IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:a) 700,00 zł dot. części nr I,b) 600,00 zł dot. części nr II,c) 200,00 zł dot. części nr III,d) 700,00 zł dot. części nr IV,e) 150,00 zł dot. części nr V,f) 600,00 zł dot. części nr VI,g) 100,00 zł dot. części nr VII,h) 500,00 zł dot. części nr VIII,i) 300,00 zł dot. części nr IX,j) 700,00 zł dot. części nr X,k) 100,00 zł dot. części nr XI,l) 500,00 zł dot. części nr XII,m) 100,00 zł dot. części nr XIII,n) 700,00 zł dot. części nr XIV,o) 600,00 zł dot. części nr XV,p) 200,00 zł dot. części nr XVI,q) 500,00 zł dot. części nr XVII,r) 200,00 zł dot. części nr XVIII,- przed upływem terminu składania ofert.8.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych,c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,d) gwarancjach bankowych,e) gwarancjach ubezpieczeniowych,f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 8.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu:„Dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie"oraz doposażenie placówek oświatowych w sprzęt IT – instalacje elektryczne i teletechniczne w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie"Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne” II dot. części nr ….8.4. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 28.08.2020 r. o godz. 900.8.5. W pozostałych formach wadium (pkt 8.2 b – f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.8.6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 8.2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwsze żądanie”)..
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17.1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m, n, o, ó, p do niniejszej specyfikacji.17.2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m, n, o, ó, p do specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-28, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
21. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Podegrodzie z siedzibą w Urzędzie Gminy, adres 33-386 Podegrodzie 248, tel. 18 445-90-33, e-mail: gmina@podegrodzie.pl , strona internetowa: www.podegrodzie.pl BIP: www.bip.podegrodzie.pl, inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Podegrodzie dostępny pod adresem e-mail: iodo@podegrodzie.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie"oraz doposażenie placówek oświatowych w sprzęt IT – instalacje elektryczne i teletechniczne w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie"Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne” II prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: Szkoła Podstawowa im. Jan Sobieskiego w Brzeznej, Brzezna 447, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) instalowanie infrastruktury okablowania,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.1-8.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej – Litaczu, Brzezna – Litacz 255, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.1-9.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej – Litaczu, Brzezna – Litacz 255, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9.4-9.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV: Szkoła Podstawowa w Długołęce – Świerkli, Długołęka-Świerkla 64, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sal komputerowych:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10.1-10.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V: Szkoła Podstawowa w Długołęce – Świerkli, Długołęka-Świerkla 64, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty odtworzeniowe,cc) wykonanie wentylacji,dd) demontaż instalacji wodociągowej,ee) montaż instalacji wodociągowych,ff) demontaż instalacji kanalizacyjnej,gg) montaż instalacji kanalizacyjnej,hh) roboty budowlane towarzyszące instal. wod-kan.,ii) demontaż instalacji elektrycznych,jj) montaż instalacji elektrycznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10.4-10.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45233250-6, 45332300-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI: Szkoła Podstawowa im. Płka Narzyza Wiatra w Gostwicy, Gostwica 27, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11.1-11.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII: Szkoła Podstawowa im. Płka Narzyza Wiatra w Gostwicy, Gostwica 27, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11.4-11.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII: Szkoła Podstawowa w Mokrej Wsi, Mokra Wieś 141, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12.1-12.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część IX: Szkoła Podstawowa w Mokrej Wsi, Mokra Wieś 141, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych:aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej,ee) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12.4-12.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część X: Szkoła Podstawowa im. Mieczysława Wieczorka w Olszanie, Olszana 127, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13.1-13.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część XI: Szkoła Podstawowa im. Mieczysława Wieczorka w Olszanie, Olszana 127, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13.4-13.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część XII: Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Olszance, Olszanka 24, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14.1-14.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część XIII: Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Olszance, Olszanka 24, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14.4-14.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część XIV: Szkoła Podstawowa im. Bł. Ojca Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu, Podegrodzie 6, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15.1-15.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część XV: Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Rogach, Rogi 53, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16.1-16.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część XVI: Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Rogach, Rogi 53, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych (toalety):aa) roboty rozbiórkowe,bb) roboty remontowo – budowlane,cc) roboty instalacji wodociągowej,dd) roboty instalacji kanalizacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16.4-16.5, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część XVII: Szkoła Podstawowa w Stadłach, Stadła 30, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) remont sali komputerowej:aa) roboty malarskie,bb) dostawa i montaż rolet,cc) prace przygotowawcze, uzupełniające i porządkowe,b) wykonanie instalacji niskoprądowej – logicznej w sali komputerowej:aa) wykonanie instalacji elektrycznej,bb) wykonanie instalacji oświetleniowej,cc) wykonanie instalacji teletechnicznej,dd) instalacja klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17.1-17.3, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część XVIII: Szkoła Podstawowa w Stadłach, Stadła 30, 33-386 Podegrodzie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) dostosowanie placówki oświatowej do potrzeb dzieci niepełnosprawnych:aa) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17.4, 18.1-18.2, 19.1-19.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45214100-1, 45214200-2, 45453000-7, 45311200-2, 45315600-4, 45111300-1, 45332000-3, 45332300-6, 45233250-6, 45315600-4, 45314300-4, 45331220-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a) Cena - w złotych |
60,00 |
b) Termin płatności faktur – w dniach |
20,00 |
c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 42 dni kalendarzowe tj. do 6 tygodni dot. części nr I-XVIII.