Gospodarowanie wodami opadowymi oraz adaptacja do zmian klimatu w mieście Radlin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Gospodarowanie wodami opadowymi oraz adaptacja do zmian klimatu w mieście Radlin z podziałem na dwa zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadlin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyMiasto Radlin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00076568
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Gospodarowanie wodami opadowymi oraz adaptacja do zmian klimatu w mieście Radlin z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15

1.5.2.) Miejscowość: Radlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4590221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gospodarowanie wodami opadowymi oraz adaptacja do zmian klimatu w mieście Radlin z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360f4ab3-c8f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000626/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Rybnickiej (Mułowa) do wylotu w Rowie Radlińskim Wschodnim + Budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Mikołajczyka w Radlinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, projekt nr POIS.02.01.00-00-0007/20 Gospodarowanie wodami opadowymi oraz adaptacja do zmian klimatu w mieście Radlin

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/radlin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/radlin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platforma zakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający, zgodniezRozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Radlin jest Burmistrz Radlina (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin). Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dot. zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicach informacyjnych wywieszonych w jednostce oraz w formie udostępnianych na życzenie wydruków. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Radlin jest Pan Andrzej Hajm kontakt: adres e-mail iod@radlin.pl , telefon 32 4590 235.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.25.UI.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2115129,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Rybnickiej (ul. Mułowa do wylotu w Rowie Radlińskim Wschodnim: Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na:
• budowie kanału deszczowego o średnicy Ø1000 mm o łącznej długości 328 m, na odcinku kanału o długości 81,5 m metodą przecisków
• budowie kanału Ø315 mm o długości 125 m
• budowie 11 szt. studni PEHD Ø1000 mm, 5 szt. studni bet.Ø1000 mm
• budowie 5 szt. wpustów ulicznych Ø500 mm
• budowie wylotu kanalizacji deszczowej Ø1000 mm do rowu Radlińskiego Wschodniego
• przepięcie istniejącej kanalizacji deszczowej do projektowanej
• rozbiórce odcinka istniejącej kanalizacji deszczowej, L=30mb, 2 studni bet. Ø1000 i 2 wpustów ulicznych Ø500
Został zaprojektowany odcinek sieci kanalizacji deszczowej PE Ø1000 mm ze studzienkami ekscentrycznymi PE Ø1000 mm o długości około 330 m, od istniejącej studni zlokalizowanej w rejonie ul. Rybnickiej bocznej, która odprowadza wody opadowe do rowu Radlińskiego Wschodniego. Przewidziano również odwodnienie ul. Rybnickiej bocznej projektując kanalizacje deszczową oraz przepięcie istniejących wpustów. Na odcinku od proj. wylotu do studni D1 ze względu na zbyt małe przykrycie kolektora, należy nasypać warstwę około 70 cm gruntu. W miejscu projektowanej studni D3 przepiąć istniejący kanał kanalizacji deszczowej do projektowanego kolektora, a stary kanał zastąpić nowym do studni D4. Za studnia D3 stary kanał należy zamulić. W miejscu studni D6 przepiąć istniejącą kanalizacje deszczową do projektowanego kolektora. W miejscu studni D8 włączyć istniejącą kanalizacje tak aby na odcinku od studni D8 do istniejącego wylotu odcinek istniejącej kanalizacji pozostał czynny. Rozbiórka istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej wg odrębnego projektu.

4.2.5.) Wartość części: 1664128,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 włącznie w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty
otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób,o którym mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji KG

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Kryterium wysokości kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji deszczowej- ul. Mikołajczyka: Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje usunięcie niedrożnych odcinków kanału z ul. Mikołajczyka i budowa nowych, wymienienie wpustów oraz budowa nowych budowa nowych wpustów. Wody deszczowe z odcinka ul. Mikołajczyka będącego drogą publiczną są skierowane do rowu Radlińskiego. Zadanie obejmuje budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej o długości około 300 m i doprowadzenie wód deszczowych z kanalizacji istniejącej w ul. Mikołajczyka nowym kanałem Ø400 mm do rowu Radlińskiego. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej wykonana zostanie z rur PVC o ściance litej SDR34 klasy S SN 8 z wydłużonym kielichem Ø400 mm - Ø200 mm łączonych na uszczelke gumową. Studnie rewizyjne i połączeniowe wybudować jako prefabrykowane wykonane z betonu C35/45 o średnicy Ø 1000 mm. Stopnie złazowe wykonać w wersji antypoślizgowej zgodnie z wymaganiami PN-EN-13101.Włączenia rur z tworzyw sztucznych do studni należy wykonać poprzez przejście szczelne oferowane przez producenta rur. Rury należy układać na podsypce piaskowej grubości 10 cm zgodnie z wytycznymi producenta. Należy wykonać obsypkę przewodów grubości 30 cm. W kosztach inwestycji przewidzieć inspekcje TV przed robotami budowlanych w miejscach gdzie kanalizacja nie zostanie wymieniona oraz po robotach budowlanych wymienioną kanalizacje deszczową.

4.2.5.) Wartość części: 451001,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 włącznie w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty
otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób,o którym mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji KG

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Kryterium wysokości kary umownej za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Zad.1: 1 500 000,00 zł; Zad.2: 500 000,00 zł
2. Zdolność techniczna: Wykonawca wykonał co najmniej dwa zadania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegające na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej: Zad.1: o długości 400 mb i średnicy 600 mm; Zad. 2 : o długości 200 mb i średnicy 400 mm
3. Zdolność zawodowa: Wykonawca dysponuje osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, 3. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: Zad. 1: 1 500 000,00 zł; Zad. 2: 500 000,00 zł
2. Zdolność techniczna: wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) (załącznik nr 5.1. oraz 5.2. do SWZ) oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie .
3. Zdolność zawodowa: wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (załącznik nr 3.1.b do SWZ),2. Informacje potwierdzające zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (załącznik 3.1.c do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zad.1: 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), Zad. 2: 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa odrębnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ma to na celu potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 2 oraz § 15 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/radlin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Poza dokumentami określonymi w sekcji V i VI:1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) Dokumenty rejestrowe potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy)3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.4) Wyceniony przedmiar robót.2. Wykonawca składa przed podpisaniem umowy:1) Odpis uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), zrzeszonej we właściwym samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725), posiadającej co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe. okres doświadczenia należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty.2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - załącznik nr 7.1. i 7.2. do SWZ. 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy.4) Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie do podpisania umowy osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI