Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna Woda
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-07
  • ZamawiającyGmina Czarna Woda
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00104077
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Woda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza, 7

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Woda

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-262

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585878855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna-woda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umcw.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b1392d0-b00d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa kotłowni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
bip.czarna-woda.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres eksploatacji ciepłowni na biomasę obejmuje w szczególności:
1) eksploatację i utrzymanie urządzeń z zachowaniem najwyższych standardów,
2) udostępnianie wszystkich usług związanych z eksploatacją kotłowni odpowiednio do potrzeb zamawiającego,
3) utrzymywanie stanu technicznego i ruchu urządzeń zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami, dyrektywami, przepisami, ustawami i wymogami dotyczącymi: zapobiegania pożarom, bezpieczeństwa budynków, bezpieczeństwa i higieny pracy, środowiska, a także estetyki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ „Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych” oraz opisem technicznym kotłowni na biomasę.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin obiektu ciepłowni celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca usługi poniesie wykonawca.
5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w zakresie obsługi należy:
1) przejęcie kotłowni od zamawiającego "Protokołem przekazania kotłowni" z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym umową,
2) posiadanie przez wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy,
3) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), zamawiający przy udziale przedstawiciela wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii); w protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie; protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze.
4) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur.
5) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne.
6) zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej bezpieczeństwo personelu obsługi, ciągłość procesu produkcji energii cieplnej, właściwe parametry oraz bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314200-4 - Usługi zarządzania energią

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-16 do 2024-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w rozdziale II ust. 6 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w rozdziale II ust. 8 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w rozdziale II ust. 8 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Opisane w rozdziale II ust. 6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisane w rozdziale I ust. 3 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w rozdziale III ust. 6 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy - Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI