I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej w Koszel

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-02
  • ZamawiającyPowiat Płocki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00053376
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej
w Koszelewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płocki

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Powiatu w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 59

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-plock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej
w Koszelewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7520122c-8806-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być:
a) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "I etap modernizacji instalacji p.poż. w budynku Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie”. Zamówienie stanowi I etap realizacji zamówienia, którego dotyczy dokumentacja projektowa pn. „Dostosowanie budynków: Pawilonu Geriatrycznego i Oficyny do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi polegającymi na montażu Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Instalacji Oświetlenia Awaryjnego w budynku oficyny, przebudowie wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z zestawem hydroforowym i zbiornikiem podziemnym do celów przeciwpożarowych pojemności czynnej ~10 m3 przy budynku geriatrycznym budowie stanowiska dla wozu pożarniczego przy punkcie poboru wody ze zbiornika przeciwpożarowego na działce o numerze ew. 215 oraz remont stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Oficyny dla Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie.”.
Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został m.in. w dokumentach: projekt budowlany, decyzja pozwolenia na budowę, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium:
1) Kryterium Cena - 60%,
2)Termin wykonania zamówienia – 20 %
Najkrótszy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego – 130 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia – 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3) Gwarancja i rękojmia – 20%.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi - 36 miesięcy (warunek konieczny). Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi - 72 miesiące.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie prac budowlanych i instalacyjnych w branży sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
wykaz robót budowlanych – Załącznik Nr 8 do SWZ z zakresu określonego
w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca, który proponuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty Załącznik Nr 11 do SWZ oraz wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
2. Wykonawca, który nie proponuje rozwiązań równoważnych załącza do oferty Załącznik Nr 11 do SWZ z odpowiednim zaznaczeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

proponowane rozwiązania równoważne/wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem (Rozdział XVII) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ,
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru określonego
w Załączniku nr 4 do SWZ,
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ,
d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo
(w formie określonej w pkt 3),
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wystawiony przez upoważniony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej poświadczonego za zgodność cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub notariusza,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 10,
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy –
Załącznik Nr 9,
h) proponowane rozwiązania równoważne/wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem (Rozdział XVII) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
– dokument stwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wystawiony przez upoważniony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej poświadczonego za zgodność cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub notariusza,
- oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 10 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 lit. f SWZ,
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru określonego
w Załączniku nr 4 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 lit. b SWZ, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 lit. c SWZ, oraz oświadczenie Wykonawcy braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na zasadach określonych w art. 454 i art. 455 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) wynagrodzenia – w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszej umowie, w szczególności zlecenia wykonania robót dodatkowych,
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznego strajku u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak np. huragan, powódź, trzęsienie ziemi, bądź wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia na ogólnodostępnym rynku, w tym przede wszystkim niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności,
d) opóźnienie wydania przez stosowne organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowę ich wydania, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o termin równy opóźnieniu,
e) zlecenia wykonania robót dodatkowych,
f) wystąpienia konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych, wstrzymania robót przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych, niezawinionego przez Wykonawcę;
3) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WIZJA LOKALNA:
1) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia.
2) Udział w wizji lokalnej należy ustalić pod numerem telefonu 24 267 51 58 z Panią Aleksandrą Pietrzak, Katarzyną Kruszewską lub pod numerem telefonu 603 610 292 z Panem Mirosławem Waśkiewiczem, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00. do 14.00.
3) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie wizji lokalnej.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Płock: DOSTAWA POKARMU DLA PTAKÓW, GADÓW, RYB I DLA POZOSTAŁYCH ZWIERZĄT W ROKU 2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg na terenie gm. Suchań w miejscowości Suchań i Brudzewice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi gminnej nr 119024E w miejscowości Swędzieniejewice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI