Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd9c24d3-9615-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Dębińskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4 Regionalna Polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Urzędu Miar;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00042240/01 z dnia 2022-01-31
2022-01-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu.
7) wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe
informacje w ww. zakresie zawarte są rozdziale XIISWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
na terenie gminy Dębno” – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej w systemie „
zaprojektuj i wybuduj”
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót
termomodernizacyjnych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Dębińskiej w trybie
zaprojektuj i wybuduj. Budynek znajduje się w Gminie Dębno na dz. nr ew. 644, 645, 646 w
miejscowości Wola Dębińska, która stanowi własność Gminy Dębno.
2) Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:
Etap I – obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie
prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń na budowę ( jeżeli będzie
wymagane)
Etap II - obejmuje roboty termomodernizacyjne budynku
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00042240/01 z dnia 2022-01-31
2022-01-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
3) Zadanie inwestycji obejmuje:
3.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,( jeżeli będzie wymagana na którą
składa się:
a) Projekt Budowlany – pełnobranżowy, opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami
obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 (Dz.U. 2021 poz. 2351) wraz z
innymi opracowaniami wymaganymi dla uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym np. Plan
BIOZ, operat wodno-prawny itd.) oraz uzyska wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia.
Projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu
wstępnego.
b) Dokumentacja Wykonawcza (Projekty Wykonawcze) dla celów realizacji Robót. Projekty
techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu
Budowlanego. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia
Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak
również w Wymaganiach Zamawiającego.
c) Dokumentacja Powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami
wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i
infrastruktury technicznej.
d) Instrukcje dotyczące poszczególnych instalacji.
e) Kompletna dokumentację niezbędną do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na
użytkowanie dla Obiektu – jeżeli będzie wymagana (Publiczna Szkoła Podstawowa W Woli
Dębińskiej ) jeżeli będzie wymagane.
3.2. Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie
prac budowlanych, w tym pozwolenia na budowę,( jeżeli będzie wymagane)
3.3. Wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków na podstawie
zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej
dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zgodnie ze sztuką
budowlaną obejmujące:
a) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
• Wymiana kotłowni:
- Demontaż istniejących kotłów żeliwnych,
- Demontaż systemu kominowego,
- Montaż dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych,
- Montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego,
- Modernizacja orurowania, pomp, armatury, w obrębie kotłowni na potrzeby instalacji nowych
gazowych kotłów kondensacyjnych,
- Montaż systemu detekcji gazu,
- Montaż systemu uzdatniania wody,
- Przeróbki instalacji elektrycznej w celu podłączenia nowych urządzeń,
- Przeprowadzenie prób i testów przed rozruchem kotłowni,
- Montaż liczników energii umożliwiających opomiarowanie instalacji.
• Zastosowanie automatyki pogodowej w węźle cieplnym
• Wymiana grzejników
• Montaż przygrzejnikowych zaworów termostatycznych
b) Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej:
• Wymiana źródła ciepła na cwu
• Montaż nowego zasobnika
c) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm i o współczynniku
przewodzenia ciepła niższym bądź równym 0,042 W/(m•K).
d) Ocieplenie dachu skośnego wełną mineralną o współczynniku przewodzenia 0,040 W/(m•K) i
o grubości 20 cm.
e) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – nad 1 piętrem wełną mineralną lub
szklaną o maksymalnej wartości 0,040 W/(m•K) i o grubości 12 cm.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00042240/01 z dnia 2022-01-31
2022-01-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
f) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – nad 2 piętrem (g-k) wełną mineralną lub
szklaną o maksymalnej wartości 0,040 W/(m•K) i o grubości 20 cm.
g) Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 0,9 W/(m2•K).
h) Wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/(m2•K).
i) Wymiana istniejących opraw na oprawy ze źródłami światła typu LED.
j) Modernizacja schodów przy wejściu głównym, kuchni, kotłowni i zapleczu sali gimnastycznej.
k) Wykonanie izolacji wraz z odwodnieniem wokół sali gimnastycznej.
3.4. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z praw oraz wymogów
Programu Funkcjonalno-Użytkowego, umożliwiających eksploatację obiektów i instalacji,
3.5. Uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagana) lub zgłoszenia
zakończenia robót.
3.6. Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
• Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres działalności jest krótszy,
to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co
najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem
zamówienia tj. zadanie polegające na wykonaniu remontu, modernizacji lub termomodernizacji
budynku o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto.
Przez jedną robotę należy rozumieć wykonanie roboty świadczonej na rzecz jednego
zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu
spełnienia powyższego warunku robót o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na
rzecz kilku różnych zleceniodawców, bądź kilku różnych umów na rzecz jednego zleceniodawcy.
• Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co
najmniej:
1) Jedną osobą, która pełnić będzie funkcje projektanta posiadającego uprawnienia budowlane
do projektowania - bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnobudowlanej
w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
2) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez
ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
3) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót sanitarnych- posiadającą
uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00042240/01 z dnia 2022-01-31
2022-01-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót elektrycznych- posiadającym
uprawnienia instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji opisanych powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem
spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla
poszczególnych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość
dokonania istotnych zmian w umowie, polegających w szczególności na:
1) przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyny z powodu, której
niemożliwe będzie dotrzymanie terminu ich zakończenia, a w szczególności z powodu:
a) Konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikająca z wystąpienia
istotnych braków lub błędów w dokumentacji technicznej, również tych polegających na
niezgodności dokumentacji z przepisami prawa w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub
będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót.
b) Wystąpienia opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez
właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
c) Wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w tym przede
wszystkim, gdy będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności
zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły
mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
d) Leżących po stronie Zamawiającego uniemożliwiających bądź utrudniających realizację
przedmiotu umowy, takich jak wstrzymanie realizacji umowy bądź konieczność usunięcia błędów
lub też wprowadzenie zmian w stosunku do PFU, dokumentacji projektowej.
e) Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe
wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,
normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli
konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) Warunków geologicznych lub gruntowo-wodnych ujawnionych na placu budowy
uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową,
g) Konieczności przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych,
h) Natrafienia na przeszkody fizyczne w trakcie wykonywania robót, nie przewidziane
dokumentacją projektową,
i) Ujawnienia na placu budowy niewybuchów,
j) Wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do
wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia
zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,
wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
k) Opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy
administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność,
l) Wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których
właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny
zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi
odpowiedzialność,
m) Braku możliwości wykonywania robót w związku z nie dopuszczaniem do ich wykonywania
przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy,
n) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy,
o) W przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian technologii wykonywania robót.
p) konieczność przeprowadzenia postępowania sądowego lub administracyjnego
2) Zmianie wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany
obowiązującej stawki VAT,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-12