Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaciechowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-25
  • Numer ogłoszenia577594-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577594-N-2020 z dnia 2020-08-25 r.

Urząd Gminy: Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 000545596, ul. -  277 , 32-415  Raciechowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 3725201, , e-mail info@raciechowice.pl, , faks 012 3725200.
Adres strony internetowej (URL): www.raciechowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.raciechowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.raciechowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa sie pod rygorem niewaznosci w formie papierowej, w siedzibie Zamawiającego na wskazany ponizej adres
Adres:
Urząd Gminy Raciechowice, 32- 415 Raciechowice 277, dziennik podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”.
Numer referencyjny: RI.271.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn.: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”. Relizacja zadania inwestycyjnego polegać będzie na modernizacji istniejącej kotłowni olejowej w budynku administracyjnym pod adresem Raciechowice 277 polegającą na instalacji pomp ciepła typu monoblok powietrze-woda jako główne źródło centralnego ogrzewania z zastrzeżeniem pozostawienia kotłów olejowych jako źródło rezerwowe wykorzystywane w przypadku wystąpienia temperatur poniżej -5oC wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej podłączonej do sieci wykorzystywanej głownie w celu zabezpieczenia ilości zużywanej energii przez pompę ciepła. I. Pompa ciepłaModernizacja powinna zawierać: 1. Dostawę, montaż i uruchomienie pompy ciepła.2. Wykonanie fundamentu pod urządzenia wraz z odprowadzeniem kondensatu.3. Montaż zbiornika buforowego i rurociągów łączących pompę ciepła ze zbiornikiem buforowym i istniejącą instalacją grzewczą.4. Dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej (PV).5. Podłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej. Wymagania konieczne dla urządzeń:1. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, elementy i materiały instalacji muszą być fabrycznie nowe.2. Dla pompy ciepła sezonowa efektywność energetyczna ogrzewania pomieszczeń, poziom mocy akustycznej nie są niższe niż podane wartości w załączniku II Rozporządzenia Komisji (UE) NR 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r.3. Informacja o pompie ciepła zgodna z punktem 5 Załącznika II Rozporządzenia Komisji (UE) NR 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r. musi być dostarczona z ofertą w języku polskim. W przypadku posiadania dokumentu w innym języku akceptowane jest tłumaczenie łącznie z oryginałem. 4. Klasa energetyczna pompy ciepła nie niższa niż A+ 5. Graniczna temperatura pracy dla pompy powietrze-woda minimum -20oC6. Temperatura graniczna pracy wody grzewczej 45oC przy temperaturze granicznej -20oC7. Minimalna moc grzewcza dla warunków A-5W50 dla pompy w budynku pod adresem Raciechowice 277 to 34kW COP 2,45. Pompa musi zapewnić pełne pokrycie przy temperaturze -5oCInstalacja fotowoltaiczna 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej, o jednostkowej mocy nie mniejszej niż 18 kWp i nie większej niż możliwości montażowe na dachu budynku poddanego modernizacji pod adresem Raciechowice 277. Instalacja fotowoltaiczna jest niezbędna do zasilania w energię elektryczną pompy ciepła. 2. Instalacja fotowoltaiczna musi składać się z modułów fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 310 Wp.3. Moduły fotowoltaiczne muszą zostać podłączone do trójfazowego falownika beztransformatorowego za pomocą kabli solarnych.4. Falownik za pomocą kabla lub przewodu zostanie podłączony do rozdzielni głównej lub wewnętrznego obwodu budynku, którego parametry techniczne pozwolą na przyłączenie danej mocy.5. Energia wyprodukowana przez instalację PV będzie zużywana w szczególności na zasilanie pompy ciepła i potrzeby własne budynku, a nadwyżki oddawane będą do sieci w systemie opustów. 6. Instalacja fotowoltaiczna musi posiadać możliwość podłączenia do systemu monitoringu, umożliwiającego monitorowanie jej pracy z wykorzystaniem komputera lub urządzenia mobilnego.Zakres zamówieniaW ramach zamówienia do obowiązków wykonawcy należy:1. Dokonanie wizji lokalnej obiektu,2. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji wraz z niezbędnymi uzgodnienia w tym uzgodnienie przeciwpożarowe,3. Dostawa i montaż nowych urządzeń i komponentów składających się na kompletną instalację fotowoltaiczną,4. Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektrycznej wewnętrznej obiektu i jej uruchomienie,5. Wykonanie pomiarów instalacji,6. Przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników obiektu w zakresie obsługi instalacji oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych,7. Sporządzenie i przekazanie właścicielowi obiektu kompleksowej dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. projekt instalacji, instrukcji obsługi, karty katalogowej urządzeń, raporty z testów i pomiarów końcowych instalacji, nastawy zabezpieczeń falownika. 8. Przygotowanie wniosku do Zakładu Energetycznego w celu włączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej.10. Serwisowanie bezpłatne instalacji w okresie wskazanym w dokumentacji przetargowej.Falowniki fotowoltaiczne (inwertery).Moduły fotowoltaiczne zostaną podłączone do falownika beztransformatorowego za pomocą kabli solarnych podwójnie izolowanych. Falownik zostanie podłączony do instalacji wewnętrznej budynku. Do zmiany prądu stałego na przemienny należy zastosować falownik trójfazowy beztransformatorowy.Roboty budowlane i instalacyjne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:a) zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Umową;b) opisem przedmiotu zamówienia;c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami;d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznyche) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej , przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42511000-1
45300000-0
45331000-6
45400000-1
45450000-6
09331200-0
45261215-4
45311000-0
51112000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 25 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno – budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych sieci wod – kan lub koniecznych dla w/w robót dostaw.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, w którym składa deklarację o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, w którym składa deklarację o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi się wykazać wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych – W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegająca na wykonaniu jednej inwestycji obejmującej budowę/rozbudowę/modernizację/adaptację kotłowni z pompom ciepła i jedną robotą polegającą na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kWp z montażem na dachu budynku w obiekcie budowlanym na stałe związanym z gruntem o wartości robót minimum 150 000,00 zł brutto. Osoba zaproponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba zaproponowana na kierownika budowy winna mieć, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach w/w specjalności dla co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę/rozbudowę/modernizację/adaptację kotłowni z pompom ciepła i jedną robotą polegającą na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kWp z montażem na dachu budynku w obiekcie budowlanym na stałe związanym z gruntem o wartości robót minimum 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z wykazem robót budowlanych i instalacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, sporządzonym na Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zgodnie z wykazem musi się wykazać osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 7do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zgodnie z wykazem robót budowlanych i instalacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, sporządzonym na Załączniku nr 6 do SIWZ.Wykonawca dostarczy dowody:a) referencje bądź inne dokumenty (poświadczenia) wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty, usługi , dostawy były wykonywane.b) Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w pkt.1. Jeżeli Wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. a .Wykonawca zgodnie z wykazem musi się wykazać osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 7do SIWZ wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, dostarczy uprawnienia Kierownika Budowy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości 6 000,00 zł, słownie : sześć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej:a) w pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowychd) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r poz. 359 i 2260 oraz z 2017 poz. 1089)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 68 8602 0000 0000 0000 2440 0006 z dopiskiem nazwy zadania inwestycyjnego: „Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacja fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn.: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła” 4. Zaleca się dołączenie do ofert dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu,5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem składania ofert,6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib,b) kwotę gwarancji,c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia ……………- do dnia ………………………d) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art.46 ust.4a oraz ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych,7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich,8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancji lub poręczenia),9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert,10. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp,Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Klasa efektywnosci energetycznej 10,00
Roczny ubytek mocy liczony od 2 roku użytkowania modułu fotowoltaicznego 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
na podstawie zapisów SIWZ Rozdział XVI, oraz możliwość zmian postanowień umowy w zakresie opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy § 19 i 20
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI