 4) Powierzchnia OSA – 175 mkw 5) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna  Orbitrek LT – szt.1  Wahadło/Twister – szt.1  Biegacz – szt.1  Wioślarz – szt.1  Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1  Drabinka/Podciąg nóg – szt.1  Brzuszki/Skłony – szt. 1  Prasa nożna podwójna – szt.1  Tai Chi mix – szt.1  Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji  Kółko i krzyżyk – szt. 1  Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące  kosz na śmieci – szt.2  Ławka metalowa z oparciem – szt.4  Stojak na rowery – 1 szt. 14) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 15) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Miejsce będzie bezpłatne, ogólnodostępne dla wszystkich, od Juniora do Seniora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54140,83
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI