Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną – zadanie nr 55029
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyWojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-09
  • Numer ogłoszenia516649-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 516649-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu: Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną – zadanie nr 55029
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63015300300000, ul. ul. Kościuszki  , 60967   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 573 323, e-mail kszp@wzipoznan.pl, faks 061 8572727, 8572489.
Adres strony internetowej (URL): www.wzipoznan.mil.wp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Budżetowa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem oraz osobiście
Adres:
Wojskowym Zarządzie Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa 129), budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną – zadanie nr 55029
Numer referencyjny: 9/WZI/18/WB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Zadanie nr 55029 Ruchocinek – „Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną, obejmuje między innymi: OPIS BUDYNKU Budynek nr 1 w kompleksie wojskowym 4577 Ruchocinek jest obiektem nadziemnym, zagłębionym i przeznaczonym do zapewnienia właściwej pracy i eksploatacji sprzętu radiolokacyjnego oraz zapewnienia właściwych warunków socjalno-bytowych dla żołnierzy pełniących całodobowe dyżury bojowe. Przebudowywany budynek jest jednokondygnacyjny, przykryty warstwą humusu. Wymiary budynku w części nadziemnej będą wynosić: 13,20m x 29,47m, a wysokość całkowita 4,25m. Projektowane są 2 wejścia do budynku, jedno istniejące i jedno w miejscu zamurowanych drzwi garażowych. Układ konstrukcyjny Fundamenty - ławy fundamentowe, żelbetowe. Ściany nośne - ściany w części głównej żelbetowe monolityczne, wykończenie wewnętrzne - tynk cementowo-wapienny. Na zewnątrz ściany obsypane humusem. W części garażowej budynku ściany monolityczne żelbetowe prefabrykowane. Stropy - strop nad częścią główną monolityczny żelbetowy. Strop nad częścią garażową w postaci prefabrykowanych belek żelbetowych o wymiarach 20x30cm ułożonych obok siebie. istniejące projektowane ilość kondygnacji: 1 1 powierzchnia zabudowy budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia całkowita budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia użytkowa budynku: 332,20 m2 298,71 m2 kubatura budynku: 1723,29 m3 1723,29 m3 wysokość budynku: 4,25 m 4,25 m ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE: Zadanie polega na wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku nr 1 w kompleksie wojskowym k-4577 w Ruchocinku na funkcję techniczno-biurową wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne, rozbudową sieci wodociągowej, budową zbiornika przeciwpożarowego wraz z placem manewrowym, budową kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu za pomocą urządzeń, rozbudową sieci elektroenergetyczniej niskiego napięcia oraz budową czterech płaszczyzn betonowych pod sprzęt. W ZAKRESIE ROBÓT PRZYGOTOWAWCZYCH wynajem kontenerów zabezpieczających dyżury bojowe Użytkownika obiektu na czas trwania inwestycji, w liczbie: kontenery socjalne (socjalno-biurowe) klimatyzowane z kontrolą dostępu na około 30 osób – 6 szt., w tym 1 dostosowany do przetwarzania informacji niejawnych – dostosowany do systemu DUNAJ; kontener socjalny (socjalno-biurowy) klimatyzowany z kontrolą dostępu – dla ochrony obiektu – na 6 osób – 1 szt.; kontener sanitarny – 1 szt. W ZAKRESIE PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NR 1: prace rozbiórkowe i wyburzeniowe konieczne do przeprowadzenia prac wraz z wykonaniem zabezpieczeń, m.in.: demontaż drzwi, demontaż istniejących bram garażowych, wyburzenie części ścian wewnętrznych, wykonanie otworów w ścianach nośnych, demontaż kanałów kablowych i wentylacyjnych; przebudowa układu funkcjonalnego budynku wraz z remontem wszystkich pomieszczeń, w tym dostosowanie pomieszczenia sali bojowej dla potrzeb systemu DUNAJ do poziomu NATO SECRET, wykonanie kancelarii tajnej, kancelarii kryptograficznej, pomieszczenia SUFO, wykonanie pełnych węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego; zamurowanie otworów po zdemontowanych bramach garażowych; wymiana stolarki drzwiowej, okładzin podłogowych (w tym podniesienie poziomu posadzki w części pomieszczeń) i ściennych, wykonanie sufitów podwieszanych; zdjęcie warstwy humusu; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i stropu budynku; wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropu budynku (wraz z wymianą warstwy humusu, którą przykryty jest budynek); ponowne pokrycie budynku warstwą humusu; wykonanie wewnętrznych instalacji: instalacji wentylacji mechanicznej w całym obiekcie z dostosowaniem do funkcji hermetyzacji budynku; wykonanie wentylacji mechanicznej z funkcją filtrowentylacji; wykonanie instalacji grzewczo-chłodzącej – w całym obiekcie; wykonanie instalacji gaszenia gazem – w 6 pomieszczeniach; wykonanie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji likwidacji skażeń; wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i oświetleniowych (zasilanie, rozdział energii, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd i siły, ochrona przepięciowa, ochrona od porażeń prądem elektrycznych, instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna, instalacja napięcia gwarantowanego); wykonanie systemu instalacji i sygnalizacji pożaru (SSP), telefoniczno-komputerową, instalacja nagłośnienia, instalacje ochrony zgodnie projektem tych instalacji, które są ujęte w dokumentacji niejawnej; budowa konstrukcji wsporczych dla urządzeń klimatyzacji; dostawa i montaż pierwszego wyposażenia; W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU: wykonanie przebudowy placów po stronie północnej i południowej budynku wraz z naprawą żelbetowych murków oporowych i schodów terenowych; budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne; rozbudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej, wraz z budową zbiornika przeciwpożarowego z placem manewrowym i placem pomocniczym przy zbiorniku pożarowym; budowa kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu; demontaż istniejących i ułożenie nowych sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia; montaż nowego oświetlenia zewnętrznego, regulacja pracy układu SZR w stacji transformatorowej, demontaż starego i budowa nowego układu pomiarowego, budowa baterii dławików do kompensacji mocy biernej pojemnościowej, wymiana przekładników prądowych w rozdzielni głównej; budowa czterech płaszczyzn pod sprzęt radiolokacyjny; PIERWSZE WYPOSAŻENIE: wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedstawi dokumentację techniczno-ruchową i przeszkoli osoby wyznaczone przez Użytkownika do obsługi. II. Na realizację robót budowlanych zadania 55065 ,,Modernizacja ogrodzenia wraz z obwodnicą oświetleniową kompleksu technicznego 3 brt Ruchocinek”. Według protokołu konieczności nr 42/2016. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Wykonanie parkingu dla samochodów osobowych o powierzchni 1200 m2 z płyt typu Yomb uzyskanych od Zamawiającego; Wykonanie oświetlenia bramy wjazdowej; III. Na realizację robót budowlanych zadania 55064 „Budowa płaszczyzny betonowej do posadowienia przystawki antenowej RA-8 3 brt Ruchocinek”. Według protokołu konieczności nr 14/2016. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Wykonanie wzmocnienia placu manewrowego poprzez ułożenie płyt typu Yomb uzyskanych od Zamawiającego na powierzchni 200 m2. Montaż instalacji odgromowej nowo wybudowanej wiaty za pomocą pilonów wbitych w grunt przy każdym narożniku wiaty. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: Opracowania planu rozmieszczenia urządzeń ppoż. oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych. Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Prowadzenia obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonanie schematów liniowych pomieszczeń oraz obliczeń powierzchni podatkowej zgodnie z ustawą o podatkach i opłatach lokalnych. Wykonania pomiarów kontrolnych instalacji. Przygotowania i wystawienia dowodów urządzeń zamontowanych na obiekcie. Przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. Przygotowania dokumentów i zgłoszenia urządzeń do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny. Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej w oparciu o dostarczony projekt budowlany i wykonawczy. Wykonania Ekspertyzy termograficznej izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych budynku. Wykonanie Świadectwa charakterystyki energetycznej. Oznakowania pomieszczeń wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi i odbojniki. Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie Upoważnienia przedłożonego przez Zamawiającego. Wykonania i zamontowania przy wejściu głównym do obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru tablicę informacyjną o wymiarach 80 x 60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej (gr. 3 mm) lub granitu (gr. 2 – 3 cm). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz inwentaryzacji schematycznej (szkiców liniowych) powstałych obiektów wraz z dokumentacją powykonawczą budowy, wykonanej zgodnie z załącznikiem nr 1. Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić cały obiekt do należytego porządku. Wszystkie materiału z rozbiórki podlegać będą komisyjnej weryfikacji i rozliczeniu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi i ochrony środowiska. Roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 5/Z/17 IR-V.7840.3.135.2016.4 z dnia 25.01.2017 r. oraz w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową. Na etapie składania oferty będzie możliwe przeprowadzenie wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace wymagane do realizacji zadania zgodnie z powyższym opisem, dokumentacją projektową i przedmiarami robót. Rozliczenie robót – ryczałtowe. Wszystkie roboty budowlane/branżowe należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Zał. nr 1 – zalecenia do wykonywania prac geodezyjnych na terenach zamkniętych, asortyment: geodezyjna inwentaryzacja obiektów. UWAGA Zakres prac wymieniony w Protokołach konieczności nr 42/2016 i 14/2016 należy wykonać i fakturować do dnia 15.10.2018 roku.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4579260,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli spełni wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”, w tym: - zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. - posiada Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia. Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „POUFNE” i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny na etapie składania wniosków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł każdy. W przypadku składania wniosku przez konsorcjum, warunek doświadczenia nie podlega zsumowaniu. Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją dwóch wymaganych robut. Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony: - jeżeli Wykonawcy w celu jego wykazania będą sumować swoje pojedyncze doświadczenie (jedna usługa), - albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót), polega na zasobach innego podmiotu (Wykonawca – jedna robota, podmiot trzeci – jedna robota). W sytuacji gdy Wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót.  dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowalne. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa tj: a) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierownik budowy), b) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (kierownik robót teleinformatycznych), c) osobą do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych), d) osoba z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych), e) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (kierownik robót drogowych) Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania wniosków oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego. a także osobami:  z uprawnieniami do montażu systemów alarmowych i kontroli dostępu, z zaświadczeniem komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem montażu tych systemów dla klas SA4 (osoby wykonujące montaż SSWiN),  z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „POUFNE” oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. (geodeta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum „ZASTRZEŻONE” lub upoważninie KJO do klauzuli „Z”, zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, akredytowany system teleinformatyczny o klauzuli minimum „Z” do obsługi geodezyjnej, administratora systemu i inspektora BTI )  posiada akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”.  posiada obsługę kancelaryjną dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych we wniosku dokumentów i oświadczeń. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą: spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a. w przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b. oryginał pełnomocnictwa będzie załączony do wniosku i zawierać będzie w szczególności wskazanie: postępowania, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c. dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców. d. każdy z wykonawców składających wspólny wniosek musi wskazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. W tym celu wszyscy wykonawcy składający wspólny wniosek składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do Ogłoszenia), a oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do Ogłoszenia) dla wszystkich wykonawców składających wniosek podpisuje pełnomocnik. e. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Poleganie za zasobach podmiotów trzecich 1) Zgodnie z art. 22a ust 1- 6 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 7 do Ogłoszenia) b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust 5 pkt.1, 2 i 4 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdziale VII przedkłada dokumenty wymienione w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
5. Kryteria selekcji oraz liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. a) Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 10 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia.  Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie wykonania inwestycji, w ramach których realizowane były roboty w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł Wartość każdej z inwestycji nie może być mniejsza niż 4 mln brutto. Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) robotę budowlaną w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt. b) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Do wniosku każdy Wykonawca musi dołączyć: a) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia  wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji.  Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c – załącznik nr 4 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych – załącznik nr 10;  kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia b) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia,  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) ponadto:  Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym – załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę),  Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu – załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),  pełnomocnictwo: • dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, • w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do wniosku każdy Wykonawca musi dołączyć: a) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia  wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji.  Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c – załącznik nr 4 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych – załącznik nr 10;  kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia b) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia,  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) ponadto:  Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym – załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę),  Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu – załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),  pełnomocnictwo: • dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, • w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania niniejszej roboty budowlanej zgodnie z § 16 umowy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   10
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie wykonania inwestycji, w ramach których realizowane były roboty w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł Wartość każdej z inwestycji nie może być mniejsza niż 4 mln brutto. Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) robotę budowlaną w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt. b) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 10,00
termin realizacji robót 20,00
Doświadczenie nabyte w okresie ostatnich pięciu lat 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont sufitów w budynkach WSZ w Lesznie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont sufitów w budynkach WSZ w Lesznie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg wewnętrznych DWT-1, DWT-2, DWT-13 i DWT-14 w Torkach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI