Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2020 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiedźwiedź
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGorczański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia535809-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535809-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Gorczański Park Narodowy: Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gorczański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 12246128700000, ul. Poręba Wielka  590 , 34-735  Niedźwiedź, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 179 45, e-mail gpn@gorcepn.pl, faks 18 33 179 45.
Adres strony internetowej (URL): www.gorcepn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.gorczanskipark.pl/page,art,id,245,kategoria,Przetargi_i_ogloszenia_.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.gorczanskipark.pl/page,art,id,245,kategoria,Przetargi_i_ogloszenia_.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gorczański Park Narodowy, Poręba Wielka 590, 34 – 735 Niedźwiedź, pokój nr 7 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2020 roku
Numer referencyjny: 271-03/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 lub 4 może złożyć jeszcze tylko jedną ofertę (łącznie dwie oferty np. oferty na zadania 1 i 2 lub 4 i 5) bez możliwości połączenia oferty na zadanie 1 i 4.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2020 roku.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe. 3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w częściach:- Zadanie 1 - Renowacja kamiennych ścian zewnętrznych oraz przebudowa dachu budynku tzw. "Suszarni" w Porębie Wielkiej, OO”Dwór” – głównego magazynu ppoż. w GPN,- Zadanie 2 - Trzykrotna impregnacja olejem skalnym drewnianego pokrycia dachu schronu leśnego "Łonna",- Zadanie 3 - Prace konserwacyjne miejsc biwakowych „Trusiówka” i „Oberówka”,- Zadanie 4 - Prace odtworzeniowe i konserwacyjne na szlaku niebieskim od składu „Staszek” do przełęczy Borek, z likwidacją zniszczeń po przerwaniu tamy bobrów w oddz. 102a/103c,- Zadanie 5 - Odtworzenie i naprawa fragmentów ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i ścieżek spacerowych w parku dworskim,- Zadanie 6 - Zapobieganie erozji ścieżek edukacyjnych: „Na Turbaczyk”, „Dolina Potoku Turbacz” i szlaku spacerowego, rowerowego i konnego: Koninki Hucisko - Poręba Górna poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę (szlak płatny),- Zadanie 7 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Potasznia - Przełęcz Borek poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę, - Zadanie 8 - Zapobieganie erozji szlaku: czerwonego na odcinku Wierchy Zarębskie - Rąbaniska poprzez naprawę, - Zadanie 9 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na Jaworzynę Kamienicką poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę, - Zadanie 10 - Wymiana małej infrastruktury turystycznej, - Zadanie 11 Zapobieganie erozji szlaku spacerowego Koninki Hucisko – Potasznia poprzez naprawę.- Zadanie 12 Infrastruktura na szlakach w OO”Suhora”. Wymiana małej infrastruktury turystycznej na szlakach płatnych.- Zadanie 13 Renowacja schronu leśnego „Ustępne” w OO”Turbacz”.UWAGA: Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 lub 4 może złożyć jeszcze tylko jedną ofertę (łącznie dwie oferty np. oferty na zadania 1 i 2 lub 4 i 5) bez możliwości połączenia oferty na zadanie 1 i 4.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223300-9
45236290-9
45220000-5
45111200-0
45233140-2
45422000-1
45233161-5
45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-30
2020-08-30
2020-10-30
2020-11-15
2020-10-30
2020-10-30
2020-10-30
2020-09-15
2020-10-30
2020-10-30
2020-09-15
2020-10-30
2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy dla:Zadania 1 - Renowacja kamiennych ścian zewnętrznych oraz przebudowa dachu budynku tzw. "Suszarni" w Porębie Wielkiej, OO Dwór – głównego magazynu ppoż. w GPN do 30.10.2020 r.Zadania 2 - Trzykrotna impregnacja olejem skalnym drewnianego pokrycia dachu schronu leśnego "Łonna" do 30.08.2020r.Zadania 3 - Prace konserwacyjne miejsc biwakowych „Trusiówka” i „Oberówka”: do 30.10.2020 r.Zadania 4 - Prace odtworzeniowe i konserwacyjne na szlaku niebieskim od składu „Staszek” do przełęczy Borek, z likwidacją zniszczeń po przerwaniu tamy bobrów w oddz. 102a/103c. do 15.11.2020 r.Zadania 5 - Odtworzenie i naprawa fragmentów ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i ścieżek spacerowych w parku dworskim, do 30.10.2020r.Zadania 6 - Zapobieganie erozji ścieżek edukacyjnych: Na Turbaczyk, Dolina Potoku Turbacz i szlaku spacerowego, rowerowego i konnego: Koninki Hucisko - Poręba Górna poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę (szlak płatny), do 30.10.2020r.Zadania 7 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Potasznia - Przełęcz Borek poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę do 30.10.2020r.Zadania 8 - Zapobieganie erozji szlaku: czerwonego na odcinku Wierchy Zarębskie - Rąbaniska poprzez naprawy do 15.09.2020r.Zadania 9 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na Jaworzynę Kamienicką poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę do 30.10.2020r.Zadania 10 - Wymiana małej infrastruktury turystycznej do 30.10.2020r.Zadania 11 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego Koninki Hucisko -Potasznia poprzez jego naprawy do 15.09.2020 r.Zadania 12 Infrastruktura na szlakach w OO”Suhora”. Wymiana małej infrastruktury turystycznej na szlakach płatnych do 30.10.2020r.Zadania 13 Renowacja schronu leśnego „Ustępne” w OO”Turbacz” do 30.10.2020r.UWAGA: Kwestie związane z ew. zmianą wyżej wskazanych terminów reguluje wzór umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż posiada:i. środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:(a) dla Zadania 1 - 200.000,00 zł,(b) dla Zadania 3 – 50.000,00 zł(c) dla Zadania 4 – 300.000,00 zł(d) dla Zadania 5 – 50.000,00 zł(e) dla Zadanie 6 – 30.000,00 zł(f) dla Zadania 9 – 50.000,00 zł ii. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż: (a) dla Zadania 1 - 200.000,00 zł,(b) dla Zadania 3 – 50.000,00 zł(c) dla Zadania 4 – 300.000,00 zł(d) dla Zadania 5 – 50.000,00 zł(e) dla Zadanie 6 – 30.000,00 zł(f) dla Zadania 9 – 50.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:(a) dla Zadania 1 – co najmniej jedno zamówienie, spełniające następujące wymagania:(i) zamówienie polegało na wykonaniu prac konserwatorskich/ renowacyjnych/odtworzeniowych w kamieniu, (ii) wartość tego zamówień wynosiła minimum 200.000,00 zł brutto(b) dla Zadania 3,5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 – minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych (wykonanie/remont/modernizacja) na drodze lub szlaku turystycznym, (c) dla Zadania 4 – minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych (wykonanie/remont/modernizacja) na drogach lub szlakach turystycznych –o łącznej wartości minimum 300.000,00 zł bruttoUwaga: pod pojęciem "zamówienia" zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.Zamawiający pod pojęciem budynek rozumie budynek zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.).Zamawiający przez rejestr/ ewidencję do której wpisany jest budynek rozumie rejestry i ewidencję o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza równoważne rejestry dotyczące zabytków nieruchomych obowiązujące w państwach członkowskich Unii Europejskiej.i. dysponuje lub będzie dysponował:(a) dla Zadania 1 - co najmniej jedną osoba pełniącą funkcję Kierownika budowy tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności architektoniczno – budowlanej lub konstrukcyjnej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (b) dla Zadania 4, 5, 9 - co najmniej jedną osoba pełniącą funkcję Kierownika budowy tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, UWAGA: A. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2013 poz.1409) Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.B. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409), w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uznaje się uprawnienia do wykonywania zawodu, które spełniają warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).C. Zamawiający pod pojęciem budynek rozumie budynek zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.).D. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Dla każdego Zadania: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2. Dla każdego Zadania: oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzi przesłanka o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy pzp tj. (…) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania oraz art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy pzp tj. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do siwz).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dla Zadania 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (Wzór wykazu wykonanych zamówień stanowi załącznik nr 5 do siwz)2. Dla Zadania: 1,3,4,5,6,9: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania. Przy czym jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy;3. Dla Zadania: 1,4,5,9: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do siwz).4. Dla Zadania: 1,3,4,5,6,9: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla:a) Zadania 1 - Renowacja kamiennych ścian zewnętrznych oraz przebudowa dachu budynku tzw. "Suszarni" w Porębie Wielkiej, OO Dwór – głównego magazynu ppoż. w GPN 2 000,- zł. (słownie złotych: Dwa tysiące 00/100) b) Zadania 3 - Prace konserwacyjne miejsc biwakowych „Trusiówka” i „Oberówka”: 500,- zł (słownie złotych: Pięćset 00/100) c) Zadania 4 - Prace odtworzeniowe i konserwacyjne na szlaku niebieskim od składu „Staszek” do przełęczy Borek, z likwidacją zniszczeń po przerwaniu tamy bobrów w oddz. 102a/103c. 3 900,- zł (słownie złotych: Trzy tysiące dziewięćset 00/100) d) Zadania 5 - Odtworzenie i naprawa fragmentów ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i ścieżek spacerowych w parku dworskim, 650,- zł (słownie złotych: Sześćset pięćdziesiąt 00/100) e) Zadania 6 - Zapobieganie erozji ścieżek edukacyjnych: Na Turbaczyk, Dolina Potoku Turbacz i szlaku spacerowego, rowerowego i konnego: Koninki Hucisko - Poręba Górna poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę (szlak płatny), 360,- zł (słownie złotych: Trzysta sześćdziesiąt 00/100) f) Zadania 9 - Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na Jaworzynę Kamienicką poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę 550,- zł (słownie złotych: Pięćset pięćdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp, tj. w :a) pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego: 19 1010 1270 0032 4513 9800 0000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359.)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzonego treści zawieranej umowy stanowią zał. nr 4 do siwz.2. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie określonym w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do siwz.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem Formularza oferty:1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz pkt 1 - 5;2) pełnomocnictwo, w przypadku określonym w rozdziale 10 w ust. 4.3) Kosztorys.2. UWAGA: Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 lub 4 może złożyć jeszcze tylko jedną ofertę (łącznie dwie oferty np. oferty na zadania 1 i 2 lub 4 i 5) bez możliwości połączenia oferty na zadanie 1 i 4.3. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego odrębnie dla każdego z Zadań na które oferent składa ofertę. Kosztorys ofertowy sporządzony ma być metodą uproszczoną. Oferta nie zawierająca kosztorysu zostanie odrzucona. 4. Zamawiający (przed zawarciem pisemnej umowy) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania (w całości lub w części), w oparciu o art. 93 ust. 1 p. 6 PZP, przed lub po jego rozstrzygnięciu. W szczególności dotyczy to sytuacji niepełnego finansowania zadań przez Generalną Dyrekcję Lasów Państwowych lub nie podpisania umowy na finansowanie w/w zadań przez Generalną Dyrekcję Lasów Państwowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Renowacja kamiennych ścian zewnętrznych oraz przebudowa dachu budynku tzw. "Suszarni" w Porębie Wielkiej, OO Dwór – głównego magazynu ppoż. w GPN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Renowacja kamiennych ścian zewnętrznych oraz przebudowa dachu budynku tzw. "Suszarni" w Porębie Wielkiej, OO Dwór – głównego magazynu ppoż. w GPN2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45223300-9, 45236290-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Trzykrotna impregnacja olejem skalnym drewnianego pokrycia dachu schronu leśnego "Łonna"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Trzykrotna impregnacja olejem skalnym drewnianego pokrycia dachu schronu leśnego "Łonna"2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45223300-9, 45236290-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Prace konserwacyjne miejsc biwakowych „Trusiówka” i „Oberówka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Prace konserwacyjne miejsc biwakowych „Trusiówka” i „Oberówka”2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4: Prace odtworzeniowe i konserwacyjne na szlaku niebieskim od składu „Staszek” do przełęczy Borek, z likwidacją zniszczeń po przerwaniu tamy bobrów w oddz. 102a/103c
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Prace odtworzeniowe i konserwacyjne na szlaku niebieskim od składu „Staszek” do przełęczy Borek, z likwidacją zniszczeń po przerwaniu tamy bobrów w oddz. 102a/103c2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5: Odtworzenie i naprawa fragmentów ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i ścieżek spacerowych w parku dworskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Odtworzenie i naprawa fragmentów ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i ścieżek spacerowych w parku dworskim2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233161-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6: Zapobieganie erozji ścieżek edukacyjnych: Na Turbaczyk, Dolina Potoku Turbacz i szlaku spacerowego, rowerowego i konnego: Koninki Hucisko - Poręba Górna poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę (szlak płatny)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapobieganie erozji ścieżek edukacyjnych: Na Turbaczyk, Dolina Potoku Turbacz i szlaku spacerowego, rowerowego i konnego: Koninki Hucisko - Poręba Górna poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę (szlak płatny)2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7: Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Potasznia - Przełęcz Borek poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Potasznia - Przełęcz Borek poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8: Zapobieganie erozji szlaku: czerwonego na odcinku Wierchy Zarębskie - Rąbaniska poprzez naprawę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapobieganie erozji szlaku: czerwonego na odcinku Wierchy Zarębskie - Rąbaniska poprzez naprawę2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9: Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na Jaworzynę Kamienicką poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapobieganie erozji szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na Jaworzynę Kamienicką poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10: Wymiana małej infrastruktury turystycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymiana małej infrastruktury turystycznej2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11: Zapobieganie erozji szlaku spacerowego Koninki Hucisko – Potasznia poprzez naprawę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapobieganie erozji szlaku spacerowego Koninki Hucisko – Potasznia poprzez naprawę2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45111200-0, 45233140-2, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12: Infrastruktura na szlakach w OO”Suhora”. Wymiana małej infrastruktury turystycznej na szlakach płatnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Infrastruktura na szlakach w OO”Suhora”. Wymiana małej infrastruktury turystycznej na szlakach płatnych2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie 13: Renowacja schronu leśnego „Ustępne” w oo Turbacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Renowacja schronu leśnego „Ustępne” w oo Turbacz2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy – podstawą rozliczeń jest wynagrodzenie ryczałtowe, a nie obmiarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI