II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00568209
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-174f51ac-9fe7-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.239 II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
2) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KZGW/KLS/4/2023 prowadzonym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
9) nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZGW/KZW/221/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „II aktualizacja zestawu celów środowiskowych dla wód morskich”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:
(cena brutto, koncepcja realizacji zamówienia, doświadczenie Kierownika projektu). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z opisem wskazanym w pkt 15.4 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Kierownika projektu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, bądź wykonuje należycie co najmniej: dwie (2) prace/projekty naukowo-badawcze lub studialne z zakresu Ramowej Dyrektywy w sprawie Strategii Morskiej o łącznej wartości, co najmniej 500 000 PLN brutto, przy czym wartość każdej z prac nie może być niższa niż 150 000 PLN brutto;
UWAGA: W przypadku prac/projektów, które są wciąż wykonywane, zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy dotychczasowe wartości zrealizowanych usług (umów) dla usług wskazanych w punkcie 7.7.1. SWZ będą nie niższe niż 150 000 PLN brutto dla każdej z tych usług a łączna wartość wszystkich usług wynosi co najmniej 500 000 PLN brutto.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonywane w ramach jednego lub odrębnych zamówień (umów). W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień, realizowany był szerszy zakres prac, należy podać jedynie wartość prac potwierdzających spełnienie warunku określonego przez zamawiającego.

2. Skieruje do realizacji zamówienia zespół, w skład którego wchodzić będą co najmniej osoby o poniżej wymienionych kwalifikacjach:
1. Kierownik Projektu (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu oceanografii/oceanologii lub inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub hydrologii;
b) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac/projektów naukowo-badawczych lub studialnych związanych z ochroną wód morskich;
c) doświadczenie w kierowaniu projektami podczas realizacji przynajmniej 3 prac w zakresie ochrony wód morskich lub gospodarki wodnej lub hydrologii, w tym 2 prac związanych z wdrażaniem Dyrektywy 2008/56/WE tzw. dyrektywy ramowej w sprawie strategii morskiej, o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każda;

2. Specjalista ds. wód powierzchniowych (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu hydrologii lub inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub hydrologii;
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie tematyki gospodarowania wodami powierzchniowymi oraz zanieczyszczeniami wód powierzchniowych, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert.

3. Specjalista.ds. ochrony środowiska morskiego (1 osoba) - a)wykształcenie wyższe z zakresu oceanografii/oceanologii lub inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub hydrologii;
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac w zakresie ochrony środowiska morskiego realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;

4. Specjalista ds. wód przybrzeżnych i przejściowych (2 osoby) - a) wykształcenie wyższe z oceanografii/oceanologii lub nauk o ziemi lub geografii lub ochrony środowiska lub hydrologii
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów z zakresu tematyki wód przybrzeżnych i przejściowych, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
5. Specjalista ds. hydrobiologii morskiej (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ekologii morza lub oceanografii/oceanologii lub ochrony środowiska lub hydrobiologii
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 2 prac lub projektów z zakresu hydrobiologii lub ekohydrologii morskiej, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
6. Specjalista ds. ichtiologii (2 osoby) - a) wykształcenie wyższe z zakresu ichtiologii, biologii morza lub oceanografii biologicznej lub rybactwa
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie związanym z ochroną ryb lub rybactwem, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
7. Specjalista ds. ekologii ekosystemów morskich lub ochrony ekosystemów morskich (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub oceanografii biologicznej lub biologii morza lub ekologii morskiej
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie związanym z ekologią ekosystemów morskich lub ochroną ekosystemów morskich, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert ;
8. Specjalista ds. zanieczyszczeń pochodzących z rolnictwa (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu rolnictwa lub inżynierii środowiska lub gospodarki wodnej lub ochrony wód
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie badania lub oceny wpływu zanieczyszczeń pochodzących z rolnictwa na wody powierzchniowe i podziemne, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
9. Specjalista ds. zanieczyszczeń komunalnych (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub inżynierii chemicznej lub chemii
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie związanym z ochroną wód przed zanieczyszczeniami komunalnymi realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
10. Specjalista ds. zanieczyszczeń przemysłowych (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub inżynierii chemicznej lub chemii
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie oceny wpływu zanieczyszczeń pochodzenia komunalnego na wody powierzchniowe i podziemne, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat;
11. Specjalista ds. hydrologii morskiej (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu oceanografii lub hydrologii lub inżynierii środowiska lub hydrotechniki lub geologii morza lub geografii lub nauk o ziemi
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów w zakresie związanym z hydrologią morza, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
12. Specjalista ds. chemii morza (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu chemii morza lub oceanografii chemicznej lub ochrony środowiska
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów z zakresu eutrofizacji Morza Bałtyckiego oraz dostarczania substancji biogennych do morza (presje) pochodzenia lądowego lub atmosferycznego, lub lądowego i atmosferycznego realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert;
13. Specjalista ds. chemii (1 osoba) - a) wykształcenie wyższe z zakresu hydrochemii lub chemii środowiska lub chemii
b) udział merytoryczny w realizacji co najmniej 3 prac/projektów z zakresu ochrony środowiska lub gospodarki wodnej, w tym w zakresie problematyki substancji priorytetowych, realizowanych w ciągu ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert.

W powyższej tabeli wskazano minimalną liczbę osób, jaką Wykonawca winien skierować do realizacji zamówienia. Jeśli Wykonawca stwierdzi potrzebę, może zatrudnić większą liczbę specjalistów przy realizacji zamówienia, mając na uwadze harmonogram i zakres prac.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. stanowisk w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane kwalifikacje w więcej niż jednej specjalności, tj. żadna z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego:
10.3.1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
10.3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego:
10.4.1. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt 7.3.1 SWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
10.4.2. Dowody określające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa
w pkt 10.4.1 SWZ, zostały wykonane/są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
10.4.3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt 7.7.2 SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział zmiany w umowie określone w §14 wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp,
Wykonawcę na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r., dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/1269 z dnia 21 lipca 2022 r.;
4) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
3. Na ofertę składa się Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ;
4. Wykonawca zobowiązany jest do do dołączenia do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 10.2 SWZ.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych (PŚD):
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia – PŚD wskazanych w pkt 10.3 SWZ oraz, w przypadku podmiotów
zagranicznych, w pkt 12 SWZ;
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – PŚD wskazanych w pkt 10.4 SWZ (także odpowiednio w sekcji III.1.3) cz. II niniejszego ogłoszenia).
6. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
9. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod
adresem:https://przetargi.wody.gov.pl/.
10. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
11. Ze względu na brak możliwości zamieszczenia większej ilości informacji w niniejszym ogłoszeniu, szczegółowe informacje dotyczące komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami zawarte zostały w pkt 3 SWZ.
12. Pozostałe informacje zawarto w SWZ udostępnionej na Platformie pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji na zabytkowym budynku kościoła - Warszawa, Błonie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania elewacji. Realizacja na zabytkowym budynku kościoła. Inwestycja na terenie Warszawy, Błonie. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI