Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzasnysz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-04
  • Numer ogłoszenia599448-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599448-N-2018 z dnia 2018-08-04 r.

Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg: Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - Etap III
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 55067104000000, ul. ul. Gdańska  4 , 06300   Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 752-27-28, e-mail pzd@interia.pl, faks 029 752-27-28.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-przasnysz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat-przasnysz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, w języku polskim w zamkniętej kopercie oznaczonej „Dyfuzja procesów ozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego ETAP III”
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, pokój nr 10

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - ETAP III”
Numer referencyjny: SIiZP 252.1.2018.III
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach projektu „Dyfuzja procesów rozwojowych na terenie Północnego Mazowsza poprzez kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części powiatu przasnyskiego - Etap III”. Roboty polegają na budowie drogi powiatowej klasy L o nawierzchni bitumicznej na odcinku 2,39 km oraz infrastruktury technicznej tj. wykonaniu sieci elektrycznej w tym oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej oraz sieci telekomunikacyjnej i gazowej, bocznicy kolejowej na odcinku 1,03 km Planowany do budowy odcinek drogi powiatowej wraz z infrastrukturą techniczną stanowi element układu komunikacyjnego drogi powiatowej Przasnyskiej Strefy Gospodarczej Chorzele. Projektowany odcinek budowy drogi ma zapewnić przejazd pojazdów poruszających się w ruchu lokalnym obsługującym Przasnyską Strefę Gospodarczą Chorzele w okresie budowy jak też i w okresie jej użytkowania. Fragment drogi powiatowej przebiegać będzie w dużej mierze po nowym śladzie, na terenie stanowiącym grunty rolne i leśne i będzie elementem zamykającym pętlę drogową oraz kolejową. Projektowana droga powiatowa łączy się w miejscowości Chorzele z drogą krajową nr 57 (Bartoszyce – Szczytno – Przasnysz - Pułtusk) dwoma skrzyżowaniami w ulicy Grunwaldzkiej w km 117+950, 118+552, oraz pośrednio z drogą wojewódzką nr 614 Chorzele – Myszyniec trzema skrzyżowaniami w km 1+590, km 2+640, km 3+610. Ze względu na zakres i złożoność robót budowlanych zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 zamówienia 1.1. budowa drogi o nawierzchni bitumicznej Zakres obejmuje roboty budowlane branży drogowej dla zakresu 2B i 2C, polegające na: • budowie jezdni dla kategorii ruchu KR6 • budowie chodnika; • budowie ścieżki rowerowej • budowie zjazdów indywidualnych • budowie poboczy; • budowie rowów odwadniających; • zagospodarowaniu zielenią terenu przyległego; • wprowadzenie stałej organizacji ruchu; W ramach robót zostanie wykonana droga powiatowa klasy L o nawierzchni jak dla kategorii ruchu KR6 i szerokości 7,00 m. Grunt stabilizowany cementem o grubości warstwy 15 cm, 25 cm podbudowa warstwa z kruszyw 0/31,5mm, 16 cm warstwa podbudowy zasadniczej z AC WMS22 PMB 25/55-60, 4 cm warstwa wiążąca z AC WMS16 PMB 25/55-60 i 4 cm warstwa ścieralna z AC11S PMB 45/80-55. Wykonane zostaną chodni o szerokości 2,0, ścieżka rowerowa o szerokości 2,0m i zjazdy indywidualne o szerokości 4 ,0m z betonowej kostki brukowej „8cm”. Wykonane zostaną 1,5 m pobocza żwirowe, odwodnienie jezdni za pomocą rowów przydrożnych oraz zamontowane oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Dno rowu oraz skarpy zostaną obsiane trawą. 1.2. budowa infrastruktury technicznej Zakres obejmuje roboty budowlane branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla zakresu 2B i 2C, polegające na budowie sieci: 1) sanitarnej – kanalizacja deszczowa • budowa przykanalików do wpustów deszczowych • montaż przepustów żelbetowych 2) sanitarnej- kanalizacja sanitarna: • budowie kanału sanitarnego; • montażu studni rewizyjnych; • montaż przepompowni ścieków sanitarnych 3) sanitarnej – sieć wodociagowa • budowie wodociągu; • budowie odejść do hydrantów; 4) elektrycznej • budowa sieci niskiego napięcia do zasilenia oświetlenia ulicznego oraz pompowni • budowie sieci średniego napięcia dla zasilenia kontenerowych stacji transformatorowych 5) telekomunikacyjnej • budowie sieci teletechnicznej; • budowa kanalizacji teletechnicznej doziemnej • budowa studni kablowych • montaż kabli teletechnicznych miedzianych i światłowodowych Część 2 zamówienia – budowa bocznicy kolejowej Zakres obejmuje roboty budowlane branży kolejowej dla zakresu 2B, polegające na: • wbudowanie warstwy ochronnej ( filtracyjnej) • budowa systemu rowów bocznych • montaż nowej nawierzchni torowej W ramach robót zostanie wykonana co najmniej 25 cm podsypka z kruszywa łamanego ze skał magmowych kl I gat. 1 o frakcji 31,5/50 mm. Podtorze gruntowe ze spadkiem 4% w kierunki rowu odwadniającego. Warstwa ochronna z niesorku kamiennego o frakcji 0/31,5 mm. Zamontowane zostaną szyny typu 49E1 na podkładach PS-83. Wykonany zostanie rów odwadniający boczny. − wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, − Wykonawca dostarczy Inwestorowi Zastępczemu wszelkie dokumenty, dotyczące Projektu, niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (między innymi: dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, atesty oraz niezbędne protokoły badań i sprawdzeń itp.). Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary i STWIOR (jest decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji, decyzja pozwolenie wodnoprawne, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, opinia geotechniczna) w załączeniu do niniejszej SIWZ – (opisy rysunki, STWiOR oraz przedmiary, które są integralną częścią SIWZ stanowią załącznik nr 4

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45314000-1
45310000-3
45233140-2
45332000-3
45330000-9
45234116-2
45234000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że: Dla części 1 zamówienia: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum: a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi klasy co najmniej L której wartość wynosiła minimum 2 000 000 zł. brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto) b) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie sieci sanitarnej (m.in. kanalizacja deszczowa, sanitarna lub wodociąg) której wartość wynosiła minimum 500 000 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) c) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego da co najmniej 20 punktów świetlnych. Dla części 2 zamówienia: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie obiektów kolejowych (m.in. linie kolejowe, bocznice kolejowe) której wartość wynosiła minimum 300 000 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą n/w uprawnienia i doświadczenie Część 1 a) Minimum 1 osobą - Kierownik Budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń b) Minimum 1 osoba - Kierownik robót sanitarnych - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych bez ograniczeń c) Minimum 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych– posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d) Minimum 1 osoba - Kierownik robót teletechnicznych - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń Część 2 a) Minimum 1 osobą - Kierownik Budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń b) Minimum 1 osoba - Kierownik robót kolejowych - posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej kolejowej w co najmniej ograniczonym zakresie w zakresie kolejowych obiektów budowlanych, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do obiektów budowlanych, takich jak: stacje, linie kolejowe, bocznice kolejowe i inne budowle Wszystkie wyżej wymienione osoby (pkt, 1.3.2 dla części 1 i 2), muszą mieć minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych – wzór zał. 7 do SIWZ ( na wezwanie Zamawiającego zgodnie z ust.7) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem na temat posiadanych przez nich uprawnień – zał. nr 6 i 6Ado SIWZ ( na wezwanie Zamawiającego zgodnie z ust.7)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta winna zawierać: 1. Formularz ofertowy, sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załączniki nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ponad to: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1 – 80 000,00 (osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Część 2 – 15 000,00 (piętnaście tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 10,00
doświadczenie zawodowe 15,00
skrócenie terminu realizacji 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty lub nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy a) bez podawania przyczyny do roku od dnia podpisania umowy b) po upływie roku od dnia podpisania umowy z przyczyn niezależnych od Stron 1.4 zmianę podwykonawcy wobec części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierzał powierzyć podwykonawcy, i wykazał to w ofercie, i jeżeli w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. (W sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca - lub wykonawca samodzielnie - spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przy czym, obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego spoczywać będzie na wykonawcy) 1.5 zmianę osób - kierownika budowy lub kierowników poszczególnych branż przedstawionych w ofercie przetargowej, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę osób w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji, itp.. 1.6 zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego po wcześniejszej akceptacji Kierownika Zamawiającego. 1.7 zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1.7.1 o charakterze niezależnym od Stron 1.7.2 którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy 1.7.3 którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności 1.7.4 której nie można przypisać drugiej Stronie 1.8 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 1.9 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy 1.10 jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 niezależnie od ich wartości – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. W przypadku, gdy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 X 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy ulegnie obowiązkowo odpowiedniej zmianie jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotowego zamówienia. 5. Zmiany o których mowa w ust. 4 regulują szczegółowe zasady postępowania: 1) w odniesieniu do wysokości minimalnej stawki godzinowej: a) zmiana następuje na pisemny wniosek Wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia, b) zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów, c) w celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: • informację o ilości osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie stawki godzinowej wraz ze wskazaniem ilości roboczogodzin, według list płac ze wszystkich miesięcy trwania umowy poprzedzających zmianę przepisów i miesiąca następującego po zmianie przepisów, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych pracowników przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu. Ze względu na fakt, że ustawa o minimalnym wynagrodzeniu posługuje się pojęciem brutto Wykonawca ma obowiązek wskazać wartości faktyczne naliczonego pracownikom wynagrodzenia brutto, nie zaś wynagrodzenia zasadniczego, d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego pisemny wniosek w terminie 3 dni roboczych. e) Podstawą do ustalenia różnicy w zmianie wynagrodzenia będzie porównanie wynagrodzenia wyliczonego ze średniej ilości roboczogodzin na podstawie listy płac z miesięcy trwania umowy poprzedzających zmianę przepisów z wynagrodzeniem według ilości roboczogodzin podanych w liście płac z miesiąca następującego po zmianie przepisów. (treść SIWZ, to także jest treść za łączników. 2) W odniesieniu do zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne a) zmiana następuje na pisemny wniosek Wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia, b) zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów, c) w celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości osób, które realizują umowę dla Zamawiającego, rodzaju zawartych przez nie wszystkich umów z Wykonawcą wraz ze wskazaniem wymiaru etatu (jeżeli są to osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę) oraz wartość brutto łącznych zawartych z Wykonawcą umów (jeżeli są to umowy zlecenia lub o dzieło) z miesiąca poprzedzającego zmianę i miesiąca następującego po zmianie, wraz w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych pracowników przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu. d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego pisemny wniosek w terminie 3 dni roboczych. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5 – jeśli Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian umowy złoży pisemny wniosek, a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. 7. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 5, mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron Umowy. 8. W przypadku zmiany osób o których mowa w ust.1 ppkt 1.5. nowa osobę powołaną do pełnienia w/w obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 9. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób o których mowa w ust.1 ppkt 1.5. niniejszego paragrafu, jeżeli uzna że nie wypełnia należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: budowa drogi o nawierzchni bitumicznej i budowa infrastruktury technicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Część 1 zamówienia - budowa drogi o nawierzchni bitumicznej i budowa infrastruktury technicznej 1.2. budowa drogi o nawierzchni bitumicznej Zakres obejmuje roboty budowlane branży drogowej dla zakresu 2B i 2C, polegające na: • budowie jezdni dla kategorii ruchu KR6 • budowie chodnika; • budowie ścieżki rowerowej • budowie zjazdów indywidualnych • budowie poboczy; • budowie rowów odwadniających; • zagospodarowaniu zielenią terenu przyległego; • wprowadzenie stałej organizacji ruchu; W ramach robót zostanie wykonana droga powiatowa klasy L o nawierzchni jak dla kategorii ruchu KR6 i szerokości 7,00 m. Grunt stabilizowany cementem o grubości warstwy 15 cm, 25 cm podbudowa warstwa z kruszyw 0/31,5mm, 16 cm warstwa podbudowy zasadniczej z AC WMS22 PMB 25/55-60, 4 cm warstwa wiążąca z AC WMS16 PMB 25/55-60 i 4 cm warstwa ścieralna z AC11S PMB 45/80-55. Wykonane zostaną chodni o szerokości 2,0, ścieżka rowerowa o szerokości 2,0m i zjazdy indywidualne o szerokości 4 ,0m z betonowej kostki brukowej „8cm”. Wykonane zostaną 1,5 m pobocza żwirowe, odwodnienie jezdni za pomocą rowów przydrożnych oraz zamontowane oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Dno rowu oraz skarpy zostaną obsiane trawą. 1.3. budowa infrastruktury technicznej Zakres obejmuje roboty budowlane branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla zakresu 2B i 2C, polegające na budowie sieci: 1) sanitarnej – kanalizacja deszczowa • budowa przykanalików do wpustów deszczowych • montaż przepustów żelbetowych 2) sanitarnej- kanalizacja sanitarna: • budowie kanału sanitarnego; • montażu studni rewizyjnych; • montaż przepompowni ścieków sanitarnych 3) sanitarnej – sieć wodociagowa • budowie wodociągu; • budowie odejść do hydrantów; 4) elektrycznej • budowa sieci niskiego napięcia do zasilenia oświetlenia ulicznego oraz pompowni • budowie sieci średniego napięcia dla zasilenia kontenerowych stacji transformatorowych 5) telekomunikacyjnej • budowie sieci teletechnicznej; • budowa kanalizacji teletechnicznej doziemnej • budowa studni kablowych • montaż kabli teletechnicznych miedzianych i światłowodowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45314000-1, 45310000-3, 45233140-2, 45332000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 10,00
doswiadczenie zawodowe 15,00
skrócenie terminu realizacji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: budowa bocznicy kolejowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje roboty budowlane branży kolejowej dla zakresu 2B, polegające na: • wbudowanie warstwy ochronnej ( filtracyjnej) • budowa systemu rowów bocznych • montaż nowej nawierzchni torowej W ramach robót zostanie wykonana co najmniej 25 cm podsypka z kruszywa łamanego ze skał magmowych kl I gat. 1 o frakcji 31,5/50 mm. Podtorze gruntowe ze spadkiem 4% w kierunki rowu odwadniającego. Warstwa ochronna z niesorku kamiennego o frakcji 0/31,5 mm. Zamontowane zostaną szyny typu 49E1 na podkładach PS-83. Wykonany zostanie rów odwadniający boczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45234116-2, 45234000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 10,00
doświadczenie zawodowe 15,00
skrócenie terminu realizacji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI