Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.1. W zakresie części pierwszej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 126, Osiedle Tysiąclecia 57, 31-610 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - cześć 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.2. W zakresie części drugiej zamówienia badanie dotyczy:Szkoła Podstawowa nr 27, ul. Podedworze 16, 30-686 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.3. W zakresie części trzeciej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 2, ul. Strzelców 5a, 31-422 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
okres gwarancji |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.4. W zakresie części czwartej zamówienia badanie dotyczy:Szkoła Podstawowa nr 153, ul. Na Błonie 15d, 30-147 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.5. W zakresie części piątej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158, ul. Strąkowa 3A, 30-410 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.6. W zakresie części szóstej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 18, ul. Półkole 11, 31-559 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.7. W zakresie części siódmej zamówienia badanie dotyczy:Szkoła Podstawowa nr 22, ul. Chmielowskiego 1, 30-067 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.8. W zakresie części ósmej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 61, ul. Wacława Popławskiego 17, 30-818 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.9. W zakresie części dziewiątej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 55, ul. Dobczycka 20, 30-620 Kraków1.10. W zakresie części dziesiątej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 12, Aleja Kijowska 3, 30-079 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
okres gwarancji |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej - część 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz stanu technicznego budynków oraz konstrukcji dachów, pod względem ich maksymalnego obciążenia z uwagi na przewidzianą do montażu instalację fotowoltaiczną. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dziesięć części:1.10. W zakresie części dziesiątej zamówienia badanie dotyczy:Szkoły Podstawowej nr 12, Aleja Kijowska 3, 30-079 Kraków2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), wraz z wykazem budynków objętych poszczególnymi częściami• Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ).6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do X.7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71250000-5, 71320000-7, 71327000-6, 71328000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2020 r. przedmiot zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem odbioru końcowego.