Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola Dębińska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-15
  • ZamawiającyGMINA DĘBNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00042240
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a05891-827e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Dębińskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4 Regionalna Polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Urzędu Miar;
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu.
7) wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe
informacje w ww. zakresie zawarte są rozdziale XIISWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno” – Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”

2. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Dębińskiej w trybie zaprojektuj i wybuduj. Budynek znajduje się w Gminie Dębno na dz. nr ew. 644, 645, 646 w miejscowości Wola Dębińska, która stanowi własność Gminy Dębno.
2) Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:
Etap I – obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń na budowę ( jeżeli będzie wymagane)
Etap II - obejmuje roboty termomodernizacyjne budynku

3) Zadanie inwestycji obejmuje:
3.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,( jeżeli będzie wymagana na którą składa się:
a) Projekt Budowlany – pełnobranżowy, opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 (Dz.U. 2021 poz. 2351) wraz z innymi opracowaniami wymaganymi dla uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym np. Plan BIOZ, operat wodno-prawny itd.) oraz uzyska wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia. Projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu wstępnego.
b) Dokumentacja Wykonawcza (Projekty Wykonawcze) dla celów realizacji Robót. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego.
c) Dokumentacja Powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i infrastruktury technicznej.
d) Instrukcje dotyczące poszczególnych instalacji.
e) Kompletna dokumentację niezbędną do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie dla Obiektu – jeżeli będzie wymagana (Publiczna Szkoła Podstawowa W Woli Dębińskiej ) jeżeli będzie wymagane.
3.2. Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym pozwolenia na budowę,( jeżeli będzie wymagane)
3.3. Wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zgodnie ze sztuką budowlaną obejmujące:
a) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
• Wymiana kotłowni:
- Demontaż istniejących kotłów żeliwnych,
- Demontaż systemu kominowego,
- Montaż dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych,
- Montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego,
- Modernizacja orurowania, pomp, armatury, w obrębie kotłowni na potrzeby instalacji nowych gazowych kotłów kondensacyjnych,
- Montaż systemu detekcji gazu,
- Montaż systemu uzdatniania wody,
- Przeróbki instalacji elektrycznej w celu podłączenia nowych urządzeń,
- Przeprowadzenie prób i testów przed rozruchem kotłowni,
- Montaż liczników energii umożliwiających opomiarowanie instalacji.
• Zastosowanie automatyki pogodowej w węźle cieplnym
• Wymiana grzejników
• Montaż przygrzejnikowych zaworów termostatycznych
b) Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej:
• Wymiana źródła ciepła na cwu
• Montaż nowego zasobnika
c) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm i o współczynniku przewodzenia ciepła niższym bądź równym 0,042 W/(m•K).
d) Ocieplenie dachu skośnego wełną mineralną o współczynniku przewodzenia 0,040 W/(m•K) i o grubości 20 cm.
e) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – nad 1 piętrem wełną mineralną lub szklaną o maksymalnej wartości 0,040 W/(m•K) i o grubości 12 cm.
f) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem – nad 2 piętrem (g-k) wełną mineralną lub szklaną o maksymalnej wartości 0,040 W/(m•K) i o grubości 20 cm.
g) Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 0,9 W/(m2•K).
h) Wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/(m2•K).
i) Wymiana istniejących opraw na oprawy ze źródłami światła typu LED.
j) Modernizacja schodów przy wejściu głównym, kuchni, kotłowni i zapleczu sali gimnastycznej.
k) Wykonanie izolacji wraz z odwodnieniem wokół sali gimnastycznej.
3.4. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z praw oraz wymogów Programu Funkcjonalno-Użytkowego, umożliwiających eksploatację obiektów i instalacji,
3.5. Uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagana) lub zgłoszenia zakończenia robót.
3.6. Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
• Doświadczenie zawodowe:

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. zadanie polegające na wykonaniu remontu, modernizacji lub termomodernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto.

Przez jedną robotę należy rozumieć wykonanie roboty świadczonej na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku robót o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych zleceniodawców, bądź kilku różnych umów na rzecz jednego zleceniodawcy.

• Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:

1) Jedną osobą, która pełnić będzie funkcje projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania - bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
2) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
3) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót sanitarnych- posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym
4) Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót elektrycznych- posiadającym uprawnienia instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – zgodnie z polskim Prawem Budowlanym

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji opisanych powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przy czym wadium wnoszone w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Brzesku O/Dębno nr rachunku:
40 9453 0009 0030 0300 0026 0006 – z zaznaczeniem na przelewie „wadium – nazwa zadania, którego dotyczy”;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania istotnych zmian w umowie, polegających w szczególności na:
1) przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyny z powodu, której niemożliwe będzie dotrzymanie terminu ich zakończenia, a w szczególności z powodu:
a) Konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikająca z wystąpienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji technicznej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót.
b) Wystąpienia opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
c) Wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w tym przede wszystkim, gdy będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
d) Leżących po stronie Zamawiającego uniemożliwiających bądź utrudniających realizację przedmiotu umowy, takich jak wstrzymanie realizacji umowy bądź konieczność usunięcia błędów lub też wprowadzenie zmian w stosunku do PFU, dokumentacji projektowej.
e) Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) Warunków geologicznych lub gruntowo-wodnych ujawnionych na placu budowy uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową,
g) Konieczności przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych,
h) Natrafienia na przeszkody fizyczne w trakcie wykonywania robót, nie przewidziane dokumentacją projektową,
i) Ujawnienia na placu budowy niewybuchów,
j) Wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
k) Opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
l) Wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
m) Braku możliwości wykonywania robót w związku z nie dopuszczaniem do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
n) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy,
o) W przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian technologii wykonywania robót.
p) konieczność przeprowadzenia postępowania sądowego lub administracyjnego
2) Zmianie wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki VAT,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI