Dostawa nowej koparko-ładowarki z łyżką do odmulania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowej koparko-ładowarki z łyżką do odmulania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSejny
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-06
  • ZamawiającyGminna Spółka Wodna "Marycha" w Sejnach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00518833
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowej koparko-ładowarki z łyżką do odmulania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna "Marycha" w Sejnach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000761970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jerzego Grodzińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gsw.marycha@gmina.sejny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.sejny.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna Spółka Wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowej koparko-ładowarki z łyżką do odmulania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3a13eb9-8de0-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00517151/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa nowej koparko-ładowarki z łyżką do odmulania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej" w ramach poddziałania 5.1 "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3a13eb9-8de0-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, Zamawiający pomocniczo dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem: gsw.marycha@gmina.sejny.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Spółka Wodna „Marycha” w Sejnach, ul. Jerzego Grodzińskiego 1, 16-500 Sejny
■ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnej Spółce Wodnej „Marycha” w Sejnach jest Pan/Pani Grzegorz Marcinkiewicz, e-mail: gsw.marycha@gmina.sejny.pl;
■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2023) koparko-ładowarki z łyżką do odmulania o następujących parametrach: moc silnika 77-81kW, masa całkowita 9100 - 9400kg, ramię ładowarkowe (łyżka wielofunkcyjna z widłami typu 6w1 o pojemności 1,3m3, szerokości 2,44m), ramię koparkowe (łyżka o szerokości 600mm, łyżka do odmulania rowów o szerokości 2,5m).” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji;
■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania .
■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
■ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
■ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
■ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
■ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GSW.ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowej (rok
produkcji 2023) koparko-ładowarki z łyżką do odmulania o następujących parametrach: moc silnika 77-81 kW, masa całkowita 9100 - 9400 kg, ramię ładowarkowe (łyżka wielofunkcyjna 6w1 z widłami o pojemności 1,3 m3, szerokości 2,44 m), ramię koparkowe (łyżka o szerokości 600 mm, łyżka do odmulania rowów 2,5 m), o następujących parametrach:
a) charakterystyka techniczna:
■ masa eksploatacyjna maszyny do 9500 kg,
■ długość transportowa maszyny do 5,98 m,
■ silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum 105 KM, , spełniający normę emisji spalin minimum Stage V
■ Pojemność silnika minimum 4,5 l
■ napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
■ koła jezdne: przednie i tylne równe o rozmiarze minimum 28”,
■ przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne, tryb skrętu krab
■ blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa
■ Wszystkie główne komponenty układu napędowego wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty)
■ średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 9,5 m,
■ skrzynia biegów maszyny typu „AutoShift”, przełączalna pod obciążeniem, minimum sześć biegów w przód, minimum cztery biegi w tył,

■ 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący
się,
■ system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
■ układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165 litrów/min
i ciśnieniu roboczym minimum 250bar,
■ stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie ze wskaźnikiem (lampką) krańcowego położenia stabilizatorów
■ błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser,
■ kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB.
■ zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów,
■ koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS.
■ Klimatyzacja
■ Gumowa podkładki pod stabilizatory
■ w pełni regulowany, pneumatycznie amortyzowany i podgrzewany fotel operatora, wyposażony w pas bezpieczeństwa
■ blokada mechanizmów różnicowych na dwóch osiach
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
■ sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą Joysticków,
■ musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
■ musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
■ łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki
■ widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
■ pojemność łyżki ładowarki minimum 1,2 m3, szerokość łyżki do 2,5 m,
■ maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,
■ udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 500 kg,
■ udźwig na łyżce ładowarkowej min 4000 kg
c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
■ sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą Joysticków,
■ musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,

■ łyżka koparkowa montowana szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm,
■ ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
■ głębokość kopania ze standardową łyżką i bez szybkozłącza minimum 5,85 m,
■ wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m,
■ udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1500 kg,
■ siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 57 kN,
■ łyżka 2500 mm melioracyjna,
■ Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu koparkowym,
d) wymagania dodatkowe:
■ gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu mth
■ dostawa koparko-ładowarki w ciągu 30 dni od podpisania umowy,
■ cztery ostrzegawcze lampy LED umieszczone na dachu maszyny
■ dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;
■ zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
■ odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 180 km od siedziby Zamawiającego
■ zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,

■ oferowana maszyna musi być wyposażona w radio z , immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, zestaw głośnomówiący
■ dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Suwałk i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI