Dostawa polerki wibracyjnej KC-zp.272-76/21

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa polerki wibracyjnej KC-zp.272-76/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024907
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa polerki wibracyjnej KC-zp.272-76/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa polerki wibracyjnej KC-zp.272-76/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6dbc6f1-9131-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”) oraz drogą elektroniczną dzp@agh.edu.pl 1) Korzystaniez Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2) Wykonawca przystępując do postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go zawiążący.3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto naPlatformie.4) Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające nakorzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lubnowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje znajnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript orazCookies.5) Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.6) Zamawiający określa następujące informacje na tematkodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformyplik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest naserwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływieterminu otwarcia ofert ;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowiprzyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczneprzy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania ”c) o terminie przesłania decyduje czaspełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.7) W postępowaniu, wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta”Wiadomości”) oraz poczty elektronicznej dzp@agh.edu.pl.. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ichzamieszczenia na Platformie.8) Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składasię pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwemPlatformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określonew rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowepodane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale27 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanychz ograniczeniami stosowania RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-76/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa polerki wibracyjnej KC-zp.272-76/21

4.2.6.) Główny kod CPV: 43414000-8 - Szlifierki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstawdo wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku Nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniubędą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzieńzłożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: - Oświadczenie wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do ofertyi powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia;- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczeniao niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środkidowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej podrygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane zzachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszczasię możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, bezprzeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia Sprzedawcy w następującymzakresie: a) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawa mającychwpływ na realizację przedmiotu zamówienia b) jakości lub innych parametrów urządzeńzaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:• niedostępnością narynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;• pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających nazaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotuumowy, • pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie c)zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w przypadku zaistnienia przesłanki,będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminamiustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku odtowarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdziezmiana stawki podatku od towarów i usług.4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt.d), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostaniewyliczona na podstawie nowych przepisów5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycjizmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ nawynagrodzenie Sprzedawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa fartuchów włókninowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzyżowskiego"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI