Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Goczałków- droga dojazdowa do gruntów rolnych- Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w Goczałkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8560599
1.5.8.) Numer faksu: 74 8560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Goczałków- droga dojazdowa do gruntów rolnych- Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w Goczałkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a6a391e-b718-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Goczałków- droga dojazdowa do gruntów rolnych- Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w Goczałkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/strzegom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 1) Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Moduł "wyślij wiadomość" nie służy do składania ofert. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: e-mail przetargi@strzegom.pl. Adres strony służącej do składania ofert wraz z załącznikami https://www.platformazakupowa.pl/strzegom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strzegom. 2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. 9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z. 15. Wśród rozszerzeń powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 10. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf. 11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.12.2021.MKs
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ( ul. Parkowa w Goczałkowie) położonej na działkach: 318/2 AM3, 319 AM3, 343 AM3, 329 AM3, 318/1 AM1, 336 AM3 w Goczałkowie w Gminie Strzegom wg załączonej dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej położonej na działkach: 318/2 AM3, 319 AM3, 343 AM3, 329 AM3, 318/1 AM1 wraz z kanalizacją deszczową. W ramach zadania przewiduje się przebudowę drogi, chodników, zjazdów oraz przebudowę i rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej. Obecnie przebudowana droga posiada nawierzchnię z kostki kamiennej i częściowo z kruszywa łamanego a na ostatnim odcinku jest drogą gruntową. Zadanie nr 1 objęte niniejszym postępowaniem obejmuje przebudowę drogi na odcinku o długości 614,78 m.b. na działkach numer 318/2 AM3, 319 AM3, 343 AM3, 329 AM3, 318/1 AM1 wraz z budową kanalizacji deszczowej o łącznej długości 263,75 m.b.Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi gminnej położonej na działce 336 AM3. W ramach zadania przewiduje się przebudowę drogi, która obecnie jest drogą gruntową o nawierzchni z kruszywa łamanego. Zadanie nr 2 objęte niniejszym postępowaniem obejmuje przebudowę drogi na odcinku o długości 38,93 m.b. odcinek od 0 do 035,02 na działce numer 336 AM3.Zadanie nr 1 jest współfinansowane ze środków Województwa Dolnośląskiego.2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. następujące prace:1) Zadanie nr 1:• rozebranie istniejących nawierzchni z kostki, oczyszczenie, zważenie oraz zmagazynowanie kostki kamiennej w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu• roboty ziemne,• budowa kanalizacji deszczowej • wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,• wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,• wykonanie ław betonowych pod krawężniki, obrzeża • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,• wykonanie warstw ścieralnych z kostek betonowych oraz nawierzchni pobocza,• oznakowanie pionowe, poziome, elementy BRD wg projektowej organizacji ruchu,• oznakowanie placu budowy,• organizację zaplecza budowy,• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,• uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,• zakup i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 42x29,7cm, zamontowanej na trwałym wysięgniku, wykonanej z materiału o odpowiedniej odporności na warunki atmosferyczne, zapewniającego jej trwałość do zakończenia okresu gwarancji. Tablica ma być zaprojektowana zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego wg załącznika nr 12 do SWZ,• obsługa geodezyjna.2) Zadanie nr 2 :• roboty ziemne,• wywóz materiałów rozbiórkowych oraz gruntu z wykopu na składowisko,• wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,• wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,• wykonanie ław betonowych pod krawężniki, obrzeża • wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,• wykonanie warstw ścieralnych z kostek betonowych oraz nawierzchni pobocza,• oznakowanie placu budowy,• organizację zaplecza budowy,• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,• uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,• obsługa geodezyjna.2.Uwaga: Rozebrana kostkę kamienną należy wyczyścić, zważyć i przetransportować do składu Zamawiającego przy ul. Brzegowej (plac za PSP Nr 3) w Strzegomiu.Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz postanowieniach umowy i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 138 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: cena , gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 12 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7