IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z § 13 Istotnych Postanowień Umowy: 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do złożonejoferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;b) zmiany wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym wartość netto nie ulegnie zmianie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, poszczególne ceny jednostkowe brutto i kwota wynagrodzenia brutto;c) zmian przewidzianych przez Ustawę Prawo zamówień publicznych w art. 144 pzp.2. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zaistnieniu okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, nie później, niż w terminie dwóch dni roboczych od dnia, w którym wystąpiły okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia, celem podjęcia decyzji o kontynuacji realizacji Umowy. Zaistniałe okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia, muszą zostać pisemnie potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
31.12.2020, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w tym samym dniu co składanie ofert o godz. 12:10 w Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków (II piętro, pokój nr 37) podczas transmisji on-line dostępnej pod adresem – http://kegw.krakow.pl/na_zywo lub na https://www.facebook.com/kegw.krakow. 2. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach w celu umożliwienia Wykonawcom dopełnienia obowiązku, o którym mowa w Części IV pkt 2. SIWZ i art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.5. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, tel. +48 12 61 67 588, email: sekretariat@kegw.krakow.pl,• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: iod@kegw.krakow.pl, • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: „Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej " - Znak sprawy: 5/XII/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”,• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________ Informacja do pkt 5 powyżej* Wyjaśnienie: w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej" - część I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. 1.1. W zakresie części pierwszej zamówienia badanie dotyczy:- Szkoła Podstawowa nr 155, Osiedle 2 Pułku Lotniczego 21, 31-863 Kraków,- Szkoła Podstawowa nr 40, ul. Pszczelna 13, 30-385 Kraków,- Placówki Oświatowe, Osiedle Dywizjonu 303 66, 31-875 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr139, ul. Gen. Józefa Bema 21, 31-517 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe.4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części: I, II, III, IV, V.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 26 kwietnia 2021 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej" - część II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. 1.2. W zakresie części drugiej zamówienia badanie dotyczy:- Liceum Ogólnokształcące nr XIV, ul. Józefa Chełmońskiego 24, 31-322 Kraków,- Szkoła Podstawowa nr 21, ul. Batalionu „Skała” AK 12, 31-273 Kraków,- Szkoła Podstawowa nr 53, ul. Skośna 8, 30-383 Kraków,- Zespół Szkół Specjalnych nr 6, ul. Tadeusza Ptaszyckiego 9, 31-797 Kraków, 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe.4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części: I, II, III, IV, V.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 26 kwietnia 2021 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej" - część III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. 1.3. W zakresie części trzeciej zamówienia badanie dotyczy:- Szkoła Podstawowa nr 78 ul. Jaskrowa 5, 31-990 Kraków,- Szkoła Podstawowa nr 54 ul. Tyniecka 122, 30-376 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 148, Osiedle Tysiąclecia 37, 31-606 Kraków,- Szkoła Podstawowa nr 141, ul. Józefa Sawy-Calińskiego 12, 31-999 Kraków,2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe.4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części: I, II, III, IV, V.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 26 kwietnia 2021 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej" - część IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. 1.4. W zakresie części czwartej zamówienia badanie dotyczy:- Szkoła Podstawowa nr 97, ul. Doktora Judyma 10, 30-436 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 131, Osiedle Złotego Wieku 13, 31-616 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 163, ul. Podedworze 2A, 30-686 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 176, ul. Aleksandry 15, 30-837 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe.4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części: I, II, III, IV, V.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 26 kwietnia 2021 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej" - część V |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. 1.5. W zakresie części piątej zamówienia badanie dotyczy:- Przedszkole Samorządowe nr 116 Osiedle Jagielońskie 16, 31-833 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 124, ul. Zwycięstwa 22, 31-564 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 97, Osiedle Kalinowe 11, 31-813 Kraków,- Przedszkole Samorządowe nr 63, ul. Zagościniec 1, 31-990 Kraków,2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe.4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części: I, II, III, IV, V.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 26.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 26 kwietnia 2021 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.