„Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona i niebieska infrastruktura miasta”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyGMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00429538
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona i niebieska infrastruktura miasta”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sadzonek drzew wraz z nasadzeniem na terenie miasta Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zielona i niebieska infrastruktura miasta”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1195e2-634e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zielona i niebieska infrastruktura miasta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,142386,c40fdb7d1f8647bba483b47c24a61582.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz
za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji
elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych
przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew wraz nasadzeniem oraz pielęgnacją na terenie miasta Włocławek, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zielona i niebieska infrastruktura miasta”.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem prace ujęte w dokumentacji technicznej opracowanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu, 87-800 Włocławek, ul. Wspólna 3.
Planowane prace obejmują:
- wycinkę drzew suchych bądź martwych;
- nasadzenia drzew w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek;
- pielęgnację nasadzonych drzew w okresie gwarancyjnym.
1.1. Lokalizacja inwestycji:
Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie miasta Włocławek:
▪ ul. Dziewińska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 81 szt.
▪ ul. Lotnicza - wiśnia piłkowana odm. Kanzan 26 szt.
▪ ul. Ostrowska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 56 szt.
▪ ul. Okrężna - klon pospolity 52 szt.
▪ Al. Chopina - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Warszawska - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Zagajewskiego - klon pospolity 22 szt.
▪ ul. Szpitalna - lipa drobnolistna odm. Greenspire 18 szt.
▪ ul. Bojańczyka - lipa drobnolistna odm. Greenspire 4 szt.
▪ ul. Szczęśliwa - lipa drobnolistna odm. Greenspire 1 szt.
▪ ul. Kościuszki - jarząb szwedzki 6 szt.
▪ ul. Chmielna - lipa drobnolistna odm. Greenspire 2 szt.
UWAGA:
a) Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego:
⎯ Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
⎯ rozładunek materiału roślinnego polega na wypakowaniu roślin oraz rozłożeniu ich w sposób pozwalający na jego ocenę pod względem jakościowym i ilościowym,
⎯ w przypadku uszkodzenia roślin w czasie transportu lub rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał.
b) Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za żywotność nowo nasadzonych drzew oraz ewentualne konsekwencje w przypadkach ich uschnięcia w trakcie trwania przyjętego okresu ich pielęgnacji. W razie obumarcia któregoś z posadzonych drzew należy je zastąpić w najbliższym sezonie agrotechnicznym nowym egzemplarzem tego samego gatunku i wysokości uwzględniającej potencjalny przyrost drzew wynikający z upływu czasu od momentu nasadzeń.
1.2. Dodatkowe wymagania:
Zalecenia jakościowe materiału szkółkarskiego
▪ zastosowanie drzew min. 3x szkółkowanych, balotowanych. Jest to materiał lepszej jakości, bez uszkodzeń mechanicznych powodowanych przesadzaniem, o zwartej bryle korzeniowej, lepiej adaptujący się w nowych warunkach niż drzewa z gołym korzeniem;
▪ nie dopuszcza się drzew z gołym korzeniem oraz pochodzących z upraw kontenerowych;
▪ przewiduje się zastosowanie drzew liściastych o obwodach pni 24-26 cm;
▪ warunkiem prawidłowości wykonania prac jest zakup materiału roślinnego o ujednoliconych parametrach dla poszczególnych gatunków (obwody pni, wysokość pni od podstawy do korony min. 2,20 m, średnica koron, wysokość całkowita drzew);
▪ wady niedopuszczalne:
- uszkodzenia mechaniczne pnia, korony, korzeni;
- ślady żerowania szkodników lub inne objawy chorobowe;
- niesymetryczna korona;
- zwiędnięcia, martwice w obrębie pnia i korony;
- przesuszenie bryły korzeniowej;
- zróżnicowana wysokość drzew sadzonych w jednej linii w obrębie tej samej ulicy.
Zabiegi pielęgnacyjne
Nasadzenia należy objąć pielęgnacją w okresie gwarancji i rękojmi. Bieg okresu gwarancji, rękojmi i pielęgnacji dla roślin wymienionych w ramach gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego nasadzeń.
Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym polega na:
− podlewaniu ( nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, częstość podlewania należy dostosować do warunków atmosferycznych),
− odchwaszczaniu (nie rzadziej niż raz na 6 tygodni),
− nawożeniu ( dostosowanym do potrzeb roślin zgodnie z zleceniami producenta nawozów),
− cieciach pielęgnacyjnych (w okresie spoczynku od listopada do marca),
− ochronie przed szkodnikami i chorobami,
− dosadzaniu wypadów.
Częstość zabiegów pielęgnacyjnych uzależniona jest od stanu fitosanitarnego, należy dostosować do warunków atmosferycznych. Nie należy dopuścić do utraty turgoru przez liście oraz więdnięcia pędów. Zamawiający zastrzega, że w przypadku e-mailowej bądź telefonicznej interwencji zabiegi zostaną wykonane w terminach:
- podlewanie drzew, w terminie do 2 dni,
- nawożenie drzew, w terminie do 5 dni,
- cięcia pielęgnacyjne, w terminie do 7 dni,
- ochrona przed szkodnikami, w terminie do 2 dni,
- odchwaszczanie, w terminie do 5 dni,
- uzupełnianiu lub wymianie drzew, które utraciły żywotność, poza przypadkami spowodowanymi nieprzewidzianymi okolicznościami (np. dewastacja, klęska żywiołowa itp.) lub są w złej kondycji zdrowotnej, w terminie do 30 dni od protokolarnego stwierdzenia o konieczności wymiany lub w uzasadnionych przypadkach w ter-minie uzgodnionym z Zamawiającym na pisemne zgłoszenie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za uzupełnienie lub wymianę roślin, które utraciły żywotność z winy Wykonawcy.
- Czas na reakcję dotyczące czynności pielęgnacyjnych wskazanych w pkt 1 będzie liczony od momentu wy-słania wiadomości e-mail na adres podany w umowie przez Zamawiającego zgłaszającego konieczność wykonania danej czynności pielęgnacyjnej (w godz. 7-15). Wysłanie maila będzie poprzedzone co najmniej jedną próbą kontaktu z Wykonawcą na numer telefonu podany w umowie (w godz.7.00-15.00).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty powinny zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, tj.:
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN(słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz ustawą PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usług pocztowych na rzecz COZL.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Włocławek: ZIMOWE PRZYSTROJENIE MIASTA WŁOCŁAWEK
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi w miejscowości Wiśniew-Kolonia strona zachodnia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont odcinka drogi powiatowej nr 1481P w m. Oleśnica”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI