„Dostawa wiertnicy dołowej wraz z osprzętem: Część III-Osprzęt wiertniczy."

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa wiertnicy dołowej wraz z osprzętem: Część III-Osprzęt wiertniczy."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-18
  • ZamawiającyKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-07
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wiertnicy dołowej wraz z osprzętem: Część III-Osprzęt wiertniczy."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Campi 15

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozostałe górnictwo i wydobycie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wiertnicy dołowej wraz z osprzętem: Część III-Osprzęt wiertniczy."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71b6594-2685-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kopalnia-bochnia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl, tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze,
w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.
6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,
Google Chrome lub MS Edge
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.,
ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, sekretariat@kopalnia-bochnia.pl, 14 61 52 402;
2) inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalnia-bochnia.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2021/EZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest osprzętu wiertniczego do siedziby Kopalni Soli „Bochnia”.
Szczegółowe parametry i ilości:
Łącznik mufa 2 3/8" – mufa 2 3/8” 1 ilość-10
Łącznik czop HQ – mufa 2 3/8” 1- ilość 10
Klucz przegubowy 93mm ilość-10
Klucz przegubowy 76mm,ilość-6
Żerdź rurowa HQ L=1000mm 88,9x5,5mm 2, ilość-5
Żerdź rurowa HQ L=1500mm 88,9x5,5mm 2 ,ilość-5
Łącznik mufa koronki 84x4mm – mufa HQ 2,ilość-5
Żerdź rurowa NQ fi 69,9mm, L=1000mm 2,ilość-5
Żerdź rurowa NQ fi 69,9mm, L=1500mm 2,ilość-5
Łącznik czop NQ – mufa 2 3/8” 1,ilość-10
Łącznik mufa koronki 68x4mm – mufa NQ 1,ilość-5
Klucz fajkowy do żerdzi fi 42mm,ilość- 6
Klucz fajkowy do żerdzi fi 76mm,ilość-6
Wałek mocujący do wiertnic WDP 2 3/8” 3,ilość-10
Żerdź rurowa fi 42mm Cr z łącznikiem zgrzewanym l=1500mm 4,ilość-30
Żerdź fi 76mm L=1500mm 2 3/8’’ 4,ilość-100,
Głowica płuczkowa z nakrętką ¾ Cr42,ilość-5
Poszerzacze 93mm – 150mm 5,ilość-2
Poszerzacze 150mm – 200mm 5,ilość-2
Poszerzacze 200mm – 250mm 5,ilość-2
Poszerzacze 250mm – 300mm 5,ilość-2
Poszerzacze 300mm – 350mm,ilość-2
Poszerzacze 350mm – 400mm,ilość-2
Poszerzacze 400mm – 450mm,ilość-1
Poszerzacze 450mm – 500mm,ilość-1
Koronka słupkowa fi 93mm + widie boczne,ilość-10
Koronka słupkowa fi 76mm + widie boczne,ilość-10
Gwintownik małośrednicowy Cr42 ,ilość-1
Gwintownik 2 3/8”,ilość- 1
Tuta CR42 na przewód fi 42mm,ilość-1
Tuta na prawy przewód 2 3/8”,ilość-1
Świder gryzowy fi 95mm 2 3/8” ,ilość-10
Świder gryzowy fi 75mm N42,ilość-10
Łącznik czop N42 - mufa CR42 1,ilość-10
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi92/95 L=400mm 5,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi147/150 mm L=400mm 5,,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi197/200 mm L=400mm 5,,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi245/250 mm L=400mm 5,,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi290/300 mm L=400mm 5,,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi340/350 mm L=400mm 5, ,ilość- 2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi385/400 mm L=400mm 5,,ilość-2
Żerdź celownicza (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi430/450 mm L=400mm 5, ,ilość- 2
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi95 mm, ,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi150 mm,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi200 mm,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi250 mm,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi300 mm,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi350 mm,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi400 mm ,ilość-10
Stabilizator żerdzi (fi76,1mm - 2 3/8'') / fi450 mm ,ilość-10
Łącznik czop HQ - mufa CR42 1 ,ilość-5
Łącznik czop NQ - mufa CR42 1 ,ilość-5
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE MATERIAŁU POSZCZEGÓLNEGO OSPRZĘTU ZAWARTE SĄ W TABELI W SWZ
- N42, CR42, 2 3/8, HQ, NQ – rodzaje gwintu
1 - Wykonane z materiału o granicy plastyczności Re: > 650 MPa
2 - Wykonane z materiału o granicy plastyczności Re: > 850 MPa
3 - Wykonane z materiału o granicy plastyczności Re: > 550 MPa
4 – Zworniki wykonane z materiału o granicy plastyczności Re: > 650 MPa
5 – Łącznik wykonany z materiału o granicy plastyczności Re: > 650 MPa

4.2.6.) Główny kod CPV: 43130000-3 - Sprzęt wiertniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert, które nie zostały odrzucone, wyłącznie na podstawie jedynego kryterium tj. ceny, którą zapłaci Zamawiający, za wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia – 100 % (100 punktów jednostkowych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:
a) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem;
2) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a. Niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, w terminie realizacji umowy, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
b. Przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy.
c. Brak możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy na okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron roszczenia o zmianę umowy.
3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn wymienionych powyżej, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy, Wystąpienie to powinno zawierać:
a. Szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
b. Projekt aneksu.
4. Wystąpienie, o którym mowa w pkt. 12 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
5. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI