Dostawa rębaków drzew i gałęzi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa rębaków drzew i gałęzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-08
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00321558
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rębaków drzew i gałęzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 7495300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rębaków drzew i gałęzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28ec2a5-2453-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa rębaków na potrzeby Rejonów Dróg Wojewódzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,97154,b88a0a425eb70f273d5d244739e9505b.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.:
a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.
b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań
prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.
3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
 z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawy rębaków drzew
i gałęzi” prowadzonym w trybie podstawowym.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZU.372.184.2022.ak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej - Obwód Drogowy w Janowie Podlaskim
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Janowie Podlaskim; ul. Nowa 1; 21-505 Janów Podlaski
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie - Obwód Drogowy w Chełmie
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Chełmie; ul. Szpitalna 53; 22-100 Chełm
11) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie - Obwód Drogowy w Hrubieszowie
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Hrubieszowie; ul. Grabowiecka 18b; 22-500 Hrubieszów
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie - Obwód Drogowy w Krzczonowie
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Krzczonowie; ul. Żeromskiego 4; 23-110 Krzczonów
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie - Obwód Drogowy w Parczewie
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Parczewie; ul. 11-go Listopada 98; 21-200 Parczew
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach - Obwód Drogowy w Annopolu
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Annopolu; ul. Skały; 23-235 Annopol
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie
Miejsce dostarczenia rębaka - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie; ul. Lubelska 60; 22-200 Włodawa
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 - Dostawa 1 szt. rębaka drzew i gałęzi do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu - Obwód Drogowy w Józefowie
Miejsce dostarczenia rębaka - Obwód Drogowy w Józefowie; ul. Batalionów Chłopskich 84; 23-460
1) Wymagane parametry techniczne rębaków:
a) tarczowy układ tnący wyposażony w minimum dwa noże tnące z możliwością obracania lub system bębnowy z zamontowanymi minimum dwoma nożami,
b) napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy minimalnej 30 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym i licznikiem motogodzin, spełniający najnowszą normę emisji spalin - Stage V, chłodzony powietrzem lub chłodzony cieczą, zabudowany maską,
c) zbiornik paliwa o pojemności minimum 30 litrów,
d) gardziel rębaka o wymiarach minimum 165 mm szerokość i 280 mm wysokości, pozwalająca na rozdrabnianie gałęzi wraz z konarami i odrostami (z liśćmi i z igliwiem), a także okrągłego drewna do średnicy 16 cm,
e) system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360 stopni,
f) system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi z pompy hydraulicznej, zamontowanej na rębaku,
g) minimum czterokątna gardziel załadowcza,
h) system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa zdublowany systemem awaryjnego rozłączenia napędu wałków podających,
i) system automatycznego zapobiegania przeciążeniu układu napędowego, poprzez czasowe zatrzymanie układu podającego z możliwością ustawienia „drewno cienkie/drewno grube”,
j) waga do 1 200 kg,
k) kategoria przyczep Q2,
l) europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DNC powyżej 3,5 t,
m) wyposażony w: hamulec najazdowy i postojowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, koło zapasowe, LED-owe oświetlenie drogowe oraz zaczep oczkowy Ø 40 mm, umożliwiający ciągnięcie przez ciągnik rolniczy.
2) Dostarczone rębaki muszą być fabrycznie nowe.
3) Okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.
4) Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub odpowiedniego Obwodu Drogowego,
• w przypadku prognozowanej dłuższej niż 14 dni naprawy, dostarczenie analogicznego sprzętu bezpłatnie (i bezpłatne użytkowanie) w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich lub Obwodu Drogowego.
5) Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
6) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC = 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Pc=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej)X10
2. Udzielony okres gwarancji (silnik) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR1 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

3. Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny) – znaczenie kryterium 20 %

• Oferty z okresem gwarancji równym 12 miesięcy (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 0 pkt.
• Oferty z okresem gwarancji równym 24 miesiące (od daty dostawy) otrzymają liczbę punktów PR2 = 10 pkt.

W przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy.

4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR1 x 20 % + PR2 x 20 %

*) Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
*) Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Udzielony okres gwarancji (silnik)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony okres gwarancji (zespół przeniesienia napędu lub bębny)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie: dostawy minimum 1 rębaka i oświadczy, że dostawa ta została wykonana należycie.
3. Spełnianie tego warunku zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
4. W/w minimalny warunek ma zastosowanie niezależnie od ilości Zadań o jakie ubiega się Wykonawca
5. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A)
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1SWZ - stanowiące Załączniki B, C oraz D do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiący załącznik E do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
a) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XIV.6. ppkt 4) lit c) i ppkt 7) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
3. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1913, ze zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy – udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie po otwarciu ofert.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia :
a. oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.
b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
c. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. X.2 b) SWZ należy złożyć wg wymogów Załącznika E do SWZ
d. Oświadczenia są podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany umowy, polegających na:
1) zmianie w komparycji umowy obejmującej, m.in.: zmianie osób uprawnionych do reprezentacji Stron, zmianie siedziby Stron, zmianie nazwy Stron, zmianie kapitału zakładowego, itp.; zmianie osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, zmianie danych teleadresowych Stron, poprawieniu błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmianie numeracji jednostek redakcyjnych – umowa ulegnie zmianie poprzez doprowadzenie jej treści do stanu obowiązującego.
2) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: www.zdw-lublin.logintrade.net. Link do postępowania: https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,97154,b88a0a425eb70f273d5d244739e9505b.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Środki ochrony prawnej 1. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Wydział Zamówień Publicznych i Umów, Sławomir Szepietowski.
III. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają zastosowanie podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. 2022r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI