Dostosow. do wymog. przepis. ppoż. DS PW Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosow. do wymog. przepis. ppoż. DS PW Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5 - etap II - wykon. instal. oświetl. awaryjn. i ewakuac., wykon. instal. oddym. klatek schod.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00413124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosow. do wymog. przepis. ppoż. DS PW Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5 - etap II - wykon. instal. oświetl. awaryjn. i ewakuac., wykon. instal. oddym. klatek schod.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 62 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosow. do wymog. przepis. ppoż. DS PW Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5 - etap II - wykon. instal. oświetl. awaryjn. i ewakuac., wykon. instal. oddym. klatek schod.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba74a80-18b9-47d4-9dfb-625920bbafaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.48 Dost. do wymog. przepis. ppoż. DS PW Akademik w Waw przy ul. Akademickiej 5 e.I wykon. przebud. inst. SAP wraz z bud. DSO; e.II wykon. inst. oświetl. awaryj. i ewak., wykon. inst. oddym. kl. schod.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/950606

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z pkt 12. Tomu I SWZ: Sposób komunikacji: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/950606,
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 12. Tomu I SWZ: Sposób komunikacji: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ, przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczeń i innych dokumentów składanych w postępowaniu, przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej tylko w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu, awarii Platformy. Adres poczty elektronicznej wskazany został w pkt 1. Tomu I SWZ.
Dokładne informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 12. Tomu I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w pkt. 22.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Tomu I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.RB.LW.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie do wymogów przepisów ppoż. Domu Studenckiego Politechniki Warszawskiej Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5 - etap II - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu robót podobnych w szczególności wykonaniu robót remontowych w branży budowlanej i elektrycznej w budynku domu studenckiego Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5 polegających na przebudowie pomieszczeń i instalacji elektrycznej o przewidywanej wstępnej wartości szacunkowej 1 437 574,25 zł netto, na warunkach umownych zbliżonych do obowiązujących w niniejszym postępowaniu, w przypadku gdy wykonanie tych robót będzie uzasadnione i możliwe w ramach posiadanych środków.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładnie opisany w pkt 19 Tomu I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja pracy

4.3.6.) Waga: 80

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z pkt 8 Tomu I SWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają minimalne warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca musi być podmiotem prawnym, prowadzącym działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu;
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2 200 000,00 zł;
3. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 3 zamówienia finansowo i rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania,
- jako zadania porównywalne finansowo Zamawiający kwalifikował będzie wykonanie
3 zamówień, polegających na wykonaniu robót budowlanych o łącznej wartości powyżej 2 200 000,00 zł, w tym jednego z nich o wartości minimum 1 100 000,00 zł, (łącznie z podatkiem VAT);
- jako zadania porównywalne rodzajowo, tj. pod względem technicznym Zamawiający kwalifikował będzie wykonanie 3 zamówień polegających na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie czynnego budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego w tym co najmniej jednego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
Zamawiający rozumie te 3 zamówienia jako 3 odrębne zadania budowlane dotyczące 3 różnych przedmiotów zamówienia.
W niniejszym postępowaniu stosuje się definicję budynku użyteczności publicznej określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu powierzenia podanych funkcji:
Minimalne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i wymagane doświadczenie zawodowe
a) Kierownik budowy - 5 lat (60 miesięcy) na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo budowlane, tj. bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i w tym czasie oraz w ramach pełnionej funkcji co najmniej 18 miesięczny udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
b) Kierownik robót elektrycznych - 3 lata (36 miesięcy) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo budowlane, tj. bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Osobami, którym powierzone będą funkcje wymienione w pkt 3.2), mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.

Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt 10.1. Tomu I SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w treści oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – według treści formularza 1.1.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zgodnie z pkt 10.2. Tomu I SWZ Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 10.1. Tomu I SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w treści oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – według treści formularza 1.1.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zgodnie z pkt 10.2. Tomu I SWZ Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 8.1.2) Tomu I SWZ;
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8.1.3) a) Tomu I SWZ.
2.1.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 2, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2.2.Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej będą przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień zakończenia realizacji wykazanych robót budowlanych;
3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.1.3) b) Tomu I SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt 14 Tomu I OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz następujące dokumenty:
2.1.wypełnionyi podpisany Formularz cenowy – Tabela elementów scalonych; 2.2.dokument „Organizacja pracy ”–związany z oceną kryterium pkt. 19.3.Tomu I;
2.3. niezłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazanych w pkt 2.1 i 2.2 Tomu I SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
3.1.Oświadczenie wymagane w pkt 10.1 Tomu I SWZ;
3.2. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
3.3.pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty;
3.4. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
i zawarcia umowy;
3.5.oryginał gwarancji, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz;
3.6.(jeżeli dotyczy) - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wzór oświadczenia stanowi formularz 1.2
3.7.(jeżeli dotyczy) – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi formularz 1.2.1;
3.8. (jeżeli dotyczy) – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi formularz 1.3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje są opisane w pkt 16 Tomu I SWZ.
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 39 000,00 zł
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust 7 ustawy Pzp.
3.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Banku PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa nr 81124010531111000005005664 (w tytule przelewu należy wpisać słowo „wadium” i numer referencyjny postępowania) do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określone są w pkt 9 Tomu I SWZ.
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).
2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
3.Żaden z członków konsorcjum oraz żaden z podmiotów udostępniających zasoby nie może podlegać wykluczeniu.
4.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu członkowie konsorcjum oraz Wykonawca wraz podmiotami udostępniającymi zasoby wykazują łącznie, przy czym nie dopuszcza się sumowania wiedzy i doświadczenia dwóch podmiotów w sytuacji, gdy dane zamówienie jest niepodzielne.
5.W przypadku konsorcjum oraz podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający wymaga wypełnienia na formularzu 1.3 oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i/lub podmioty udostępniające zasoby.
6.W przypadku podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający wymaga załączania zobowiązania o którym mowa w art. 118 ust. 4 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ujęte są w Tomie II PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY (PPU) w § 18 Zmiany Umowy SWZ: 1. Poza sytuac.przewidz.w Umowie, dokonanie zmiany postan.Umowy jest możliwe, jeżeli zachodzą okolicz.określ.w ogólnie obowiąz.przepisach, w tym zwł. może nastąpić w przypad. i na warunk. określ. art. 455 ustawy Pzp. 2.Zamawiający dopuszcza możl.wprow.zmiany Umowy w przypad. wystąp. którejkol. z następ. okoliczn., z uwzględn. wskaz.warunków jej wprowadz.: 1)w przyp.pojaw. się na rynku mater. lub urządz. nowszej generacji pozwal. na zaoszcz. kosztów real. Przedm. Umowy lub kosztów ekspl.wykon. Przedm. Umowy, lub umożl. uzysk. lepszej jakości wykonyw. robót – poprzez zastos. tych mat. lub urz. ze skutkiem zmn. kosztów lub uzysk. lepszej jakości robót, z zastrzeż., że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższ. wynagr.umownego, o którym mowa w § 9 ust. 1, ani wydłuż. jakiegokol. terminu wskaz. w § 7 ust. 1 i 2. Zm. może dotyczyć jedynie używanych przez Wykon. mat. lub urz.; 2)w przyp. pojaw. się nowszej techn. Wykon. zaproj. robót pozw. na zaoszcz. czasu real Przedm. Umowy lub kosztów wykonyw. robót, jak również kosztów ekspl. wykon. Przedm. Umowy-poprzez zastos. tej techn. ze skutkiem skróc. czasu real. lub zmn. kosztów, z zastrzeż., że zm. te nie mogą prow. do podwyższ. Wynagr. umownego, o którym mowa w § 9; 3)w przyp. konieczn. wykon. robót zamiennych, stos. do post. § 11; 4)w przyp. konieczn. Wykon. dodatk. usług lub robót bud., w war. określ. w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp; 5)jeżeli po zawarciu Umowy nastąpi zm. przep. prawa lub wprow. zostaną nowe przepisy prawa w zakr. mającym bezp. wpływ na real. Przedm. Umowy lub świadcz. stron Umowy, chyba że powyższe przepisy były należycie ogłosz. przed dniem podpis. Umowy, a także gdy nastąpi zmiana dec. adm. wydanych w związku z real. Przedm. Umowy, powod. konieczn. zmiany, modyf. lub odstęps. w odnieś. do jakości, ilości lub zakresu Przedm. Umowy, o ile zm. decyzji nie jest następstw. okoliczn., za które Wykon. ponosi odpowiedz.; 6)w przyp. zmiany w Przedm. Umowy korzystn. dla Zam. z punktu widz. ekon-fin., obniż. koszty real. Przedm. Umowy, przy czym zm. taka powiąż. musi być z obniżeniem wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 9 ust. 1; 7)Zam. upr. jest do rezygn.z części zakresu robót, o których mowa w § 11, powierz. Wykon., których łączna wartość nie przekr. 10%Wynagr. o którym mowa w § 9 ust. 1 (rob. zaniech.), przekaz. Wykon. pisemne zawiad. ze wskaz. dokładn. zakresu robót zaniech. W przyp. zaniech. części zakr. robót, wynagr. o którym mowa § 9 ust. 1 ulegnie proporc. obniż. 3.Strona wniosk. o zmianę Umowy występuje do drugiej strony z pisemnym wnioskiem o zmianę Umowy zawier. zakres zmiany wraz z uzasadn. oraz inform.co do wpływu na war. real.Umowy. Druga strona w terminie 14 dni pis. Ustosunk. się do wniosku o zmianę Umowy. 4.Strona wnioskująca o zmianę Umowy jest zob. do dostarcz. wraz z wnioskiem o zmianę Umowy wszelkich innych dokum. wymag. Umową, w tym propoz. rozlicz., inform. uzasadn. żądanie zm. Umowy, stos. do zdarz. lub okoliczn. stanow. podst. zmiany. 5.Wykon. nie wpr.żadnych zmian w Przedm. Umowy, zanim nie uzyska uprz. akceptacji Zam. oraz zanim nie zost. podpis. stos. aneks do Umowy w formie pis. pod ryg. nieważn. 6.Wszelkie zm. i uzup. Umowy są dokon. przez umoc. przedst..stron w drodze aneksu do Umowy w formie pis. pod ryg. nieważn. 7.z zastrzeż. uregul. zawart. w pozost. postan. nin. Umowy nie wym. zmiany Umowy zm. dot.:1)oznaczeń indywidualizujących strony, zawart. w kompar. Umowy; 2)danych adresowych dot. wystaw. i doręcz. faktur; 3)stawki podatku VAT; 4)które będą następ. w drodze pis. Oświadcz. strony, której dana zmiana dotyczy. 8.Jakakolwiek zmiana Umowy wynikać musi ze zgodnej woli stron. Wystąp. którejkol. z okoliczn. stanow. przesł. zm. Umowy nie rodzi po żadnej ze stron roszcz. lub jakiejkol. innej możl. żądania dok. Zm. Umowy. 9.Żadna ze stron nie może domagać się zm. w nin. Umowie w związku z nienależ. wyk. lub nie wyk. zob. tej strony wynik. z Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z pkt 17.1. Tomu I SWZ Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oznaczonym tą samą nazwą zawierającą również numer referencyjny za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/950606.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ale nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów. W sprawie ustalenia wizji lokalnej Zamawiający wskazuje do kontaktu Pana Tomasza Ruteckiego , e-mail tomasz.rutecki@pw.edu.pl od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 - pkt 5.9 Tomu I SWZ.
3. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców przed składaniem ofert - pkt 13.2. Tomu I SWZ.
4. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp - pkt 16.5. Tomu I SWZ.
5. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa - pkt 7.3. Tomu I SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI