Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOdolanów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO ODOLANÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400350
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Uciechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001228283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Uciechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomoc@szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spuciechow.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Raczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367993577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 80

1.5.2.) Miejscowość: Raczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.raczyce@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp.raczyce.szkolnastrona.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001228314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 69

1.5.2.) Miejscowość: Tarchały Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sptarchaly@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

podział obowiązków, powierzenie Gminie i Miastu Odolanów przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51bb16ff-3978-43ae-981f-880ab9f9beea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający
określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows
7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem
Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami
przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie
terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania
decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto
Odolanów, Rynek 11 , 63-430 Odolanów.
Tel.: 62 733-15-81, e-mail: sekretariat@odolanow.pl
Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i
związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem
osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w
treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych
osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,
przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego
zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w
toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od
administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych
podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego
prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie
udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich ul. Szkolna 69 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:

Zadanie nr 1.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu wg projektu architektoniczno - budowlanego.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się w szczególności:

1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji piwnic, parteru, piętra 1 i poddasza.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonych w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Na poziomie parteru planuje się likwidację przeszklonej ściany z drzwiami i projektuje się w tym miejscu ścianę przeszkloną (doświetla) o klasie REI 60 odporności ogniowej wraz z drzwiami przeszklonymi o klasie EIS 30 odporności ogniowej wyposażonymi w elektrotrzymacze. Projektowane drzwi przeszklone szkłem bezpiecznym P4.
Zestawy szklane w drzwiach oraz doświetlach powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.
UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.
Na poziomie parteru, istniejące między klatką schodową K1 a gabinetem dyrektora przeszklenie planuje się zdemontować i zamontować drzwi przeszklone w klasie EIS 30 odporności ogniowej, stanowiące dostęp do istniejącej gabloty.

2. Wymiana stolarki drzwiowej.
W obrębie klatki schodowej oraz na poziomie poddasza planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wyposażone w elektrotrzymacze oraz drzwi o klasie EI 60 (drzwi do pomieszczenia nr 2.05). Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut piwnic), nr 3 (Rzut parteru), nr 4 (Rzut piętra) i nr 5 (Rzut poddasza).

Na poziomie piwnic pomiędzy kuchnią, zmywalnią i magazynem a pomieszczeniem pomocniczym planuje się likwidację drzwi przesuwnych i projektuje się nowe drzwi rozwierane, płytowe o wymiarach w świetle 80x200 cm.

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową.
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.
Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian. Istniejące ściany komunikacji od strony klatki schodowej planuje się w całości malować farbą emulsyjną celem ujednolicenia kolorystki.

4. Obudowa drewnianych słupów i podciągów.
Zlokalizowane na poddaszu słupy i podciągi drewniane planuje się obudować do klasy EI 60 odporności ogniowej. Obudowa słupów i podciągów drewnianych standardowymi płytami GKB 12,5 mm.

Zadanie nr 1.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.
Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
-montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 1.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z przedstawionym projektem.

Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmują:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa w Raczycach ul. Odolanowska 80 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
Zadanie nr 2.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się:
1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez zamurowanie otworów w ścianach, wymurowanie ścian działowych o klasie odporności ogniowej REI 60 z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejących ścian) na zaprawie cienkowarstwowej, montaż witryn przeszklonych (ściany przeszklone - doświetla w klasie REI 60 odporności ogniowej) oraz montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Na poziomie piętra istniejące kraty należy zdemontować a otwory zamurować.
UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.

2. Wymiana ślusarki drzwiowej.
W obrębie klatki schodowej planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wykonane w konstrukcji aluminiowej, przeszklone szkłem bezpiecznym P4. Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut parteru) i nr 3 (Rzut piętra). Przeszklone ściany wewnętrzne (doświetla) projektuje się w konstrukcji aluminiowej, szklone szkłem bezpiecznym P4, w klasie odporności ogniowej REI60.
Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.
Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian.

4. Zabezpieczenie przepustów instalacyjnych.
Projektuje się zabezpieczenie przepustów instalacyjnych o średnicy większej niż 0,04 m w ścianach i stropach kotłowni do klasy EI 60 odporności ogniowej poprzez zastosowanie specjalistycznych produktów uszczelniających do rur i kabli elektrycznych przechodzących przez przegrodę z odpornością ogniową np. firmy Promat lub innej równoważnej.

5. Wymiana wyłazów dachowych.
Wymiana 2 wyłazów dachowych na wyłazy o klasie EI 30 odporności ogniowej.
Zadanie nr 2.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.

Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1 i/lub DZ5. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

W zakres robót wchodzą:
- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
- montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 2.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.

Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.


Zadanie nr 2.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.

Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Uciechowie ul. Odolanowska 38 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:

Zadanie nr 3.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się:
1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Doświetla nad drzwiami w klasie REI 60 odporności ogniowej. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach(doświetla) powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.

UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.
Na poziomie parteru, istniejące okno pomiędzy pomieszczeniem wiatrołapu i oddziału przedszkolnego, planuje się zamurować ścianą z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejącej ściany) na zaprawie cienkowarstwowej.

2. Wymiana stolarki drzwiowej.

Na poziomie parteru projektuje się zamknięcie drzwiami wyjścia z pomieszczenia nr 25 (szatnia) na drogę ewakuacyjną.
Na poziomie parteru z pomieszczenia nr 19 (jadalnia) projektuje się wymianę drzwi przesuwnych na drzwi rozwierane.
Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 3 (Rzut parteru) i nr 4 (Rzut piętra 1).

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.

4. Wymiana wyłazu dachowego.
Projektuje się wymianę wyłazu sufitowego na poddasze na wyłaz o klasie EI 30 odporności ogniowej.


Zadanie nr 3.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.

Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

W zakres robót wchodzą:
- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
- montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 3.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.
Projektuje się zastosowanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.

Zadanie nr 3.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.
Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Zadanie nr 1:
1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku.

2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.


Zadania nr 2:

1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 420.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku.

2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.


Zadanie nr 3:

1) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) należycie w ramach jednej umowy co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 290.000,00 zł brutto obejmujące jednocześnie: wymianę ślusarki drzwiowej lub stolarki okiennej, wykonanie systemu oddymiania i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
Przy czym zadanie ma być wykonane na podstawie jednej umowy, zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych umów w celu wykazania spełniania warunku udziału. Jak również jedna umowa ma obejmować wykonanie jednocześnie wszystkich prac określonych w warunku.

2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

3) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami budowlanymi obejmującymi przedmiot zamówienia lub inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w
których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Dla części zamówienia nr 1: 4 200.00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście
00/100 PLN)
Dla części zamówienia nr 2: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100
PLN)
Dla części zamówienia nr 3: 2 400.00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta
00/100 PLN)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno
ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego
umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W związku z powyższym, zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik do SWZ i
Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach, zakresie i w przypadkach określonych w §
13 wzoru umowy, który stanowi integralny załącznik do niniejszego SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa parkingu przy budynku szkoły
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Odolanów: Zakup średniego samochodu strażackiego dla OSP Wierzbno
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingu przy budynku szkoły
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI