IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty: a) Dla zadania/części nr 1 - 1 000,00 zł. b) Dla zadania/części nr 2 - 1 000,00 zł. c) Dla zadania/części nr 3 - 1 000,00 zł. d) Dla zadania/części nr 4 - 1 000,00 zł. e) Dla zadania/części nr 5 - 1 000,00 zł. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy", zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.". 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 4) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 5) zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 6) zmiana terminu realizacji umowy, 7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 8) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 11) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 12) zmiany danych osobowych – zmiany osób (personelu), Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-30, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Prusicach - staw - obręb Krościna Mała –Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Prusice - wariant rozszerzony |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 66, obręb Krościna Mała. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący, w sąsiedztwie alejki prowadzącej wokół stawu wykorzystywanego do rekreacji mieszkańców. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną oraz plac zabaw, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski. Wzdłuż alejki znajdują się drzewa niekolidujące z planowanym placem zabaw i siłownią zewnętrzną. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej, urządzeniami zręcznościowymi dla dzieci oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140 cm. 3) W części zawierającej elementy placu zabaw, urządzenia będą przeznaczone dla dzieci o zróżnicowanej grupie wiekowej. Wokół urządzeń zostanie zachowana bezpieczna strefa użytkowania. Natomiast w elementach o wysokości upadkowej przekraczającej 1m (HIC>1,0m) przewidziana została nawierzchnia bezpieczna (sypka), w postaci piasku płukanego gr. 30cm na warstwie filtracyjnej. Nawierzchnia bezpieczna zostanie odseparowana, obrzeżem betonowym oraz w miejscach łuków palisadą betonową. Całość strefy zostanie oddzielona od pozostałych elementów, ogrodzeniem systemowych wys. 1,0m z furtką wejściową wyposażoną w samozamykacz. Sugerowany kolor ogrodzenia – ciemno zielony. Urządzenia placu zabaw znajdują się w bezpiecznej odległości od budynków z przeznaczeniem na pobyt stały osób, jak i od drogi publicznej. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2009, dotyczącej placów zabaw i urządzeń rekreacyjnych. 4) W strefie rekreacji zostaną zamontowane 2 stoły do gier tj. stół do gry w piłkrzyki oraz stół do gry w chińczyka. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia terenu oraz podzielenia terenu, zaprojektowana nasadzenia, krzewów całorocznych zgodnie rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 5) Powierzchnia OSA – 415 mkw Powierzchnia nawierzchni piaskowej – 96 mkw., Obrzeża betonowe wraz z palisadą – 42 mb, Ogrodzenie systemowe z furtką – 51 mb, 6) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna Orbitrek LT – szt.1, Wahadło/Twister – szt.1, Biegacz – szt.1, Wioślarz – szt.1, Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1, Drabinka/Podciąg nóg – szt.1, Brzuszki/Skłony – szt. 1, Prasa nożna podwójna – szt.1, Tai Chi mix – szt.1, Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1, b) Plac zabaw Huśtawka Bocianie Gniazdo – szt.1, Sześciokąt sprawnościowy – szt.1, Kiwak/bujak – szt.2, Zestaw sprawnościowy – szt.1, c) Strefa rekreacji Stół do gry w piłkarzyki – szt.1, Stół do gry w chińczyka – szt.1, d) Urządzenia towarzyszące kosz na śmieci – szt.2, Ławka metalowa z oparciem – szt.4, Stojak na rowery – szt.1, Regulamin szt.1. 7) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 8) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Urządzenia placu zabaw zostały zaproponowane również o konstrukcji metalowej, cynkowane i malowane proszkowo. W kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Urządzenia oparte na kotwach stalowych, zabetonowanych w fundamencie. Wszystkie elementy stalowe – śruby, łańcuchy, profile – wykonane zestali czarnej cynkowanej lub ze stali nierdzewnej. Elementy konstrukcyjne stalowe dodatkowo malowane proszkowo. Elementy wystające, winny być zakryte zaślepkami lub zabezpieczone w taki sposób by korzystanie z nich było bezpieczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112650,70
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Skokowej – Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Skokowa - wariant rozszerzony |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 13/11, obręb Skokowa – przy ul Brzozowej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący, w sąsiedztwie lokalnej drogi. Na terenie przeznaczonym pod Otwartą Strefę Aktywności, znajduje się plac zabaw przeznaczony do rozebrania oraz boisko do gry w siatkówkę plażową. Całość terenu jest ogrodzona i otaczają się prywatne posesje. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną oraz plac zabaw, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej, urządzeniami zręcznościowymi dla dzieci oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. 3) Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 4) W części zawierającej elementy placu zabaw, urządzenia będą przeznaczone dla dzieci o zróżnicowanej grupie wiekowej. Wokół urządzeń zostanie zachowana bezpieczna strefa użytkowania. Natomiast w elementach o wysokości upadkowej przekraczającej 1m (HIC>1,0m) przewidziana została nawierzchnia bezpieczna (sypka), w postaci piasku płukanego gr. 30cm na warstwie filtracyjnej. Nawierzchnia bezpieczna zostanie odseparowana, obrzeżem betonowym oraz w miejscach łuków palisadą betonową. Całość strefy zostanie oddzielona od pozostałych elementów, ogrodzeniem systemowych wys. 1,0m z furtką wejściową wyposażoną w samozamykacz. Sugerowany kolor ogrodzenia – ciemno zielony. Urządzenia placu zabaw znajdują się w bezpiecznej odległości od budynków z przeznaczeniem na pobyt stały osób, jak i od drogi publicznej. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2009, dotyczącej placów zabaw i urządzeń rekreacyjnych. 5) W strefie rekreacji zostaną zamontowane 2 stoły do gier tj. stół do gry w piłkrzyki oraz stół do gry w chińczyka. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia terenu oraz podzielenia terenu, zaprojektowana nasadzenia, krzewów całorocznych zgodnie rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 6) Powierzchnia OSA – 415 mkw Powierzchnia nawierzchni piaskowej – 96 mkw. Obrzeża betonowe wraz z palisadą – 42 mb Ogrodzenie systemowe z furtką – 51 mb 7) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna Orbitrek LT – szt.1, Wahadło/Twister – szt.1, Biegacz – szt.1, Wioślarz – szt.1, Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1, Drabinka/Podciąg nóg – szt.1, Brzuszki/Skłony – szt. 1, Prasa nożna podwójna – szt.1, Tai Chi mix – szt.1, Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1, b) Plac zabaw Huśtawka Bocianie Gniazdo – szt.1, Sześciokąt sprawnościowy – szt.1, Kiwak/bujak – szt.2, Zestaw sprawnościowy – szt.1, c) Strefa rekreacji Stół do gry w piłkarzyki – szt.1, Stół do gry w chińczyka – szt.1, d) Urządzenia towarzyszące kosz na śmieci – szt.2, Ławka metalowa z oparciem – szt.4, Stojak na rowery – szt.1, Regulamin szt.1, 9) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 10) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. 11) Urządzenia placu zabaw zostały zaproponowane również o konstrukcji metalowej, cynkowane i malowane proszkowo. W kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Urządzenia oparte na kotwach stalowych, zabetonowanych w fundamencie. Wszystkie elementy stalowe – śruby, łańcuchy, profile – wykonane zestali czarnej cynkowanej lub ze stali nierdzewnej. Elementy konstrukcyjne stalowe dodatkowo malowane proszkowo. Elementy wystające, winny być zakryte zaślepkami lub zabezpieczone w taki sposób by korzystanie z nich było bezpieczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112797,45
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Świerzowie - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Świerzów – wariant podstawowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 7/5, obręb Świerzów. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym znajdujący w sąsiedztwie istniejącego boiska do piłki nożnej. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski oraz trawiasty. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PNEN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 4) Powierzchnia OSA – 183 mkw 5) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna Orbitrek LT – szt.1 Wahadło/Twister – szt.1 Biegacz – szt.1 Wioślarz – szt.1 Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1 Drabinka/Podciąg nóg – szt.1 Brzuszki/Skłony – szt. 1 Prasa nożna podwójna – szt.1 Tai Chi mix – szt.1 Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji Kółko i krzyżyk – szt. 1 Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące kosz na śmieci – szt.2 Ławka metalowa z oparciem – szt.4 Stojak na rowery 6) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 7) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. 8) Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54728,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Wilkowej - Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wilkowa - wariant podstawowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 41, obręb Wilkowa Mała, przy świetlicy wiejskiej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym, znajdującym w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw oraz boiska do siatkówki plażowej. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski, trawiasty oraz jest ogrodzony płotem betonowym i siatką. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PN EN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. 4) Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 5) Powierzchnia OSA – 415 mkw 6) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna Orbitrek LT – szt.1 Wahadło/Twister – szt.1 Biegacz – szt.1 Wioślarz – szt.1 Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1 Drabinka/Podciąg nóg – szt.1 Brzuszki/Skłony – szt. 1 Prasa nożna podwójna – szt.1 Tai Chi mix – szt.1 Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji Kółko i krzyżyk – szt. 1 Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące kosz na śmieci – szt.2 Ławka metalowa z oparciem – szt.4 Stojak na rowery - 1 szt. 12) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 13) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Miejsce będzie bezpłatne, ogólnodostępne dla wszystkich, od Juniora do Seniora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55541,88
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności przy stawie w Kopaszynie- Budowa siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kopaszyn – wariant podstawowy: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Inwestycja będzie realizowana na terenie, którego właścicielem jest Gmina Prusice, na działce nr 66/2, obręb Kopaszyn, przy świetlicy wiejskiej. Otwarta Strefa Aktywności powstanie na terenie zielonym, znajdującym w sąsiedztwie istniejącego boiska do piłki nożnej oraz drewnianej altan. Teren przeznaczony pod siłownie zewnętrzną, jest wolny od przeszkód terenowych i uzbrojenia podziemnego. Teren jest płaski, trawiasty oraz jest częściowo ogrodzony. 2) Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu urządzeniami siłownie zewnętrznej oraz strefa rekreacji. W pierwszej części znajdują się urządzenia fitness o zróżnicowanej skali trudności. Urządzenia umożliwiają ćwiczenia relaksacyjne oraz siłowe. Projektowana siłownia będzie składać się z 10 urządzeń z łącznie 16 stanowiskami, pozwalającym na wykonywanie ćwiczeń dolnych i górnych partii mięśni. W celu ułatwienia dostępu do Otwartej Strefy Aktywności, wśród zaproponowanych urządzeń siłowni, znajduje się urządzenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie zastosowane urządzenia spełniają wymogi normy PNEN 16630:2015 i mogą być wykorzystywane przez osoby o wzroście powyżej 140cm. 3) W strefie rekreacji zostanie zamontowany stół do stół do gry w chińczyka oraz gra edukacyjna kółko i krzyżyk. Dodatkowo w celu uatrakcyjnienia oraz podzielenia terenu, zaprojektowano nasadzenia krzewów całorocznych rozmieszczonych zgodnie z projektem zagospodarowania. Na terenie Otwartej Strefy Aktywności znajdować się będą również elementy małej architektury jak tablica informacyjna i stojak na rowery, kosze na śmieci oraz ławki parkowe. 4) Powierzchnia OSA – 175 mkw 5) OSA zostanie wyposażona w: a) Siłownia zewnętrzna Orbitrek LT – szt.1 Wahadło/Twister – szt.1 Biegacz – szt.1 Wioślarz – szt.1 Prasa ręczna/Podciąg górny – szt.1 Drabinka/Podciąg nóg – szt.1 Brzuszki/Skłony – szt. 1 Prasa nożna podwójna – szt.1 Tai Chi mix – szt.1 Prasa dla niepełnosprawnych – szt.1 b) Strefa rekreacji Kółko i krzyżyk – szt. 1 Stół do gry w chińczyka – szt.1 c) Urządzenia towarzyszące kosz na śmieci – szt.2 Ławka metalowa z oparciem – szt.4 Stojak na rowery – 1 szt. 14) Szczegółowy przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 15) Zaproponowano urządzenia siłowni o konstrukcji metalowej ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze żółto/srebrnym. Elementy siedzisk, oparć i stopnic będą w kolorze czarnym, zabezpieczone dodatkowo farbą młotkową, w celu uniknięcia wytarć w miejscach najbardziej na to narażonych. Zakończenia rur powinny zostać zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. W przegubach i elementach ruchomych, śruby powinny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane. Przy czym wszystkie śruby winny być zasłonięte zaślepkami lub zakrętkami kołpakowymi. Konstrukcja kotwy stalowej winna zostać zabetonowana na miejscu, zgodnie z wymogami producenta urządzeń, przy czym górna część fundamentu powinien się znajdować na głębokości 15cm od poziomu 0. Miejsce będzie bezpłatne, ogólnodostępne dla wszystkich, od Juniora do Seniora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54140,83
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: