Dostosowanie obiektów SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu do przepisów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie obiektów SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa dot. wydzielenia stref ewakuacji oraz wymiany drzwi na przeciwpożarowe w budynku B na parterze i kondyg. 1-9
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053778
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektów SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa dot. wydzielenia stref ewakuacji oraz wymiany drzwi na przeciwpożarowe w budynku B na parterze i kondyg. 1-9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943544620

1.5.8.) Numer faksu: 943544621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mswia.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie obiektów SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa dot. wydzielenia stref ewakuacji oraz wymiany drzwi na przeciwpożarowe w budynku B na parterze i kondyg. 1-9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6351569-b3d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl https://mswia.kolobrzeg.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)wymagania techniczne i organizacyjne odnośnie do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji użytkownika na platformazakupowa.pl, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej – ePUAP.2) wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl, określone w instrukcji użytkownika,3) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1020525,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie stref ewakuacji wraz z wymianą drzwi na przeciwpożarowe w terminie do 30 listopada 2021 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu, ocena ofert dokonana zostanie na podstawie następujących kryteriów:1) cena – 60, przy czym dla kryterium „cena” ilość punktów będzie obliczona według wzoru: Wartość oferty o najniższej cenieKc = ---------------------------------------------- x 60 pktWartość badanej oferty Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 60 punktów.2) okres gwarancji – 40, przy czym dla kryterium „okres gwarancji” (minimalny okres gwarancji to 24 miesiące, a maksymalny 60 miesięcy) ilość punktów będzie obliczana według wzoru:Okres gwarancji oferty badanejKg = ---------------------------------------------- x 40 pktNajdłuższy okres gwarancji (spośród złożonych ofert)1.1.3) Kc – liczba punktów w kryterium „cena”,1.1.4) Kg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,1.1.5) L – Kc + Kg – liczba punktów badanej oferty,1.1.6) okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące,1.1.7) za okres gwarancji równy 60 miesiącom zostanie przyznana maksymalna ilość punktów, tj. 40.1.1.8) wykonawca w ofercie podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,d) zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Rozdział VI: Podstawy wykluczenia z postępowaniaW postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ IX: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych - oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia1. Dokumenty składane wraz z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18.000 złotych (osiemnaście tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) w pieniądzu,2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 roku poz. 299 t.j.),

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

takie same jak wobec wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający w treści ogłoszenia o zamówieniu lub w SWZ dopuszcza zmiany umowy wymienione w § 14 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI