„Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych na podstawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych na podstawie decyzji Państwowej Straży Pożarnej I etap” – II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBranice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-09-06
  • ZamawiającyRegionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00467400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych na podstawie decyzji Państwowej Straży Pożarnej I etap” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS Branice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531645674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Branice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ropsbranice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropsbranice.biuletyn.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych na podstawie decyzji Państwowej Straży Pożarnej I etap” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a632a33a-882c-477a-92e7-439b4802084f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234130/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych na podstawie decyzji Państwowej Straży Pożarnej I etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a632a33a-882c-477a-92e7-439b4802084f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a632a33a-882c-477a-92e7-439b4802084f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 7/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19 do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowienia Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Opolu I etap.
4.2. Realizowane zadanie inwestycyjne obejmuje:
4.2.1. Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego,
4.2.2. Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji hydrantowej,
4.2.3. Wykonanie drogi przeciwpożarowej z placem manewrowym,
4.2.4. Wykonanie dwóch stacji hydroforowych z adaptacją pomieszczenia w piwnicy na hydrofornię,
4.3. Przedmiot obejmuje w szczególności następujące elementy:
4.3.1.1. Wykonanie drogi przeciwpożarowej z placem manewrowym.
4.3.1.2. Roboty ziemne sieci hydrantowej.
4.3.1.3. Odwodnienie hydroforni.
4.3.1.4. Posadzka hydroforni.
4.3.1.5. Wykonanie zewnętrznej sieci hydrantowej.
4.3.1.6. Zakup, dostawa i montaż zestawu podnoszenia ciśnienia dla zewnętrznej instalacji hydrantowej.
4.3.1.7. Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej z zestawem podnoszenia ciśnienia.
4.3.1.8. Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
4.4. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia Załącznik 1 do SWZ
4.4.1. ogólny opis przedmiotu zamówienia,
4.4.2. projekty budowlane,
4.4.3. projekty wykonawcze,
4.4.4. przedmiary robót,
4.4.5. ekspertyza,
4.4.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zwana dalej „STWIORB”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek doświadczenia polegający na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej umowy dotyczącej robót budowlanych o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto,
W zakresie kwalifikacji zawodowych Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
kierownika budowy,
kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych,
kierownik a robót sanitarnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis KRS lub informacja z CEiDG.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zaświadczenie o wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej umowy dotyczącej robót budowlanych o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto, Przez wartość robót budowlanych rozumie się wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę Robót Budowlanych od inwestora z tytułu ich wykonania.
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie kwalifikacji zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający prawo do wykonywania zawodu. Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający prawo wykonywania zawodu. Kierownikiem robót sanitarnych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. kierowników, w przypadku gdy wskazana na określone stanowisko osoba posiada stosowne, wymagane przez zamawiającego kwalifikacje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz oferowanych materiałów zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty produktu, DTR lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt posiada wszystkie minimalne wymagane parametry.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer : 70 1010 1401 0006 0613 9120 0000. , z dopiskiem na przelewie „Wadium do postępowania na dostosowanie obiektu do przepisów ppoż. I etap - II postępowanie”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny
wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2.1. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia wymaganych zdolności przez wykonawców wspólnie biegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z wykonawców, który w ramach przyjętego podziału zadań, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ wyznaczony zostanie do realizowania zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania tych zdolności.
W odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2.2. SWZ Zamawiający dopuszcza łączenie wymaganych zdolności w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunki.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian został opisany w projekcie umowy - zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a632a33a-882c-477a-92e7-439b4802084f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych w pawilonie handlowym - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. Pawilon handlowy w Brzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI