Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DZ/30/2021 - Remont istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65
1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227657121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldzoiekanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZ/30/2021 - Remont istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff91c75-f9af-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003093/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaldziekanow.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaldziekanow.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zgodnie z treścią art. 61 ust.
1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.Zgodnie z treścią art. 63 ust 2 u.p.z.p ofertę w postepowaniu o udzielenie
zamówienia o wartości niższej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1
u.p.z.p. pod rygorem nieważności składa się:
• w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie
oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym
art. 781 ustawy Kodeks Cywilny ) tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem
świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa
określone w ustawie z dnia 5 września 2016r „ o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej
(Dz.U. z 2020r poz. 1173 ze zm.) przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu
wykonawcy.
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z
2020r. poz. 346, 568, 1517 i 2320),
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem osobistym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z
dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020r. poz 332).
Materiały nie wymagane przez Zamawiającego, tj. nie stanowiące oferty (druki i foldery reklamowe)
powinny być wyraźnie oznaczone i oddzielone od oferty oraz załączone w oddzielnym pliku
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako
administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13
RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w
szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w
pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólnika spółki w spółce jawnej lub
partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub
prokurenta wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z
KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie
Leśnym.
• obowiązki Inspektora Ochrony Danych pełni p. Piotr Parjaszewski iod@szpitaldziekanow.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy DZ/30/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/30/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejących nawierzchni utwardzonych na
terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Znak sprawy
DZ/22/2021.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a, oraz w
załączniku nr 7 Koncepcja poglądowa nawierzchni.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z terenem prac.
Kontakt do pracowników upoważnionych do wyznaczenia terminu wizji i uczestniczeniu w niej:
Dział Techniczno -Eksploatacjny: 227657 110, 110,397, email.:
dzial.techniczny@szpitaldziekanow.pl
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia
zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert (cena + termin realizacji zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zaówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej
określone warunki tj.:
1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej jako :
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności z sumą ubezpieczenia min. 250 000,00 zł
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien
posiadać każdy z Wykonawców występujących wspólnie lub wszyscy wykonawcy mogą być
ubezpieczeni w ramach jednej łącznej polisy z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna
ubezpieczenia polisy indywidualnej lub łącznej nie może być niższa od określonej w warunku
udziału w postepowaniu.
2) posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:
a) dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które zostaną
skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie nadzoru oraz kierowania
robotami budowlanymi tj.:
• minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych
i posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności budowlanej.
b) zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę w
zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości końcowej nie
mniejszej niż 300 tys. (brutto).• oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iż nie
podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7‒8
i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3a i 3b do SWZ),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacji z Krajowego Rejestru Karnego ,oświadczenie Wykonawcy o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3) oświadczenia wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ 4)
dokumenty potwierdzające iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej
tego ubezpieczenia min 250 000,00 zł.5) wykaz wykonanych prac budowlanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz osób, które zostaną skierowane przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz
zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
osobami oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ (wzór
oświadczenia stanowi zał. nr 5a do SWZ) , o których mowa:
• w art. 108 ust 1 pkt 3 u.p.z.p.,
• w art. 108 ust 1 pkt 6 u.p.z.p.,
• art. 109 ust 1 pkt 5 oraz pkt 7 – 8 u.p.z.p.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej •
w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres
umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy,• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w
postepowaniu określone w SWZ może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum,
wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz
spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy szczegółowy zakreszmian określony we wzorze umowy paragraf 13
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaldziekanow.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z terenem prac.
Kontakt do pracowników upoważnionych do wyznaczenia terminu wizji i uczestniczeniu w niej:
Dział Techniczno -Eksploatacjny: 227657 110, 397, email.:
dzial.techniczny@szpitaldziekanow.pl
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia
zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.