Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda
1.3.2 Obsługa kotłowni
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Zakres eksploatacji ciepłowni na biomasę obejmuje w szczególności:
1) eksploatację i utrzymanie urządzeń z zachowaniem najwyższych standardów,
2) udostępnianie wszystkich usług związanych z eksploatacją kotłowni odpowiednio do potrzeb zamawiającego,
3) utrzymywanie stanu technicznego i ruchu urządzeń zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami, dyrektywami, przepisami, ustawami i wymogami dotyczącymi: zapobiegania pożarom, bezpieczeństwa budynków, bezpieczeństwa i higieny pracy, środowiska, a także estetyki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ „Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych” oraz opisem technicznym kotłowni na biomasę.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin obiektu ciepłowni celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca usługi poniesie wykonawca.
5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w zakresie obsługi należy:
1) przejęcie kotłowni od zamawiającego "Protokołem przekazania kotłowni" z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym umową,
2) posiadanie przez wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy,
3) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), zamawiający przy udziale przedstawiciela wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii); w protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie; protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze.
4) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur.
5) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne.
6) zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej bezpieczeństwo personelu obsługi, ciągłość procesu produkcji energii cieplnej, właściwe parametry oraz bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni.
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Instalacje przeciwpożarowe
Gdańsk (pomorskie)
Wymiana instalacji elektrycznych
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje domofonu
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje alarmów
Gdańsk (pomorskie)
Monitoring
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje elektryczne
Gdańsk (pomorskie)
Układanie paneli
Objazda (pomorskie)
Gładzie gipsowe
Objazda (pomorskie)
Szpachlowanie
Objazda (pomorskie)